Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vagy csak összeszáradt a két felület Nekem is volt bőven meglepi, de mostmár szerintem nem tudna újat mutatni a kicsike, láttam már kívülről-belülről mindent.

Ha esetleg tudsz olyan oldalt ahol ilyen hirdetések vannak, jöhet
Azt szokták mondani az ismerőseim hogy külföldi motort nem szabad venni, mert szét vannak hajtva, de amilyen állapotok vanak itthon... láttam már olyat hogy karbitömítés tejfölösdobozból kivágva... sufnituning ezerrel
hát bizony a ninnya nem olcsó.külföldről nem akarsz?valamivel jobbra jönne ki.

egyébként az egyik hátso indexnél a burában nincs csavar,viszont így sem esik le a bura,szóval oda lehet ragasztva talán...?mennyi meglepetést tartogat még a gép
Otthon is ilyen idő van, a nagyobb baj, hogy mindkét motor üzemképtelen
nem a különbözetire gondoltam, hanem az árkülönbözet
6R ára- NSR ára = szükséges árkülönbözet

Azt sztem csak az izzónál tudod lehúzni, amúgy egyben van a kábel végig, nincsenek saruk, de semeddig nem tart tenni rá
sokra mész vele ha nem vagy otthon
Verőfényes napsütés, térdigérő jóidő, a hőmérséklet valahol 6 és 10 fok között.
tudom tegnap ott voltam meg itthon is.komáromtól van kb hó.de ott tök jó idő volt.csak a motor nem ott van.
Budapesten hétágra süt a nap
hola jó idő?30 centi hó a ház előtt.viszont a motor pöccre indult.
ne mond h nincs időd,csak át kell csoportosítani.pár napi alvás helyett meg lehet csinálni a különbözetit.

más:körlámpáson a hátsó index levételénél hogyan kell eljárni elvileg?mivel a csavart leszedtem,az oké,de ugye ott a kábel,ami megy bele a kapaszkodo alá.na most nem sok kedvem van ujra leszedni az oldalidomot.szóval a kérdés h annak a kábelnek van-e olyan csatlakozása mint elöl,amin szét lehet húzni?és ha van akkor hol?
minek arra index! ma megint tök jó idő van és ha vasárnap is az lesz...
egyébként nem most rögtön fogom eladni az nsr-t, hanem akkor ha meglesz a különbözet ami kell a 6R-hez, ami ki tudja mikor lesz meg (suli, nyelvvizsga, nyelvtanár, stb)
egyedül maradok nsr-es?
akkor inkább csinálok egy 5ös átlagot(bme-n ilyen nem létezik ) aztán én is veszek valami mást.mondjuk egy rc36...

amugy stephan kösz a választ,elkezdek intézkedni mert lassan igaza lesz a kollégának ha türelmetlen (Adam) amiért nem küldtem még el a cuccot.csak addig nem akartam leszedni az indexet amég nem megyek el hozzád,bár most h eszembeötlött index nélkül is vissza tudok minden idomot rakni.simo óta ugysem indexeltem kézzel
Nekem is a szivem szakad meg most hogy ennyire tuti lett, de muszály lesz mennie, a kettő együtt nem menne.
Meg , még megvan , csak most másik garázsban mert már nem fértünk be a miénkbe , talán februárban már elviszik szegényemet (ZXR ide oda nagyon fog hiányozni)
megvan még az nsr is meg begördült a garázsba a ninja is?
Én pl mindig is törekedtem arra hogy csakis gyári alkatrészeket tegyek bele(és mindig is azt vettem bele), márcsak pár db matrica hiányzik róla, ami már nem biztos hogy fel fog rá kerülni (még nem biztos), kéne nyomatnom az eladását, ugyanis megvan az új szerelmem ( nyinya )és ha azt megveszem erre már nem akarok költeni, így ik kurvasokba volt hogy visszaalakítsam teljesen gyárira. Ja és a szerszámkészlet + kezelési útmutató nekem is megvan , de fogalmam sincs hogy hova fogom rakni, mert ha bent van az izzókészlet meg a elsősegélycsomag, semmi hely nem marad.
Hát sztem meg azért nem vagyok igénytelen mert szegecs helyett csavar van , benne.... Ráadásul nem is én tettem bele hanem előző tulaj de majd lefényképezem közelről aztán meglátjátok h nme is olyan szar így
Van! De sztem így sokkal egyszerűbb
Ez a hengerfej tömítés érdekes fajta nsr-re van kitalálva:
tömítés
főleg az a része érdekes amelyik a vezérműláncnak van kihagyva...
Meg lehet az igényesen is csinálni, léteznek szép csavarok is...
Saját véleményem szerint, az igénytelenséget sugallja, mikor 1000 Ft értékű szegecset képtelen az ember megvenni és beleteszi az ormótlan csavarokat. És mivel kevés ember pótolja a gyári alkatrészeket, innen a legkönyebb megállapítani, hogy szét volt-e szedve az adott nsr valaha is. Megjegyzem, szerintem.

(Nekem speciál az utolsó csavarig gyári a motor, szerszámkészlet, két nyelvű kezelési útmutató, szervízkönyv stb. Szegecseket is vettem utólag és az szintén a motor szinére lett fújva, ügyelve minden kis részletre )
Akkor törlöm a megfigyelt cuccaim közül.
Van vagy volt?
Sztem csavarral ronda, de ízlések és pofonok.
Nekem pl csavarral van