nem késtél el,köszi szépen,jól jön.
csak összedobtam nagyjábol,de a java csak pár nap mulva kezdődik
most már minden érkező alkatrészt megvárok,holnapra kész a szerelőasztal aztán adunk az érzésnek
még apámat is meggyőztem h segítsen.
Én is kondolkoztam , h kimegyek egy karikára, dehát esett az eső, tiszta víz volt minden, meghát izzót kell venni az irányjelzőmbe, szal nem lenne jó ha az év első motorozásán bírsággal jönnék haza
ezaaaaaaaaaaaaaz
ma tamtaramtamtatamtaramtamtam végre
igaz kocsivel kellett behúzni
de azóta h beindult pöcc röff hidegen is.végre.
pedig a gyertya is tiszta volt,de benzint is kapott,szikra is ok...mikor már ketten nem birtuk apámmal betolni,akkor a nap rávetette fényét a spaniferre és a kocsira
ezaaaaaaaaaaaaaz
ma tamtaramtamtatamtaramtamtam végre
igaz kocsivel kellett behúzni
de azóta h beindult pöcc röff hidegen is.végre.
pedig a gyertya is tiszta volt,de benzint is kapott,szikra is ok...mikor már ketten nem birtuk apámmal betolni,akkor a nap rávetette fényét a spaniferre és a kocsira
azért sajnos van pár különbség a jawa 350 meg az nsr 125 között... de ha van műszaki érzéke (meg némi rutinja és józan paraszti esze ) valakinek nem okoz gondot darabokra szedni meg összerakni működőképesre mindenféle útmutató nélkül
hát nemtom, menni megy, meg eddig nem igazán vettem észre h leszabályozna magas fordulaton, igazából nem mértem még h mennyit megy de 2 ember alatt(kb. 150 kg) ment 140-et,ebből nemtom mennyit csal az óra, és még nem volt legnagyobb fordulaton 2003-ba volt forgalomba helyezve, és én amikor júniusban megvettem 6000 km volt rajta, szal meg volt kímélve, remélem nem lesz vele semmi nagyon baj, mindenből a legjobbat kapja(persze amit a pénztárcám megenged) a szervizkönyvet meg suliban olvasgattam volna am. meg fater eléggé ért a motrokhoz, régi 350 jawa-ját mindig ő szerelte....
szerintem folytások rég nincsenek benne folytott példányt nem igazán találsz... 3 év alatt ha olyat fogtál ki max fékek gumik lánc hütővíz csere azokhoz meg nem kell... de itt a forumon is segítenek sokan ha probléma van... amugy is azokban a service manualokban a lényeg a képek meg a méretek de a számok magyarul is ugyanazt jelentik szal nem vágom minek kell magyar
Akkor marad a szótár, annyi baj legyen 3 évet remélem kibír komolyabb szerelés nélkül, utánna úgyis jön a nagyobb moci...
am. hol vannak a folytások a mociban, és hogy tudhatom azt meg h van e benne? gondolom egyik a gyári kipuff....és a többi?hogy lehet kiszedni?
Nincs valakinek egy szerelési kézikönyve? JC22-eshez! Kerestem a neten, de csak angolt találtam, jó ez is de jobb lenne a magyat
Rekord744: a góóóógle csodákra képes
heló. engem komojan érdekelne használt vagy új henger 25-ös nsr-re. lényeg hogy sértetlen legyen és ne acélpersejes legyen. mindenféle variáció érdekelhet. aki tudna ebben segíteni az legyen szives írjon és megdumáljuk. baranyai@windowslive.com
Ha leveszed a kipufogót már látni fogod... de ha kiveszed a power szelep tengelyét akkor figyelni kell hogy jól rakd össze... nem egy nagy dolog... képzelj el két fület amik úgy állnak a hengerben hogy ha elfordul a tengely úgy forognak hogy belógnak a kipufogó nyílásba ezáltal szűkítik a keresztmetszetét lassítva a gázáramlást...
rá tud forrasztani... a cucc méretétől függően elfog férni a szintmérő a légszürőház és a tank között szerintem és ugye ott fut el a benzincső is... power az arra való hogy egy ilyen magas fordulatra kihegyezett gépnél legyen legalább alul is valami nyomatékocska tudok küldeni service manualt ha gondolod azon rajtvan robbantott ábrákkal
csak tudnám mi az a power...
kinézetre,részei stb.mert a funkciója egyértelmű pl
egyébként gondolkoztál már azon h hova lesz a benzinszintjelző?nincs is sok hely ebbe a gépbe most h szétkaptam.
az elsősegélydoboz benne 4(!) ft-os.lehet lejárt
ja és még valami.a tanknál lévő 2 idom ahogy kapcsolódik ott ilyen kis fülekkel teszi...tenné de az bizony hiányos,így kicsit eláll tőle.műanyagos tud ráforrasztani valahogy valamit?
veszel valami általános légszűrőszivacsot méretre vágod ha nincs más kicsit átitatod azzal az olajjal amit amúgy is használsz... én mondjuk váltóolajat 80W90-est használok mert az sűrűbb... powerhez lekapod a kipufogót a hűtőt nem kell... a többi ahogy tanult kollégánk leírta szimering stb
csak összedobtam nagyjábol,de a java csak pár nap mulva kezdődik
most már minden érkező alkatrészt megvárok,holnapra kész a szerelőasztal aztán adunk az érzésnek
még apámat is meggyőztem h segítsen.
ma tamtaramtamtatamtaramtamtam végre
igaz kocsivel kellett behúzni
de azóta h beindult pöcc röff hidegen is.végre.
pedig a gyertya is tiszta volt,de benzint is kapott,szikra is ok...mikor már ketten nem birtuk apámmal betolni,akkor a nap rávetette fényét a spaniferre és a kocsira
ma tamtaramtamtatamtaramtamtam végre
igaz kocsivel kellett behúzni
de azóta h beindult pöcc röff hidegen is.végre.
pedig a gyertya is tiszta volt,de benzint is kapott,szikra is ok...mikor már ketten nem birtuk apámmal betolni,akkor a nap rávetette fényét a spaniferre és a kocsira
am. hol vannak a folytások a mociban, és hogy tudhatom azt meg h van e benne? gondolom egyik a gyári kipuff....és a többi?hogy lehet kiszedni?
Rekord744: a góóóógle csodákra képes
Kicsit késve, de meghozta a jázuska az új tankpadot, azt hittem nehezebb lesz leszedni a régit de hajszárító+higító csodákra képs
kinézetre,részei stb.mert a funkciója egyértelmű pl
egyébként gondolkoztál már azon h hova lesz a benzinszintjelző?nincs is sok hely ebbe a gépbe most h szétkaptam.
az elsősegélydoboz benne 4(!) ft-os.lehet lejárt
ja és még valami.a tanknál lévő 2 idom ahogy kapcsolódik ott ilyen kis fülekkel teszi...tenné de az bizony hiányos,így kicsit eláll tőle.műanyagos tud ráforrasztani valahogy valamit?