Végre annyira nem, én annyit vettem észre csak hogy erősebb lett. Meg annyira nem is tuning, csak több ccm-is lett simán . Egyébként amikor hoztam haza az XT-t a simóval huzattam határban, elég kemyény emelkedőkkel meg térdigérő por stb. volt mikor 4-be is fel tudtam dobni, és tök simán húzta pedig az XT 180 kiló plus még rajt ült egy haver is aki még kb 80 kiló, szóval respect a kis simónak. Eddig csak egyszer volt baja, a tirisztort kellett cserélni, azóta egy de max 2 rúgásra indul hidegen melegen és még nem hagyott ott sehol.
gondolom teljesítménybe meg végre is sokat dob rajtuk egyszer mentem ilyen tunyingscóóóterrel az 70-es meg sportkipuff meg minden... hááát az robogó létére tépte az aszfaltot
hát igen szép motorom nekem pl nem volt felnicsík meg neon... nemtom biztosan szebben néz ki vele a motor (szerintem csak hasonlítani fog egy karácsonyfára), viszont jobban értékelem az olyan átalakításokat amik a használhatóságot javítják, legyen az egy hőfokmérő léghűtéses motorra vagy a futómű optimalizálása. nekem mellesleg nagy vágyam az nsr-ből ha már ugyse rendszámos meg jön a nagyobb vas, valami hétvégi hobbi pályamotort építeni. Látom számodra (ha nem tévedek) nem ismeretlen a helyzet szóval elfogadnék pár tanácsot mire figyeljek oda az alapvető dolgokon kívül fék, tappancsok, hajtáslánc, futómű
Mostani agymenésem hogy megbuherálom a hütőrendszerét berakot egy tágulási tartály a vízkörbe hozzáférhetőbb helyen lenne mint a betöltőnyílás és az ülés alatt lévő tartály helye is felszabadulna. Ötleteim vannak végig is gondoltam mi lehet a bukatója mire figyeljek oda mert szerintem a gyári megoldás csöppet sem ésszerű . Bár igaz hogy az autók hütő rendszerét vettem alapul de nemhiszem hogy gondot okozna bármilyen téren ez
ohó a felrakással nem lesz gáz már ki is találtam a helyét meg a mikéntjét hogy hova kell bekötni akkor asszem szólhatsz neki hogy kettő kell köszi szépen
öröm olvasni, hoyg nem mindenhol csak az emberkedés megy, meg az oylan kapitális problémákról való szófosás, hogy miylen felnicsíkot kell tenni a sportmotorra, amit a gazdája még az életben nem döntött be 5 foknál jobban:)
na őszintén nekem azt mondta h a szenzor drágasága miatt olyan 6,max 7 körül lesz,persze ebbe nem tudom mennyire vette bele az ismertséget.szerintem megmondom neki h 2-t csináljon a motorba(biztos nem fog feltűnni neki)
viccet félretéve ez lesz előreláthatólag az ára,változás nem szokott lenni,korábbi munkáinál sem volt még soha.viszont rájöttem h nem tudom a motort odavinni neki mivel járásképtelen állapotban lesz egy darabig tehát majd nekem kell megszendvedni a felrakással,viszont vigasztal h te is kérsz ilyet talán,és akkor csak rájövünk a módjára
öröm látni hogy páran még tudják nem szabad a hangzatos dolgoknak mint "nicasilos gyári henger" feltétlenül bedőlni hogy csak az lehet jó én is pont ugyanezt fejtegettem hogy a szaki tudásán fog csak múlni hogy milyen lesz a végeredmény, nem tudja ezt sajnos minden esztergányos megcsinálni tökéletesre
igen azt, köszi bár azt egyenlőre érdeklődés szintjén csak ha mondanál pontos árat a benzinszintjelzőre jó lenne mert akkor máris rakhatnám félre az összeget a fizuból tod kicsiny ország kicsiny fizetéssel
"
Csak a perselyezéssel az a bajom, hogy a szervizben azt mondták, hogy kb 16.000km t lehet menni vele, utána kikopik, és mivel a moci gyárilag nikasil os, túlméretes dugó sem nagyon van hozzá."
Mivel te kezdő motoros vagy, neked a tizen valahányezer minima két, de lehet, hogy 3 év lesz, számításba véve, hogy van legalább 3-4 téli hónap, amikor nem mész vele.
Ez a "nincs hozzá túlméretes dugó" ez így ebben a formában hülyeség, nézz fel egy pár dugattyús cég honlapjára(meteor, viseco ilyesmk) találni fogsz méreteket)
A perselyezett henger rendszerint azért lehet gynegébb, mert a munka, a kiablakolás kevésbé pontos mint a gyári, ez rontja az öblítést, az öntöttvas sikási tulajdonságai nem roszabbak a bevonatnál, sőt.
Viszont, azt érdemes tudni, hogy perselyes hengerbe illene kicsit kúposabb/oválisabb dugót rakni kb 1 századdal nagyabb illesztéssel, mivel az öntöttvas persely hőátadása sokkal rosszabb, mint a nicasil bevonaté(ráadásul mivel vékony, össze vissza torzul menet közben) De ezt a fúrós szakik tudják, a normálisabbja, kapásból lazábbra illeszti a z utólag hüvelyezett hengereket.
Hát ha 10 ezer alatt kijön, akkor asszem szólhatsz neki, hogy igényt tartok egyre én is. Jah a másik a riasztó azt ha megkérdeznéd mennyiért csinálna piezzo szirénával megköszönném
hát igen pont a nyák ami a nehézség.most szóltam h ledes indexek jöhetnek,csak rájöttem h nincs itt pesten a motor,így nehéz lesz lemérnem a méreteket a búra alatt.viszont eléggé gyorsan dolgozik,igazából csak rajtam múlik minden.de ha kész lesz szólok.csak bírjam pénzzel.
megnéztem alaposabban... lehet hogy a segítségedet kérem ha ugyis megkapja a motorod és abba építi bele... nem igazán vagyok az az elektro műszerész fajta szal ha megvannak a dolgok én bekötöm akárhova csak a nyákot nem tudom megcsinálni. Szal ha oda kerül a sor hogy csinálja írj majd rám mert vennék tőle én is egyet.
na hát én nem tom,megkapja a motort és beleépíti nekem,nem is kérdeztem annyira a mikéntjét mivel ugysem vágom,viszont a srácot mzclubhungary.com-ról ismerem,nagyon sok cikke van ott fenn ezekről a dolgokról,így akinek van egy kicsi kézügyessége és hozzáértése elvileg el tudja az alapján készíteni,mivel felrakta a teljes menetét...-igaz mz-re vonatkoztatva.én is ott láttam mind az immobiliser mind a benzintjelző stb cikkeket,elolvastam,de nekem se tehetségem se időm ezzel vesződni,így elkészíttetem vele.ha érdekel mzclubhungary.com és ott a cikkek,majd benzintjelző.leírja mit kell beszerezni,hogy kell csinálni.
15öt simán elmegy a perselyes hengerrel, ez a honda szerintem 20at is... De a perselyt alapméretre lövik be, tehát 20 ezer kilóméter után fogod és berakod a következő méretet és megy a gép tovább...
inkább te csavard majd össze ha lesz mit... ezekután ilyen fazonkból bármit kinézek... legalább tudod hogy jól tetted be a dugattyút és van benne normális tömítés...
Hát jó amikor bevittem, még nem tudtam, hogy ilyenek.
És azzal, hogy most elhozom, azzal meg semmit sem érek, mert nekem sincs hozzá alkatrészem. (összecsavarni én is tudnám, de henger nélkül nincs mit összecsavarni)
Mostani agymenésem hogy megbuherálom a hütőrendszerét berakot egy tágulási tartály a vízkörbe hozzáférhetőbb helyen lenne mint a betöltőnyílás és az ülés alatt lévő tartály helye is felszabadulna. Ötleteim vannak végig is gondoltam mi lehet a bukatója mire figyeljek oda mert szerintem a gyári megoldás csöppet sem ésszerű . Bár igaz hogy az autók hütő rendszerét vettem alapul de nemhiszem hogy gondot okozna bármilyen téren ez
Adam!Akkor tutifixszázszázalékholtbiztos h kell?mert én ha azt mondom neki h 2,akkor 2 lesz,és nem lehet visszavonni.ár nem fog változni.
viccet félretéve ez lesz előreláthatólag az ára,változás nem szokott lenni,korábbi munkáinál sem volt még soha.viszont rájöttem h nem tudom a motort odavinni neki mivel járásképtelen állapotban lesz egy darabig tehát majd nekem kell megszendvedni a felrakással,viszont vigasztal h te is kérsz ilyet talán,és akkor csak rájövünk a módjára
a szirénát is megkérdezem,az melyik,amikor dőlésre riaszt?
Csak a perselyezéssel az a bajom, hogy a szervizben azt mondták, hogy kb 16.000km t lehet menni vele, utána kikopik, és mivel a moci gyárilag nikasil os, túlméretes dugó sem nagyon van hozzá."
Mivel te kezdő motoros vagy, neked a tizen valahányezer minima két, de lehet, hogy 3 év lesz, számításba véve, hogy van legalább 3-4 téli hónap, amikor nem mész vele.
Ez a "nincs hozzá túlméretes dugó" ez így ebben a formában hülyeség, nézz fel egy pár dugattyús cég honlapjára(meteor, viseco ilyesmk) találni fogsz méreteket)
A perselyezett henger rendszerint azért lehet gynegébb, mert a munka, a kiablakolás kevésbé pontos mint a gyári, ez rontja az öblítést, az öntöttvas sikási tulajdonságai nem roszabbak a bevonatnál, sőt.
Viszont, azt érdemes tudni, hogy perselyes hengerbe illene kicsit kúposabb/oválisabb dugót rakni kb 1 századdal nagyabb illesztéssel, mivel az öntöttvas persely hőátadása sokkal rosszabb, mint a nicasil bevonaté(ráadásul mivel vékony, össze vissza torzul menet közben) De ezt a fúrós szakik tudják, a normálisabbja, kapásból lazábbra illeszti a z utólag hüvelyezett hengereket.
70/6 alatt mit értesz?
És azzal, hogy most elhozom, azzal meg semmit sem érek, mert nekem sincs hozzá alkatrészem. (összecsavarni én is tudnám, de henger nélkül nincs mit összecsavarni)