Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pff ki látott már ilyet? Remélem nem keveredett el vagy ilyesmi.
Eladó NSR alkatrészek:

tank - 12e
központi teló - 15e
hátsó lengőkar - 10e
első teló párban: - showa - 15e
- marzocchi + sárvédő - 18e
szétbontott elsőteló - 5e
segédváz - 8e
nyereg - 5e
első fékrendszer (2 komplett) - 12e/db
hátsó fékrendszer - 12e
hátsó féknyereg+fékcső+fékmunkahenger+féktartály --- 8e
farok idom(jobbos-balos + vége , a jobbos repedt) - 8e
hátsó sárvédő - 4e
fejidomtartó konzol - 5e
hátsó lámpakonzol (2db) - 4000/db
power két nyelve + tengeje - 4e
hűtővíz beöntő - 3e
kuplung kar, konzol, bowden - 3e
bokavédő műanyagok (2 pár) - 1500/pár
műszerfal védő szivacs - 1e
légszűrőház+légszűrő - 8e
sérült műszerfal (órák jók) - 5e
lengőkar takaró idom - 2e
power vezérlő elektronika - 12e
power/idle/main fúvóka + teljes tömítésszett Dellorto PHBH28-as karbihoz - 4500
elsőkerék + féktárcsa+kilóméteróra meghajtás + gumi + tengely - 20e
Beteges alkudozók kíméljenek, engedek az árból ha több cuccot veszel. Semmit nem adok el külön, mindent csak úgy ahogy említettem.
Képet kérésre készítek. Érdeklődni itt vagy e-mail-ben (e-mail az adatlapomon)
Az agyam eldobom... Ma írtam az eladónak,hogy mi a helyzet, erre azt írja vissza hogy múlthét pénteken adta fel a csomagot.
Ł 250 felett van már...
A használt hengerek mennyibe mennek mostanában? Nem tudja valaki véletlenül? Van egy kilátásban és ha sikerülne értelmes árban beszereznem.... úgy látom, hogy mostanában van kereslet a használt hengerekre.
Már pont akartam kérdezni. Én nem tudom hogy neked mennyi ér meg, de sztem még 150-ig elfogadható, + ha erre rájön még a posta ami ekkora csomagnál elég húzós Angliá-ból + elég szar az áváltási árfolyam, de annyira nem vagyok tisztában az árakkal hogy külön-külön mennyibe vannak azok a cuccok. De ha kell szólj időben, 1-2 oldallal hátrább ott a mobilszámom, keress meg he kell tutira.
Stephan néhzd csak meg angol ebayen amit mondtam!Tudod
Szerinted most megéri az árát?Még 12 óra van a licitből kb...
Üdv
Na azt kerestem!
Amit én betettem, az is elég egyértelmű.űSzerintem te a 125 ös világa vagy mit keresed, ott van még némi magyarázat, bár erősen pongyolán.
Volt egy részletesebb is, de azt most nem találom.
Power kérdés:

"Célja a vezérlés eltolása (mint a 4T-éknél a változtatható szelepvezérléses VVTI). És hogy mit lehet ezzel az eltolással elérni? Egyenletesebb teljesítmény leadást és azt, hogy alul nyomatékos, erõs marad a gép és felül is menni fog, nem kell kompromisszumot kötni!
Ahány márka, annyi fajta power szelep. Most a legelterjedtebb power fajtán (tolattyús) próbálom meg bemutatni a mûködésének az elvét.
A power szelep a kiömlõknél található. Mûködtetése lehet mechanikus (általában verseny krosszgépek) vagy elektromos. Az elõbbi egyszerûbb és kisebb a meghibásodás esélye, az utóbbi pedig pontosabb és lágyabb átmenetet eredményez.


Amikor a power zárva van:
Ilyenkor a power nyelve teljesen kint van megakadályozva, hogy a robbanás ne távozzon túl korán a hengerbõl és így tovább kíséri a dugattyút. Hogy miért is jó ez? Azért, hogy legyen nyomatéka és ereje a motornak alul is.
Viszont egy bizonyos fordulatszám után már terhére lesz ez a motornak, a késleltetett ürítés gátolja a teljesítmény- és a fordulatszám növekedést. Ekkor nyit ki a power.


Amikor a power nyitva van:
Ekkor a nyelv visszahúzódik és a robbanás hamarább távozik a hengerbõl. És hogy ez miért jó nekünk és a motornak? Mert így a rezonkipufogó segítségünkre lesz a teljesítménynövelésben. Bõvebb és bonyolultabb leírást a kipufogó link alatt találsz.

Azt hiszem átvettük a power szelep mûködésének az alapjait, remélem érthetõen írtam le. Már csak egy fontos dolog van hátra, mégpedig a meghatározása annak, hogy mikor nyisson illetve zárjon a power szelep.
Elõször is lemérik a motor teljesítményét teljesen zárt power szelepnél majd ezután teljesen nyitott szelepnél . A két mérést egymásra vetítik és ahol metszi egymást a két görbe ott fogják kinyitni a powert. Ez esetben 7800-nál nyit és 7500-nál zár. A képen jól látható, hogy zárt szelepeknél nem olyan meredek az emelkedés és a nyomaték is nagyobb (ez sajna nincs rajta a képen) viszont felül elfogy a kraft. Nem sokkal a (képzeletbeli) power nyitása után tetõzik a teljesítmény, nem tud tovább pörögni. "
Csak érdeklődés szinten... Egy új W910i mit kóstál?
Persze, és legtöbbször, ha valami elszabadult, akkor mindent visz,nem mindíg találni meg az eredeti okot.
franc se tudja milyen hangot ad ki sokat torzít egy ilyen videó... így zsákbamacska akármit mondd az ember.
Ha csapágyas, akkor darál, és hogy mondod sípol magas fordulaton, ez meg inkább kalapál.
a benzin jó a többit cserélni kell sajnos így mindenki csak találgat
bár csak találgatás de ha csapágyas akkor nem ez a baj nem tudni hogy magas fordulaton sípol-e így nem lehet mást mondani csak találgat az ember
Ez durva mechanikus hang, nem membráncsattogás, görgő vagy ilyesmi(csak annak meg a fordulattal fokozódni kellene)
Hát, csak tipp de lehet hogy a Reed szelepnél gond van.
Sziasztok!
Tudnátok segíteni?
Megnéznétek nekem ennek az MTX-nek a hangját?
Hátha van ötletetek.
MTX
Köszi
Üdv!
Honda nsr 125 r-98as véjáratú hoz keresnék jó állapotú visszapillató tükröket, és plexit.
Légyszi küldj e-mailt:peti432@citromail.hu
Mivel gondolom tovább fogsz erőlködni, egy kis elemzés, hogy miben tévedtél:

"hát a power szelep az annyit tesz hogy a toroknál...(miylen toroknál, mélytoroknál? Az nem torok, hanem kipufogó nyílás, ablak vagy iylesmi, de nem torok) van egy lemez és ahogy húzod a gázt elvileg 7 ezernél azt a lemezt elhúzza....)nem attól megy odébb, ahogy a gázt húzod) és több levegő áramlik ki a kipuffon...( Milyen levegő? Nem levegő, hanem kipufogógáz) és ezért jobban pörög ..(Nem pörög jobban) szerintem jobban is eszik!...(nem, nem eszik jobban, éppenhogy a veszteség csökentésétől kisebb a fogyasztás is némileg) valami iylesmi de nem vok szakértő Nem tom hogy lóerőben mi változik... (semmi) de amikor kapcsol a power akkor nagyon megugrik!..(nem, nem ugrik meg, a powerszelep célja pontosan az, hogy a nagy vezérlési szügü motoroknál simábbá lágyabbá tegye az átmenetet azáltal, hogy alacsonyabb fordulaton a powerszelep csökkenti a kipufogócsatorna áramlási keresztmetszetét, némelyik fajtájánál tulajdonképpen a nyitási szögét is)

Szaval valóban kb igaz volt amit írtál
Nem, kérlekszépen, te komplett sületlenséget írtál be.