Még egy kérdés a tuning hengerrel kapcsolatban :
ha netán ezt venném meg, akkor utána nem menne vele úgy mint a gyárival (beállítás, meg minden egyéb tuning nélkül)
Az addig oké, de egy kicsivel megdobja a fogyasztását is, meg nem versenyezni akarok vele, hanem közlekedni. Meg mire a poliniben 3x kell dugót cserélni, a gyári gilardoniban még csak tervbe lesz az első.
na jó csak viccelek
úh én ezt képtelen leszek megcsinálni.többet ártanék mint amennyit használna a munkám.
hol vegyek bele légszűrőt?mondjatok valami olcsó v jó helyet,mert pl nagyvason 60*30 centis van...de nekem elég ugye a 10*10
Hát a power takarítás eléggé kritikus. le kell venned a kipuffot, meg a hűtőt hogy rendesen hozzáférj. Ha lent vannak, szedd le az a kis "RC VALVE" feliratú dobozt a henger oldaláról, akaszd ki a bowdeneket, a félkör alakú tárcsát egy balmenetes csavar fogja, aztán piszkáld ki a szimeringet (abból tuti új kell, de kb 100 ft az új), és utána ki tudod húzni azt a tengelyt, amin a power nyelvei vannak, ha még sosem volt kiszedve, biztos szitkozódni fogsz mire kijön. Arra figyelj, hogy a dogó fent legyen, hogy ne tudjanak belepotyogni a nyelvek a hengerbe. ha kihúztad a tengelyt ki fognak esni a nyelvek, jobb esetben a kipuffnyíláson. Ja meg még annyi, hogy van egy rögzítőgyűrű a power tengelyen a szimering alatt.
have fun!
p.s. légyszűrőt meg vegyél újat, az pont méret lesz!
na félreérthetően fogalmaztam,szóval az érdekel h jó-e ha simán csak kicserélem...mivel tisztítani szerintem nem lenne olyan jó.max egy kompresszoros átfújás?
Valaki!
A légszűrő szivacsot csak egy másik szivacs méretreszabásával cserélhetem,ugye?úgy láttam ez is mezei szivacs ami benne van.
Ja és apropó a powerhez hogy jutok hozzá h kitakarítsam?
most itt tartok,meg a tank van leszedve azóta és a légszűrő fedele.
A kesztyű a legfaszább (h) Ma már biztos nem írok neki, mire kisakkozom, hogy hova kell kattintani, meg megírom neki a mondandóm... Majd talán holnap. na tényleg üdv mindenkinek!
Azért a magyarok meg a németek között van különbség amint látjuk.
Én nem akarok senkit szídni, meg a közmorált rontani, de szerintem egy magyar oldalon nem feltétlenül ilyen cuccokat kaptál volna. de ki tudja. én akkor is az elmegyek, és megnézem híve vagyok. nah én megyek, mert holnap lesz 0. órám (kémia xD) De nem baj, mert így legalább okos leszek :D
Üdv
leírás az előző hsz-hez:
a műszerfal zsír új, még a fólia is rajta van, működik, kipróbáltam.
a hengerfej felülete mindenhol gyönyörű, szelepek becsiszolva, és kaptam hozzá 2 kipufftömítőgyűrűt is, meg a szívószelepeknél lévő kémlelőabalak alá való tömítést is küldték, plusz az összes csavar új benne, pedig nem is volt a leírásban. a műszerfal görögországból jött, a hengerfej németből. lusta voltam kicsavargatni a szelepfedél csavarjait, de olyan mintha nem is ment volna 1 km-t sem. én nemtom mit csináltak vele, de nagyon fasza.
Ez a 9 liter kicsit soknak tűnik nekem.