bocsi hogy csak most írok de nincs áram nálunk még mindig, most szomszéd telojáról jöttem fel netre hogy megnézzem mi újság amint lesz áram isten bizony megadom minden elérhetőségét csak nem tok sokat faszalogni sajna
Nem én rakom össze, hanem az iskolázott szerviz. Csak azt nem tudom még, hogy miből, mert pénzem az már nincsen! xD
Őszerintük túl nehéz a dugó, és rám akartak sózni egy másikat, de aztán mondtam nekik, hogy jó lesz ez is. Csak azt nem tudom, hogy tényleg érdemes -e csapszeget, meg tűgörgőt venni...
nkem is tetszenek az 600rr-ek, de ha megfigyeled egy 5 éves motor felét ér, mint egy szallonba szóval mostani rr-ek 2,5milla akkor 2003-asok most érnek arra a szintre, hogy 1,2 körül legyenek, ami még mindig k***va sok nkem még yamahák tetszenek 98-03-as r6-ok jóval millión belül kínálják és akkad sok 10-20ezer km-el szóval nem tom kawasaki meg suzuki-ból max 3-4 évest vennék régik csúnyák, meg gyakoriak a meghibásodásai...
alapvetően nincs semmi baj a tárcsával csak gondoltam ha uj betét legyen felszabályozva,de a vastagság miatt hanyagolom szerintem.annyit nem ér.még 500 km aztán teljes felületen fog a betét.
na akkor majd lefényképezem ma vagy holnap a sárvédőt és várom a véleményt h meg tudja-e csinálni tutira.szerencsére a fuvar nem gond,apu teherrel sokszor jár fehérvárra.festés meg csak nem olyan nagy összeg rá.
jut eszembe Adam asszem te mondtál nemrég valami jó műanyagost felétek.ha így lenne akkor tudnál adni nevet,címet?
semmilyen foglalat nem jo a lámpába,megkérdeztem.bemegyek egy hondához aztán megveszem 7-8e-ért.
mindjárt műszaki.
Itt nálunk van egy műanyagos aki meg tudja csinálni, csak full fehér színű lesz utána, szóval utána egyből viheted is a festőhöz, szóval nem olcsó mulatság. A tárcsával meg csak óvatosan, csak egy nagyon vékony réteget vetess le róla.
egy műanyagos helyre tud hozni egy sárvédőt aminek nincs tartófüle?úgy értem a tartó fül sincs meg,nem csak törés.
ha nem akkor asszem ebay.stephan ha látsz elsősárvédőt(per pill se a németen se az angolon nem láttam) akkor szólj légyszíves.
ja és 3,3mm a tárcsám elöl,3mm a minimum...és az esztergályosnak 2 oldalt kéne szabályoznia.szerintem necces vagy talán nem is lehet,max egy vékony polírréteget leszedni belőle.vélemény?
Hát akkor a szervizedben eléggé agyoniskolázott emberkék lehetnek, és okosabbak a Honda mérnökeinél, ha ez a véleményük. Nekem az van benne, CBRacing nevű motoros kollégának is az van benne ugyanis neki is teljesen gyári a motorja, és nemnagyon panaszkodik hogy baj lenne vele, én is azt használom és egy rossz szavam nincs rá. Ablak meg minek rá, nem hengerre szívja az anyagot hanem egyenesen a forgattyúsházba, nem kell rá ablak, felesleges. Annyira nem lehet szar ha elmegy vele a motor 20e km-t.
3 db gyűrű kell bele, de a 3. is benne van a szettben. Arra vigyázz hogy hogy vannak felrakva a gyűrűk, mert nem mindegy hogy melyik megy alulra, és melyik felülre, de még azon kívül mindegyiknek van alsó meg felső fele ami szintén nem mindegy hogy van. Szóval ha szarul rakják össze megint lehet a zsebbe nyúlni ha esetleg eltörik valamelyik gyűrű és megvési a henger falát.
Igazából a végső cél egy új 600rr vagy zx6r esetleg r6r lenne. Egyelőre beértem volna egy 2003-as 600rr-rel (azok már tetszenek) de sajnos az áruk 1.200 000 Ft-tól kezdődik. Alább adtam, így most a követkető egy sv650s lenne. Több oka is van: tökéletes átmenet 30 és 120 ló között, V2 csodáit megtapasztalnám és szép is és persze olcsóbb. Már 7-800 körül lehet találni 2003 vagy az utánit.
szevasztok, ha valakit érdekelne van egy csomó alkatrészem NSR blokkhoz hengertől lefelé. váltó, gyújtás, kuplung, deknik, kiegyenlítőtengely meg soksokminden
Hello. Na megjött ma a "hengerszettem" az nsr hez. ez a hondáéknál egy hengert meg egy dugót jelent. :D
A dugót a szervizben jól le is hordták. Valakinek van tapasztalata a "KY4" feliratozású dugóról? Nincs rajta ablak, vastag, és állítólag szar anyagból van. Ennyit tudok. Nagy bánatomra újabb 20.000 forintot kell elköltenem a hengerszett kiegészítésére. ( gyűrűk (2db) csapszeg, tűgörgős csapágy)
a két első indexet szerintetek hogyan adjam fel postán(kell e ilyen értéknyílvánítás meg egyéb extrák) ill kb mennyi lesz a díja?
(250gr a 2db).néztem a postai díjakat de nem szoktam ilyet csinálni,így nem tudom h 250gr-os levélnek(165,-) vagy postacsomagnak számít(980,-)
Szeptemberre nekem is szóba jöhetne egy motorcsere. Már csak a pénz választ el tőle, kb. 200 rugó kéne.
Ha tehetném, az nsr-t sose adnám el. Rengeteg munkánk volt vele, sok időbe, pénzbe került. Maga az egész motor unikum, mind technikára, mind kinézetre. Sose felejtem el, ahogy a sok debil ember néz egy-egy power nyitásnál. Lehet, sőt biztos, hogy egy nagyobb motor még több élményt nyújtana, de ez már annyira személyes, annyira személyreszabott, hogy ez már szerelem
Ha belegondolok, mindig elképesztő, hogy 125 ccm-ből mit ki nem lehet hozni és már így is hányan irigyek rám a motor miatt...de sajnos az ember ilyen. Mindig többet akar
2 motor van így is itthon, szóval a megtartásának az esélye kb. azonos a 0-val Nagyon fog egyszer fájni érte a szívem...
(szegecs, gyári állapotra visszatérve : lehet igényes a gyári dolgokon kívül más is, én az igénytelenséget nem szeretem.)
nekem ha jól jött volna össze minden akkor kb pár hónap és csináltathatnám a papírt egy 750es vfr-re.
ahol megláttam az pedig a moto-market.hu volt.elég korrekt áron egy apro hibával ami pár tízezerből javítható lett volna.4-5 nap alatt el is vitték.
aztán van még a stilmoto.extra.hu ahol jó áron vannak külföldiek,meg a grandemoto,bár ezekről gyakran negatív dolgokat hallottam.
ha meg ki is mennék az országból akkor biztos mobile.de,bár itt meg már nem olyan mesésen alacsonyak az árak,viszont tény h a németeknél nagy átlagban nem jellemző olyan széthajtás mint pl olaszoknál.olasz oldalakat meg google bácsi dob ki dögivel.de azoktól nem vennék már akkora bizalommal.
újabb meglepetés az első sárvédőmet már csak 1 csavar tartja
lehet megnézem ebayen.legközelebb biztos nem idomos motort veszek.motorikusan tökéletes,váz szintén,felfüggesztés szintén,féke egyébként amikor jó akkor nagyon bika de ezek a rohadt műanyagok...rengeteg kókányolást látni rajtuk.bár már 17. évében jár a kicsike.új motort szalonból szokták mondani.
Egyébként sztem megveszem ezt a hengerszettet ha sikerül, mert látok benne lehetőséget hogy ebből pénzt lehet csinálni, mert amik itt vannak azoknak a gyári ára kb 65-75e ft nálunk. És most jóval azalatt van az aukció. Ha valakit érdekel megnézem pontosan az árakat, amik a képen vannak mindegyik vettem már a hondánál.
Az igaz, de gondolj csak a digókra. Ott azért van versenyszellem rendesen , meg az autópályáik is jobbak mint itt. De egyébként ott fogok venni ahol olcsóbban jövök ki a dologból.
Miért? Csak magyarhonban nem hajtják szét a motorokat? Azért előkelő helyen vagyunk a kókányságban... Romániából meg szerbiából mondjuk tuti nem vennék semmit
Őszerintük túl nehéz a dugó, és rám akartak sózni egy másikat, de aztán mondtam nekik, hogy jó lesz ez is. Csak azt nem tudom, hogy tényleg érdemes -e csapszeget, meg tűgörgőt venni...
na akkor majd lefényképezem ma vagy holnap a sárvédőt és várom a véleményt h meg tudja-e csinálni tutira.szerencsére a fuvar nem gond,apu teherrel sokszor jár fehérvárra.festés meg csak nem olyan nagy összeg rá.
jut eszembe Adam asszem te mondtál nemrég valami jó műanyagost felétek.ha így lenne akkor tudnál adni nevet,címet?
semmilyen foglalat nem jo a lámpába,megkérdeztem.bemegyek egy hondához aztán megveszem 7-8e-ért.
mindjárt műszaki.
ha nem akkor asszem ebay.stephan ha látsz elsősárvédőt(per pill se a németen se az angolon nem láttam) akkor szólj légyszíves.
ja és 3,3mm a tárcsám elöl,3mm a minimum...és az esztergályosnak 2 oldalt kéne szabályoznia.szerintem necces vagy talán nem is lehet,max egy vékony polírréteget leszedni belőle.vélemény?
3 db gyűrű kell bele, de a 3. is benne van a szettben. Arra vigyázz hogy hogy vannak felrakva a gyűrűk, mert nem mindegy hogy melyik megy alulra, és melyik felülre, de még azon kívül mindegyiknek van alsó meg felső fele ami szintén nem mindegy hogy van. Szóval ha szarul rakják össze megint lehet a zsebbe nyúlni ha esetleg eltörik valamelyik gyűrű és megvési a henger falát.
A dugót a szervizben jól le is hordták. Valakinek van tapasztalata a "KY4" feliratozású dugóról? Nincs rajta ablak, vastag, és állítólag szar anyagból van. Ennyit tudok. Nagy bánatomra újabb 20.000 forintot kell elköltenem a hengerszett kiegészítésére. ( gyűrűk (2db) csapszeg, tűgörgős csapágy)
(250gr a 2db).néztem a postai díjakat de nem szoktam ilyet csinálni,így nem tudom h 250gr-os levélnek(165,-) vagy postacsomagnak számít(980,-)
Ha tehetném, az nsr-t sose adnám el. Rengeteg munkánk volt vele, sok időbe, pénzbe került. Maga az egész motor unikum, mind technikára, mind kinézetre. Sose felejtem el, ahogy a sok debil ember néz egy-egy power nyitásnál. Lehet, sőt biztos, hogy egy nagyobb motor még több élményt nyújtana, de ez már annyira személyes, annyira személyreszabott, hogy ez már szerelem
Ha belegondolok, mindig elképesztő, hogy 125 ccm-ből mit ki nem lehet hozni és már így is hányan irigyek rám a motor miatt...de sajnos az ember ilyen. Mindig többet akar
2 motor van így is itthon, szóval a megtartásának az esélye kb. azonos a 0-val Nagyon fog egyszer fájni érte a szívem...
(szegecs, gyári állapotra visszatérve : lehet igényes a gyári dolgokon kívül más is, én az igénytelenséget nem szeretem.)
ahol megláttam az pedig a moto-market.hu volt.elég korrekt áron egy apro hibával ami pár tízezerből javítható lett volna.4-5 nap alatt el is vitték.
aztán van még a stilmoto.extra.hu ahol jó áron vannak külföldiek,meg a grandemoto,bár ezekről gyakran negatív dolgokat hallottam.
ha meg ki is mennék az országból akkor biztos mobile.de,bár itt meg már nem olyan mesésen alacsonyak az árak,viszont tény h a németeknél nagy átlagban nem jellemző olyan széthajtás mint pl olaszoknál.olasz oldalakat meg google bácsi dob ki dögivel.de azoktól nem vennék már akkora bizalommal.
újabb meglepetés az első sárvédőmet már csak 1 csavar tartja
lehet megnézem ebayen.legközelebb biztos nem idomos motort veszek.motorikusan tökéletes,váz szintén,felfüggesztés szintén,féke egyébként amikor jó akkor nagyon bika de ezek a rohadt műanyagok...rengeteg kókányolást látni rajtuk.bár már 17. évében jár a kicsike.új motort szalonból szokták mondani.
henger