Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja, bocsi a névért!
Stephan01
Helló!
Stepfan01, ha olvasod!
Felvettelek MSN-re. Nincs véletlenül a cuccok között eladó légbeömlő csöved. Nekem horzsolt az egyik oldali. Ha van netán kérlek írj!
Jah, és az árát is légyszi mond meg.
Esetleg lecsiszolni, és lepolírozni lelehet-e? Ha van ötletetek kérlek azt is írjátok meg.
képek a telóról, kicsit piszkos, nem volt időm letakarítani:
De legalább már nálad van, az is valami.
szervusztok. Na ma visszakaptam a mocim a szervizből.
Mondjuk már nem megy, dehát ez van. (már hozzászoktam, hogy tolni kell)
Mindenesetre, ha valami csoda folytán újra beindulna, pár hasznos tanáccsal el tudnátok látni a bejáratás időszakára? (váltási és kuplunghasználati tippek, terhelhetőség, stb...)
És emellett még van egy másik problémám is.
Barátom NSR jén nem igazán működik a power.
Ez még nem is lenne baj, viszont nem tudjuk, hogy miért nem működik a power(sőt én azt sem tudom mi az a power xD)
Amit már megnéztünk/megcsináltunk:
- Power és az azt hajtó motor közötti bowden ellenőrzése
- Szétszedtük a dobozt amiben van az elektromotor, és teszteltük a motort. Működik. A fogaskerekek sincsenek darálva. A potméter is jónak tűnk elsőre, de néha nem zár. Viszont nem tudjuk az a potméter mit csinál. És ez egy kérdés is lenne egyben : Mit csinál a potméter az elektromotort tartó dobozban?
- A motorhoz vezető kábelek a csatlakoztatási ponttól az elektromotorig jók.
- A CDI -től a csatlakozásig a kábeleket még nem mértük.
Szóval a második, és mai utolsó kérdésem :
Hol keressük a problémát? Lehet, hogy a CDI zakkant meg?
Esetleg ha valakit tudna mérési értékeket mondani, az jó lenne, mert akkor holnap tudnánk, hogy melyik kábelen hány voltot, illetve hány OHM ot kéne mérni. A segítséget előre is köszönöm, Üdvözlettel.: Just
heló! van központiteló ha érdekelne.
Ok, akkor simaként adom fel. A címed megvan, holnap útnak indítom a csomagot. Nem bontottam ki, de egy papírt belegyömöszölök a Te címeddel meg az enyémmel ha esetleg elkeverné a posta.
Ennek örülök :), akkor a címem meg van még? Sima csomagként küld majd, remélem nem ment el rá túl sok időd köszönöm segítséged. Majd dobj 1 mailt az átutalni valóval
hello én is 185cm körül vagyok és nagyon kicsi nekem a cbr, árulom az nsr-em, ha érdekel írj.
Most szóltak otthonról, hogy jött egy nehéz csomag, a mérete alapján az lesz az amit te vársz.
Azt már eladtam, de az is kb ilyen karcos volt. Arra gondoltam hogy veszek rá olyan karbon hatású matricát, ami olyan anyagból van mint a tankpad.
A bontottét nem tudod átrakni? Vagy az is karcos gondolom...háát festesd le, ha nagyon csúnya.
(a karika nem vészes, mert az még nem ér le a villahídig, tankolásnál meg mindig fogom -kivéve ha nem)
Én még a kulcskarikát is levettem róla amióta nálam van. Valamit kéne csinálnom vele, mert eléggé ronda így. Csúnya karcosan.
Hello,

Hibátlan állapotban van. Délután csinálok képet róla, 5-ig dolgozom, uána tudok foglakozni a témával. Ha ide felrakom a képet jó lesz?
Köszi szépen A kormánykifli gyári rajta, ahhoz még nem nyúlt senki. Én éppen ezért nem teszek semilyen kulcsot a motorkulcs mellé, mert szerintem nagyon csúnya, mikor össze-vissza van karistolva, ezzel lekoptatva a festéket a villahídról. Egyetlen gumi kulcstartó mellé és kész (movistaros az is ).
szia érdekelne a központi telo kellene egy kép ha meg oldható.milyen állapotban van köszi
sziasztok központi rugot keresek nsr125-ös motorhoz
Én 184cm vagyok.
Köszönöm válaszod. Attól félek én is, hogy kicsi lennék a motron és idiótán néznék ki vele. Az olaj annyira nem nagy gond... Szerintem én is az NSR mellett döntök majd. A sebesség pedig kell, nem nagyon. Csak teljesen átlagosan.

Mondcsak, mennyivel megy a motor alattad (62kg?!)? És mikor ketten mentek?Persze, ha cseréltél valamit, akkor légyszi azt is közöld. Köszönöm!
hello slakow, kb 2 éve énis ilyen döntés előtt áltam, de én nsr-t válaszottam, mert én mentem cbr el, és nekem kicsi, vékony és gyenge. 180cm vagyok, igy a motoron elég hülyén néztem ki, és csak 110-120at tudtam ki szedni a motorból, pedig csak 62kg vagyok.

a cbr-t akkor érdemes megvenni ha: nem akarsz 800kilóméterenként olajat venni, és csak 2 kakaóscsigát eszik a cbr 100on. ja meg mivel vékony, jól el lehet vele mászkálni városba sorok közt, stb. de ha hobby célre kell motor és szeretsz gyorsan menni, és nem gond az olaj, akkor mindenképp az nsr-t ajánlom.
Hello!
Nem nagyon jártam még ezen az oldalon, csak most regisztráltam. Lenne viszont egy kérdésem. A nyáron leszek 18 és szeretnék egy 125-ös mocit venni. Szinte biztos hogy Hondát és hogy használtat.
A CBR és az NSR között vacillálok. Igazából, segítséget szeretnék kérni, hogy melyik a jobb motor. Hallottam már ezt is, azt is.

De hozzáértőktől szeretnék tanácsot kapni

kösz!

Üdv.: Slakow
Neeeem, ezek még a maradékok, + ami időközben összegyűlt. Szép lett! A kormánykifli gyári kora óta ilyen szép, vagy azt is festettétek? Az enyémről sajnos a kulcs lekaristolta a festéket az évek alatt.
Szevasztok!
NSR125F alkatrésznek eladó, kompletten 35 ezer! Ami nincs: henger, önindító, kipufogó,első teleszkópok, hátsó rugós tag, kormánycsutkák, gyujtáselektronika! Minden más meg van! Alkatrészenként is eladó!Kicsi pénzért!
Tel:06/70/772-1576
Omg Megint találtál egy donort? Ebből szép kis összeg gyűlhet össze

Képen a legújabb újításom
De viszont ha pénteken tényleg feladta, még a héten itt lesz nálam.
Attól nem félek, de egy kicsit gyorsabb szolgáltatásra számítottam. Ráadásul csaj az eladó...