Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Meg tudja nekem mondani valaki, hogy kb mennyit esznek ezek az nsr ek?
Ez a 9 liter kicsit soknak tűnik nekem.
még nem mértem rá a fogyasztásra, de most remélem max 5 lesz, és remélem 20e kmt elmegy bár addigra már sztem úgysem lesz nálam.
nekem max 9et fogyasztott és 10000km alatt én nem cseréltem dugót
Még egy kérdés a tuning hengerrel kapcsolatban :
ha netán ezt venném meg, akkor utána nem menne vele úgy mint a gyárival (beállítás, meg minden egyéb tuning nélkül)
Az addig oké, de egy kicsivel megdobja a fogyasztását is, meg nem versenyezni akarok vele, hanem közlekedni. Meg mire a poliniben 3x kell dugót cserélni, a gyári gilardoniban még csak tervbe lesz az első.
na jó csak viccelek
Mert ez olyan tiszta!
Miért is nincsen párja az újnak?
a polini 2x megeszi reggelire a gyári hengert
úh én ezt képtelen leszek megcsinálni.többet ártanék mint amennyit használna a munkám.
hol vegyek bele légszűrőt?mondjatok valami olcsó v jó helyet,mert pl nagyvason 60*30 centis van...de nekem elég ugye a 10*10
köszi!
Ugyanez az enyém is, csak koszos. Nagy kő esett le...
Hát a power takarítás eléggé kritikus. le kell venned a kipuffot, meg a hűtőt hogy rendesen hozzáférj. Ha lent vannak, szedd le az a kis "RC VALVE" feliratú dobozt a henger oldaláról, akaszd ki a bowdeneket, a félkör alakú tárcsát egy balmenetes csavar fogja, aztán piszkáld ki a szimeringet (abból tuti új kell, de kb 100 ft az új), és utána ki tudod húzni azt a tengelyt, amin a power nyelvei vannak, ha még sosem volt kiszedve, biztos szitkozódni fogsz mire kijön. Arra figyelj, hogy a dogó fent legyen, hogy ne tudjanak belepotyogni a nyelvek a hengerbe. ha kihúztad a tengelyt ki fognak esni a nyelvek, jobb esetben a kipuffnyíláson. Ja meg még annyi, hogy van egy rögzítőgyűrű a power tengelyen a szimering alatt.
have fun!

p.s. légyszűrőt meg vegyél újat, az pont méret lesz!
na már nem kell a szivacsra válasz,kaptam
na félreérthetően fogalmaztam,szóval az érdekel h jó-e ha simán csak kicserélem...mivel tisztítani szerintem nem lenne olyan jó.max egy kompresszoros átfújás?
Valaki!
A légszűrő szivacsot csak egy másik szivacs méretreszabásával cserélhetem,ugye?úgy láttam ez is mezei szivacs ami benne van.
Ja és apropó a powerhez hogy jutok hozzá h kitakarítsam?
most itt tartok,meg a tank van leszedve azóta és a légszűrő fedele.
előre is köszi!
Helló!
Segítek persze, csak most már késő van hozzá. Kevés időm van mostanában, de holnap csinálok neked képeket, és küldöm!
halihó
Várom a tavaszt
Forintban 15000 még ok :) ha többre megy akkor úgyis látom és megbeszéljük! de msn en is vagyok: fdani14@ hotmail.com
egy kis segédlet
nekem is nagyon tetszik, bár lehetett volna piros fekete, de csak ebből volt L-es. de kitérdekel, a sisakom is úgyis kék- fekete
A kesztyű a legfaszább (h) Ma már biztos nem írok neki, mire kisakkozom, hogy hova kell kattintani, meg megírom neki a mondandóm... Majd talán holnap. na tényleg üdv mindenkinek!
Azért a magyarok meg a németek között van különbség amint látjuk.
Én nem akarok senkit szídni, meg a közmorált rontani, de szerintem egy magyar oldalon nem feltétlenül ilyen cuccokat kaptál volna. de ki tudja. én akkor is az elmegyek, és megnézem híve vagyok. nah én megyek, mert holnap lesz 0. órám (kémia xD) De nem baj, mert így legalább okos leszek :D
Üdv
meg őt is ma hozta a postás :
"szerintem idejétmúlt" nemtom hogy érti, lehet írok neki holnap hogy használható-e vagy mivan. de persze írhatsz neki Te is, csak egy ötlet volt.
leírás az előző hsz-hez:
a műszerfal zsír új, még a fólia is rajta van, működik, kipróbáltam.
a hengerfej felülete mindenhol gyönyörű, szelepek becsiszolva, és kaptam hozzá 2 kipufftömítőgyűrűt is, meg a szívószelepeknél lévő kémlelőabalak alá való tömítést is küldték, plusz az összes csavar új benne, pedig nem is volt a leírásban. a műszerfal görögországból jött, a hengerfej németből. lusta voltam kicsavargatni a szelepfedél csavarjait, de olyan mintha nem is ment volna 1 km-t sem. én nemtom mit csináltak vele, de nagyon fasza.