Azt nemhiszem, mert saját rendszerük van, gondolom akkor még nem láttad. Megrendelik az szükséges alkatrészeket, aztán valamelyik logisztikai központjukból megérkeznek a cuccok, általában Belgiumból vagy Ausztriából. Éjszakai szállítással egy nap alatt oda szokott érni a cucc és átvehető.
Tudomásom szerint a honda szalon is innen rendel, mert ők mondták, hogy ezen a honlapon nézelődjek, aztán a termékszámmal forduljak hozzájuk. Szóval csak azért kérdeztem, hogy ez jó -e bele, mert ha igen, és kell akkor felhívom a szalont, bemondom nekik ezt a számot és 1-2 nap múlva mehetek az alkatrészért, kb olyan áron mint amennyi a honlapon is van
akkor ez jobbnak tűnik, ugye? (gyújtás oldalra kéne, ha netán kiesett megint az ami benne volt) kép is van hozzá, a 9 es számmal van jelölve az alkatrész.
Egyébként megoldódott az üres-visszajelző problémám. Szét volt csúszva 1 kábel, azért nem működött :)
Mennyire ki van halva ez a topic...
Valahogy fel kellene dobni...
Mi volt a leghosszabb utatok a mocival?tervezitek a kategóriaváltást,szintlépést?milyen motorra vágytok?kedvencek?
Én mostanában az úgy Honda VTR 250-ben gondolkodok:
[link]http://onroad.hu/motor/hirek/1508/[/
link]
Bizony, ezt mondta nekem emzoli is, hogy oda külön erre a célra gyártott, két irányban záró, hőálló szimering kell.
Ezt akkor még nem tudtam, ezért nem néztem meg tüzetesebben, a szimering az szimering gondoltam, azt miután egy boltban sem találtam olyant mint ami rá volt írva, hát visszaraktam bele azt.
Amúgy méretre jónak tűnt, de ki tudja.
Ha főtengely-szimeringről van szó, akkor még kényesebb a téma, mert speckó szimeringjei vannak a főtengelynél, kívül belül rugó van benne, és olyat csak a hondának gyártanak, mezei csapágyboltban nem lehet kapni, szóval valószínű hogy az előző tulaj valami hasonló méretűt vett oda, nem csoda hogy kifordult a helyéről.
Majdnem jól tudod, a főtengelyszimering volt kiesve. (de mostmár nem vagyok benne biztos, hogy véletlenül nem volt a helyén)
És amennyi eszem volt, visszaraktam bele azt, pedig valószínűleg nem is olyan kéne bele, de majd ha ismét erőre kap a gép, ki fogom benne cserélni a szimeringet is olyanra, amilyen kell bele.
Az nsr blokkja egy nagyon nagyon kiforrott, rég óta fejlesztett típus, úgynevezett "tipushibái" nincsenek.
A nicasil sem véletlenül szokott lehámlani, annak MINDÍG VAN VALAMI OKA, rendszerint felhasználói hiba.
Just motorjában eltört a gyűrű, teljesen szétverte a gyűrűfészket, és mikorben már milimétereket kóricált, persze, hogy meghúzta a nicasilt.
Ennek elég randa ciripelő hangja lehetett, ráadásul nem is rövid ideig gyilkolta így a nagyeszű előző gazdi, ha a gyűrűtörés után(ami lehet akár szerelési hiba is) nem erőlteti tovább a beteget, hanem vesz bele egy pudvás gyűrűt, a világon semmi baja nem lett volna a hengernek.
A honda kondtrukcióját dícséri, hogy még így félhalottan is sokat elment.
Erről volt már pár vita... de hidd el még arol 2t-vel is elhajtanám 10 kilómért ugy hogy nem lesz baja... max nem pörgetem és 1000 kilóméterenként pucolok ki mindent
Ez nem típushiba, hanem az elhanyagoltság, pancsolt szar olaj, hozzá nem értő sufnituning eredménye. Just kolléga jól belehúzott ebbe a motorba, kapásból azzal kellett kezdenie miután megvette ha jól tudom, hogy szét kellett szedni a blokkot mert ki volt esve a kiegyenlítőtegely szimeringje.
Mint ritkán hozzá szóló /JUST/ képeihez hozzáfűzném hogy nekem is pont ugyan ilyen gondom volt az enyémmel. Sajnos a Nikacilt felhúzta.A dugóm is hasonlóan nézett ki. Remélem ez nem típushiba az Nsr-eknél.!
Emese az valami emzoli22357@freemail.hu vagy zoli, vagy molnár zoli, vagy valami ilyesmi:)
Egyébként megoldódott az üres-visszajelző problémám. Szét volt csúszva 1 kábel, azért nem működött :)
kuplung oldal: 32x44x8
Valahogy fel kellene dobni...
Mi volt a leghosszabb utatok a mocival?tervezitek a kategóriaváltást,szintlépést?milyen motorra vágytok?kedvencek?
Én mostanában az úgy Honda VTR 250-ben gondolkodok:
[link]http://onroad.hu/motor/hirek/1508/[/
link]
Ezt akkor még nem tudtam, ezért nem néztem meg tüzetesebben, a szimering az szimering gondoltam, azt miután egy boltban sem találtam olyant mint ami rá volt írva, hát visszaraktam bele azt.
Amúgy méretre jónak tűnt, de ki tudja.
És amennyi eszem volt, visszaraktam bele azt, pedig valószínűleg nem is olyan kéne bele, de majd ha ismét erőre kap a gép, ki fogom benne cserélni a szimeringet is olyanra, amilyen kell bele.
A nicasil sem véletlenül szokott lehámlani, annak MINDÍG VAN VALAMI OKA, rendszerint felhasználói hiba.
Just motorjában eltört a gyűrű, teljesen szétverte a gyűrűfészket, és mikorben már milimétereket kóricált, persze, hogy meghúzta a nicasilt.
Ennek elég randa ciripelő hangja lehetett, ráadásul nem is rövid ideig gyilkolta így a nagyeszű előző gazdi, ha a gyűrűtörés után(ami lehet akár szerelési hiba is) nem erőlteti tovább a beteget, hanem vesz bele egy pudvás gyűrűt, a világon semmi baja nem lett volna a hengernek.
A honda kondtrukcióját dícséri, hogy még így félhalottan is sokat elment.