Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Simson téma, azért nem kezdtem neki itt
Nem, az a mail címem!
Emese az valami emzoli22357@freemail.hu vagy zoli, vagy molnár zoli, vagy valami ilyesmi:)
Nemtom miről szeretnél konzultálni, az nsr hen nem nagyon értek, de vélhetően az az emese címem.
Konzultálhatnánk msn-en? Az adatlapodon lévő cím az msn címed?
Azt nemhiszem, mert saját rendszerük van, gondolom akkor még nem láttad. Megrendelik az szükséges alkatrészeket, aztán valamelyik logisztikai központjukból megérkeznek a cuccok, általában Belgiumból vagy Ausztriából. Éjszakai szállítással egy nap alatt oda szokott érni a cucc és átvehető.
Tudomásom szerint a honda szalon is innen rendel, mert ők mondták, hogy ezen a honlapon nézelődjek, aztán a termékszámmal forduljak hozzájuk. Szóval csak azért kérdeztem, hogy ez jó -e bele, mert ha igen, és kell akkor felhívom a szalont, bemondom nekik ezt a számot és 1-2 nap múlva mehetek az alkatrészért, kb olyan áron mint amennyi a honlapon is van
Igen ő lesz az. Azért kérdezz rá egy Honda szalonban is h mennyiért tudnák ezt neked beszerezni, mert akkor ugye megúsznád a postaköltséget.
akkor ez jobbnak tűnik, ugye? (gyújtás oldalra kéne, ha netán kiesett megint az ami benne volt) kép is van hozzá, a 9 es számmal van jelölve az alkatrész.
Egyébként megoldódott az üres-visszajelző problémám. Szét volt csúszva 1 kábel, azért nem működött :)
gyújtás oldal: 24x36x8
kuplung oldal: 32x44x8
o -hai. Elképzelhető, hogy ez az nsr főtengelyszimeringje?
Mennyire ki van halva ez a topic...
Valahogy fel kellene dobni...
Mi volt a leghosszabb utatok a mocival?tervezitek a kategóriaváltást,szintlépést?milyen motorra vágytok?kedvencek?
Én mostanában az úgy Honda VTR 250-ben gondolkodok:
[link]http://onroad.hu/motor/hirek/1508/[/
link]
Bizony, ezt mondta nekem emzoli is, hogy oda külön erre a célra gyártott, két irányban záró, hőálló szimering kell.
Ezt akkor még nem tudtam, ezért nem néztem meg tüzetesebben, a szimering az szimering gondoltam, azt miután egy boltban sem találtam olyant mint ami rá volt írva, hát visszaraktam bele azt.
Amúgy méretre jónak tűnt, de ki tudja.
Ha főtengely-szimeringről van szó, akkor még kényesebb a téma, mert speckó szimeringjei vannak a főtengelynél, kívül belül rugó van benne, és olyat csak a hondának gyártanak, mezei csapágyboltban nem lehet kapni, szóval valószínű hogy az előző tulaj valami hasonló méretűt vett oda, nem csoda hogy kifordult a helyéről.
Majdnem jól tudod, a főtengelyszimering volt kiesve. (de mostmár nem vagyok benne biztos, hogy véletlenül nem volt a helyén)
És amennyi eszem volt, visszaraktam bele azt, pedig valószínűleg nem is olyan kéne bele, de majd ha ismét erőre kap a gép, ki fogom benne cserélni a szimeringet is olyanra, amilyen kell bele.
Hát igen, és még én is mentem vele így vagy 2000 kilómétert. De nagyon remélem mostmár helyrejön, és nem lesz vele baj egy darabig.
Az nsr blokkja egy nagyon nagyon kiforrott, rég óta fejlesztett típus, úgynevezett "tipushibái" nincsenek.
A nicasil sem véletlenül szokott lehámlani, annak MINDÍG VAN VALAMI OKA, rendszerint felhasználói hiba.
Just motorjában eltört a gyűrű, teljesen szétverte a gyűrűfészket, és mikorben már milimétereket kóricált, persze, hogy meghúzta a nicasilt.
Ennek elég randa ciripelő hangja lehetett, ráadásul nem is rövid ideig gyilkolta így a nagyeszű előző gazdi, ha a gyűrűtörés után(ami lehet akár szerelési hiba is) nem erőlteti tovább a beteget, hanem vesz bele egy pudvás gyűrűt, a világon semmi baja nem lett volna a hengernek.
A honda kondtrukcióját dícséri, hogy még így félhalottan is sokat elment.
10 ezer akart lenni
Erről volt már pár vita... de hidd el még arol 2t-vel is elhajtanám 10 kilómért ugy hogy nem lesz baja... max nem pörgetem és 1000 kilóméterenként pucolok ki mindent
De sztem azt te is aláírod hogy eléggé erőteljesen hozzásegít az (pl Arol 2T) egy ilyen mutatványhoz. Gondolom te se azt teszel a tiédbe.
vagy egyszerűen így járt.... nem kell hozzá sufni tuning se "pancsolt szar olaj" (?), két ütem... benne van a pakliban
Ja meg azt kifelejtettem a sorból, hogy akkor is ez a vége ha valaki a lehető legolcsóbban akar kijönni az alkatrészekkel.
Ez nem típushiba, hanem az elhanyagoltság, pancsolt szar olaj, hozzá nem értő sufnituning eredménye. Just kolléga jól belehúzott ebbe a motorba, kapásból azzal kellett kezdenie miután megvette ha jól tudom, hogy szét kellett szedni a blokkot mert ki volt esve a kiegyenlítőtegely szimeringje.
Mint ritkán hozzá szóló /JUST/ képeihez hozzáfűzném hogy nekem is pont ugyan ilyen gondom volt az enyémmel. Sajnos a Nikacilt felhúzta.A dugóm is hasonlóan nézett ki. Remélem ez nem típushiba az Nsr-eknél.!
Attól függ melyik. :)
42 vagy mennyi az alap 250es.