Hát elvileg. Csak most barátom is bevitte az övét (az macskansr) és most azzal foglalkoznak, bár elég mérgesek rá. Na mindegy. a lényeg, hogy azt mondták péntekre kész lesz.
Ma nem jöttek, de sztem holnap vagy holnapután itt lesznek. Nem kaptam visszajelzést hogy feladta volna, de szerintem már úton vannak. Légyszi írd meg a tel számodat e-mail-ben.
Hello, mi a helyzet a hengerekkel? Jövögetnek? Szólj, ha utalhatom a pénzt, ha nem lennék elérhető itt a címem: 5666 medgyesegyháza damjanich u. 55 Fehér Dániel .
Igen, utólag ezt könnyű mondani, de ez sem volt biztos, hogy meglesz. Nekem meg már elegem volt az egészből. Azt hiszem a korom miatt, azért el lehet nézni nekem, hogy kicsit türelmetlen vagyok. Tudom, hogy nem szabad. Majd beletanulok, addig marad ez :S
De pont ezért vagyok itt, megkérdem, hogy tényleg szar-e, és mivel mondtátok, hogy nem szar, holnap megmondom, hogy márpedig ez nem szar, szóval ne próbáljanak átverni...
Én meg abszolút nem vagyok rutinos. Se szerelésben. Se szervizben...
Ja igen azt elfelejtettem alul természetesen ki kell csavarni az imbuszos csavart, és ha már kint van a rögzítőgyűrű is, ami a szimering felett van, szét tudod rántani az egészet, ha az alsó rész befogod satuba.
helló
sikerült a gugliba találnom egy képet miszerint ahol a tengely megy át, ott benyúlva van egy csavar amit 6 os imbuszkulcs fog. gondolom ez lehet a nyitja a dolgoknak...
a másik, hogy kiszedtemzt a kis biztosító drótota becsúszó és az alsó rész találkozásától, ahol a tömítés is van( talán szimering vagy Ogyűrű nemtom)-a képen a 14 es- tehát ez alatt elvileg valami porvédő van, és ott van a szimering. vagyis szimering van ott mert nem vagyok benne biztos, mivel pumpálni kell bele levegőt, és talán a szimering eresztené a levegőt...
Na mostmár vágom mire gondolsz. Kiveszed a porvédőt(ahol az alsó és a felső rész találkozik) van ott egy rögzítőgyűrű, azt kipiszkálod egy vékony csavarhúzóval, aztán az alsó részt befogatod satuba, óvatosan hogy ne sérüljön, aztán kell pár határozott rántás, és szétjön. kb 3. 4. rángatásra szét szokott jönni. Összerakás fordított sorrendben.
Ha a beúszót is szét akarod szedni, annak az alsán van az előbbiekben említett seeger. ha azt kiveszed akkor teljesen üres lesz a telószár, kijön belőle minden.
háát az egyik telót már kivettem a helyéről, kivettem a becsúszó tetején a rugót és a felett levő csövet, az olajat kiöntöttem belőle, tehát ott már teljesen üres a belseje...
esetleg arra gondolsz, ami a tömítésnél van?( a becsúszó és az alsó rész találkozása?)
nem árt ha a fékeken van légtelenítőcsavar,vagy be vannak kötve...
egyébként lánc huzás,spray,gumi,fék,váltoolaj.fékbetét ne legyen tul kopott,drága ha vas a vason fog
Én meg abszolút nem vagyok rutinos. Se szerelésben. Se szervizben...
De mostmár hiába felejtem őket, ha kihozom a gépet a szervizből, nem fogom tudni összarakni.
sikerült a gugliba találnom egy képet miszerint ahol a tengely megy át, ott benyúlva van egy csavar amit 6 os imbuszkulcs fog. gondolom ez lehet a nyitja a dolgoknak...
a másik, hogy kiszedtemzt a kis biztosító drótota becsúszó és az alsó rész találkozásától, ahol a tömítés is van( talán szimering vagy Ogyűrű nemtom)-a képen a 14 es- tehát ez alatt elvileg valami porvédő van, és ott van a szimering. vagyis szimering van ott mert nem vagyok benne biztos, mivel pumpálni kell bele levegőt, és talán a szimering eresztené a levegőt...
üdv
Köszönöm!
Ha a beúszót is szét akarod szedni, annak az alsán van az előbbiekben említett seeger. ha azt kiveszed akkor teljesen üres lesz a telószár, kijön belőle minden.
esetleg arra gondolsz, ami a tömítésnél van?( a becsúszó és az alsó rész találkozása?)
egyébként lánc huzás,spray,gumi,fék,váltoolaj.fékbetét ne legyen tul kopott,drága ha vas a vason fog