tank - 12e
központi teló - 15e
hátsó lengőkar - 10e
első teló párban: - showa - 15e
- marzocchi + sárvédő - 18e
szétbontott elsőteló - 5e
segédváz - 8e
nyereg - 5e
első fékrendszer (2 komplett) - 12e/db
hátsó fékrendszer - 12e
hátsó féknyereg+fékcső+fékmunkahenger+féktartály --- 8e
farok idom(jobbos-balos + vége , a jobbos repedt) - 8e
hátsó sárvédő - 4e
fejidomtartó konzol - 5e
hátsó lámpakonzol (2db) - 4000/db
power két nyelve + tengeje - 4e
hűtővíz beöntő - 3e
kuplung kar, konzol, bowden - 3e
bokavédő műanyagok (2 pár) - 1500/pár
műszerfal védő szivacs - 1e
légszűrőház+légszűrő - 8e
sérült műszerfal (órák jók) - 5e
lengőkar takaró idom - 2e
power vezérlő elektronika - 12e
power/idle/main fúvóka + teljes tömítésszett Dellorto PHBH28-as karbihoz - 4500
elsőkerék + féktárcsa+kilóméteróra meghajtás + gumi + tengely - 20e
Beteges alkudozók kíméljenek, engedek az árból ha több cuccot veszel. Semmit nem adok el külön, mindent csak úgy ahogy említettem.
Képet kérésre készítek. Érdeklődni itt vagy e-mail-ben (e-mail az adatlapomon)
A használt hengerek mennyibe mennek mostanában? Nem tudja valaki véletlenül? Van egy kilátásban és ha sikerülne értelmes árban beszereznem.... úgy látom, hogy mostanában van kereslet a használt hengerekre.
Már pont akartam kérdezni. Én nem tudom hogy neked mennyi ér meg, de sztem még 150-ig elfogadható, + ha erre rájön még a posta ami ekkora csomagnál elég húzós Angliá-ból + elég szar az áváltási árfolyam, de annyira nem vagyok tisztában az árakkal hogy külön-külön mennyibe vannak azok a cuccok. De ha kell szólj időben, 1-2 oldallal hátrább ott a mobilszámom, keress meg he kell tutira.
"Célja a vezérlés eltolása (mint a 4T-éknél a változtatható szelepvezérléses VVTI). És hogy mit lehet ezzel az eltolással elérni? Egyenletesebb teljesítmény leadást és azt, hogy alul nyomatékos, erõs marad a gép és felül is menni fog, nem kell kompromisszumot kötni!
Ahány márka, annyi fajta power szelep. Most a legelterjedtebb power fajtán (tolattyús) próbálom meg bemutatni a mûködésének az elvét.
A power szelep a kiömlõknél található. Mûködtetése lehet mechanikus (általában verseny krosszgépek) vagy elektromos. Az elõbbi egyszerûbb és kisebb a meghibásodás esélye, az utóbbi pedig pontosabb és lágyabb átmenetet eredményez.
Amikor a power zárva van:
Ilyenkor a power nyelve teljesen kint van megakadályozva, hogy a robbanás ne távozzon túl korán a hengerbõl és így tovább kíséri a dugattyút. Hogy miért is jó ez? Azért, hogy legyen nyomatéka és ereje a motornak alul is.
Viszont egy bizonyos fordulatszám után már terhére lesz ez a motornak, a késleltetett ürítés gátolja a teljesítmény- és a fordulatszám növekedést. Ekkor nyit ki a power.
Amikor a power nyitva van:
Ekkor a nyelv visszahúzódik és a robbanás hamarább távozik a hengerbõl. És hogy ez miért jó nekünk és a motornak? Mert így a rezonkipufogó segítségünkre lesz a teljesítménynövelésben. Bõvebb és bonyolultabb leírást a kipufogó link alatt találsz.
Azt hiszem átvettük a power szelep mûködésének az alapjait, remélem érthetõen írtam le. Már csak egy fontos dolog van hátra, mégpedig a meghatározása annak, hogy mikor nyisson illetve zárjon a power szelep.
Elõször is lemérik a motor teljesítményét teljesen zárt power szelepnél majd ezután teljesen nyitott szelepnél . A két mérést egymásra vetítik és ahol metszi egymást a két görbe ott fogják kinyitni a powert. Ez esetben 7800-nál nyit és 7500-nál zár. A képen jól látható, hogy zárt szelepeknél nem olyan meredek az emelkedés és a nyomaték is nagyobb (ez sajna nincs rajta a képen) viszont felül elfogy a kraft. Nem sokkal a (képzeletbeli) power nyitása után tetõzik a teljesítmény, nem tud tovább pörögni. "
Mivel gondolom tovább fogsz erőlködni, egy kis elemzés, hogy miben tévedtél:
"hát a power szelep az annyit tesz hogy a toroknál...(miylen toroknál, mélytoroknál? Az nem torok, hanem kipufogó nyílás, ablak vagy iylesmi, de nem torok) van egy lemez és ahogy húzod a gázt elvileg 7 ezernél azt a lemezt elhúzza....)nem attól megy odébb, ahogy a gázt húzod) és több levegő áramlik ki a kipuffon...( Milyen levegő? Nem levegő, hanem kipufogógáz) és ezért jobban pörög ..(Nem pörög jobban) szerintem jobban is eszik!...(nem, nem eszik jobban, éppenhogy a veszteség csökentésétől kisebb a fogyasztás is némileg) valami iylesmi de nem vok szakértő Nem tom hogy lóerőben mi változik... (semmi) de amikor kapcsol a power akkor nagyon megugrik!..(nem, nem ugrik meg, a powerszelep célja pontosan az, hogy a nagy vezérlési szügü motoroknál simábbá lágyabbá tegye az átmenetet azáltal, hogy alacsonyabb fordulaton a powerszelep csökkenti a kipufogócsatorna áramlási keresztmetszetét, némelyik fajtájánál tulajdonképpen a nyitási szögét is)
tank - 12e
központi teló - 15e
hátsó lengőkar - 10e
első teló párban: - showa - 15e
- marzocchi + sárvédő - 18e
szétbontott elsőteló - 5e
segédváz - 8e
nyereg - 5e
első fékrendszer (2 komplett) - 12e/db
hátsó fékrendszer - 12e
hátsó féknyereg+fékcső+fékmunkahenger+féktartály --- 8e
farok idom(jobbos-balos + vége , a jobbos repedt) - 8e
hátsó sárvédő - 4e
fejidomtartó konzol - 5e
hátsó lámpakonzol (2db) - 4000/db
power két nyelve + tengeje - 4e
hűtővíz beöntő - 3e
kuplung kar, konzol, bowden - 3e
bokavédő műanyagok (2 pár) - 1500/pár
műszerfal védő szivacs - 1e
légszűrőház+légszűrő - 8e
sérült műszerfal (órák jók) - 5e
lengőkar takaró idom - 2e
power vezérlő elektronika - 12e
power/idle/main fúvóka + teljes tömítésszett Dellorto PHBH28-as karbihoz - 4500
elsőkerék + féktárcsa+kilóméteróra meghajtás + gumi + tengely - 20e
Beteges alkudozók kíméljenek, engedek az árból ha több cuccot veszel. Semmit nem adok el külön, mindent csak úgy ahogy említettem.
Képet kérésre készítek. Érdeklődni itt vagy e-mail-ben (e-mail az adatlapomon)
Szerinted most megéri az árát?Még 12 óra van a licitből kb...
Üdv
"Célja a vezérlés eltolása (mint a 4T-éknél a változtatható szelepvezérléses VVTI). És hogy mit lehet ezzel az eltolással elérni? Egyenletesebb teljesítmény leadást és azt, hogy alul nyomatékos, erõs marad a gép és felül is menni fog, nem kell kompromisszumot kötni!
Ahány márka, annyi fajta power szelep. Most a legelterjedtebb power fajtán (tolattyús) próbálom meg bemutatni a mûködésének az elvét.
A power szelep a kiömlõknél található. Mûködtetése lehet mechanikus (általában verseny krosszgépek) vagy elektromos. Az elõbbi egyszerûbb és kisebb a meghibásodás esélye, az utóbbi pedig pontosabb és lágyabb átmenetet eredményez.
Amikor a power zárva van:
Ilyenkor a power nyelve teljesen kint van megakadályozva, hogy a robbanás ne távozzon túl korán a hengerbõl és így tovább kíséri a dugattyút. Hogy miért is jó ez? Azért, hogy legyen nyomatéka és ereje a motornak alul is.
Viszont egy bizonyos fordulatszám után már terhére lesz ez a motornak, a késleltetett ürítés gátolja a teljesítmény- és a fordulatszám növekedést. Ekkor nyit ki a power.
Amikor a power nyitva van:
Ekkor a nyelv visszahúzódik és a robbanás hamarább távozik a hengerbõl. És hogy ez miért jó nekünk és a motornak? Mert így a rezonkipufogó segítségünkre lesz a teljesítménynövelésben. Bõvebb és bonyolultabb leírást a kipufogó link alatt találsz.
Azt hiszem átvettük a power szelep mûködésének az alapjait, remélem érthetõen írtam le. Már csak egy fontos dolog van hátra, mégpedig a meghatározása annak, hogy mikor nyisson illetve zárjon a power szelep.
Elõször is lemérik a motor teljesítményét teljesen zárt power szelepnél majd ezután teljesen nyitott szelepnél . A két mérést egymásra vetítik és ahol metszi egymást a két görbe ott fogják kinyitni a powert. Ez esetben 7800-nál nyit és 7500-nál zár. A képen jól látható, hogy zárt szelepeknél nem olyan meredek az emelkedés és a nyomaték is nagyobb (ez sajna nincs rajta a képen) viszont felül elfogy a kraft. Nem sokkal a (képzeletbeli) power nyitása után tetõzik a teljesítmény, nem tud tovább pörögni. "
Tudnátok segíteni?
Megnéznétek nekem ennek az MTX-nek a hangját?
Hátha van ötletetek.
MTX
Köszi
Honda nsr 125 r-98as véjáratú hoz keresnék jó állapotú visszapillató tükröket, és plexit.
Légyszi küldj e-mailt:peti432@citromail.hu
"hát a power szelep az annyit tesz hogy a toroknál...(miylen toroknál, mélytoroknál? Az nem torok, hanem kipufogó nyílás, ablak vagy iylesmi, de nem torok) van egy lemez és ahogy húzod a gázt elvileg 7 ezernél azt a lemezt elhúzza....)nem attól megy odébb, ahogy a gázt húzod) és több levegő áramlik ki a kipuffon...( Milyen levegő? Nem levegő, hanem kipufogógáz) és ezért jobban pörög ..(Nem pörög jobban) szerintem jobban is eszik!...(nem, nem eszik jobban, éppenhogy a veszteség csökentésétől kisebb a fogyasztás is némileg) valami iylesmi de nem vok szakértő Nem tom hogy lóerőben mi változik... (semmi) de amikor kapcsol a power akkor nagyon megugrik!..(nem, nem ugrik meg, a powerszelep célja pontosan az, hogy a nagy vezérlési szügü motoroknál simábbá lágyabbá tegye az átmenetet azáltal, hogy alacsonyabb fordulaton a powerszelep csökkenti a kipufogócsatorna áramlási keresztmetszetét, némelyik fajtájánál tulajdonképpen a nyitási szögét is)
Szaval valóban kb igaz volt amit írtál