sziasztok!
egy picit bajban vagyok, mert nekiálltam felújítani az nsr emben (250) az elsőtelókat, de meg kellett állnom néhány akadály miatt :
nemnagyon tudom hogy hogyan jön ki a becsúszó az alsó részből, szóval ha valakinek van ilyen jellegű rajza, 5lete, tapasztalata, akkor kérem szóljon!
üdv
mitoo
Hello Eladnám 1 Honda nsr-emet 125 ccm 50 es papirokkal 100 000 FT de kocsi is csere is érdkel arra 100 000 ezret rá is fizetek ha olyan
Amugy Pomázon van (Bp mellet). Tel: 06-30-438-6050 vagy 06-20-380-9331
Sziasztok , unalmamban "alkottam" pár képet az NSR-ről mondjatok róla vélemyént pls ! Ha szar let azt is mondjátok meg nyugodtan
(ja az oldalnézetes még nincs kész ,csak nemtom mitcsináljak még vele )
Na tegnap lejárt a hengerszett amit mondtam. 152 lett a vége, a végén úgy voltam hogy már hagyom hasznot nem lehetett volna belőle csinálni, inkább átengedtem a másik licitálónak. 55-ből meglett volna postával. Ezt meg kellett volna várnod, elkapkodtad a hengervásárlást, ahhoz ráadásul volt minden, csak a power alkatrészek hiányoztak. Tegnap hihetetlenül ment a net, de aztán az utolsó pillanatban nem nyomtam rá a 153-at, pedig esélye se lett volna a másik félnek.
Kb most mondm neked negyedszer, hogy át fognak verni, és hozd el a motort, ahogy van.
Ez a "nehéz a dugattyú és szar is" duma, már előrevetítíti egy "mi nem tehetünk róla, megmondtuki, hogy szar a dugattyú" szöveg lehetőségét, amit akkor fognak elmondani, amikor valamiért garanciális igénynel fogsz fellépni a szerelést illetően.
Aki kicsit rutinisabb, az jól ismeri az iylen falmelléki szövegeket, mindnek uygan az a célja, a kuncsaft átbaszása.
Áfa nélkül nekem is egy 10essel olcsóbb lett volna...
Amúgy nem tudom miért van ez. Gondolom árfolyam változás esetleg
Honda Szallerbecknél rendeltem az alkatrészeket (üllői út 812)
Lassan szeretném kihozni a motort a garázsból.Telente heti egyszer kb beindítottam.Indulás előtt mit érdemes átnéznem a motoron?