Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ez
Szeva.
Ha elfogadsz egy tanácsot csak gyári nikasilos hengert rakjál fel,mert ezek az acél persejezett hengerek szart sem érnek.
Mikor megvettem az Nsr-em az enyémen ilyen szutyok henger volt ,600 km bírt ki vele.Állandóan megragadt. Nembírja a fordulatot.
Utána szerencsére nekemjött egy öregasszony,elrepett a fejidom,meg megjátszottam magam,hogy mekkora az anyagi károm,meg hogy megütöttem magam,és ott a helyszinen annyi pénzt adott,hogy gyári új hengert,dugót,gyűrűt vettem rá.
Utána olyan volt mint az álom,semmi gondom nemvolt vele.
Helo
A gerecsemotor.hu-n nézd meg. Ott ki van írva hogy van nsr alkatrészük is.
Csak az a baj az ilyen dolgokkal, hogy én úgy hallottam, hogy perselyezés után a külön olajozás felejtős. azt meg nem szeretném otthagyni, mert ha a külön olajozásnak lőttek, akkor az nyilván a motor teljesítményén is érződni fog. De ettől függetlenül meggondolandó ez a variáció is, hiszen tavaszra mostmár muszáj készen legyen a gép!
De azért bízok benne, hogy stephan talál nekem nikasil rétegű hengert, minden egyéb eshetőség csak utána jöhet szóba.
ja, ezt elfelejtettem eldicsekedni... lassan úgy fog kinézni a motorom mint gyári korában
Aham akkor kár hogy a nyelvekhez hülye vagyok...
Angol legalább, meg jó ha megy a német is. Én csak erről a két ebay-ről szoktam venni ezt-azt. A németen talán több cucc van. Már egy csomó cuccot vettem az NSR-hez, az XT-t meg már majdnem teljesen felépítettem ebay-es cuccokból...
sztem nem bonyolult
Hali! Nagyon bonyolult dolog ez az ebay-ról rendelés dolog? Mert én is láttam már csomószor jó cuccokat csak nemtom mennyire bonyolult. Gondolom nyelvtudás nélkül neki se álljak... Üdv
Hali! Átjönnél a cimconyba, ha megkérlek!?
25 körül tudok jóminőségű perselyezést.
De meg lehet oldani perselyezéssel (én hüvelyezésként írtam, de lehet, hogy hülyeséget mondtam vele) a lényeg, hogy 2 hónapja mondják, hogy perselyezik/hüvelyezik, előtte azt mondták, hengert keresnek.
stephan01 : az elég húzós áron az pontosan mennyit jelent?
Amúgy az a másik 2 tényleg jól nézett ki, bár nem igazán értek hozzá.
Szerintem a régit a francba. A perselyezéssel meg sztem nem lesz olyan. Majd szólok ha lesz valami, most csak újak vannak elég húzós áron.
nem akarom fájdítani a lelkedet, de ez lett volna: hengerek
Perselyezéssel nem lehetne megoldani? Mert azt sok helyen csinálnak!
srácok. valaki érdekelt e a szolnoki börzére való jövetelben? mert ha van rá igény akkor viszek ki körlámpás cuccokat
itt miért van befejezve az árverés?elvileg még van 2 gyertyája...
Szevasztok nekem van egy 125ccm nsr-em 50-es papirral 110E oda adnám a tank tetején az a kis idom hiányzik de nagyon fontos akkor be tudom szerezni képeket majd küldeni tudok
Hát akkor jelzek :)
Mindenképpen kéne, mert ez a szerviz képtelen érte bármit is tenni. amikor az 1. hónap végén felhívtam őket, és mondták, hogy nincs kész, azt hittem viccelnek. Nevetséges. Úgy volt, hogy ezen a héten kész lesz(4.hónapja van bennt), erre ma felhívom, hogy miért nem hívtak.
Erre ő : "A hüvelyezős ember még mindig nem készült el, ezért most elkértük tőle a hengert, és majd máshoz visszük.".
Csak én meg ilyen külföldi oldalakról nem tudok rendelni több okból kifolyólag.
Vaterán meg összesen 1 van, az is csak blokkal 50ezerért:(
Na mindenesetre akkor légyszíves, ha találsz valamit, akkor szólj, és megbeszéljük.
Bár pont most lehet, hogy találtam egyet, pár kacattal, beszélek vele is.
egyenlőre csak érdeklődés szintjén:van valakinél balos oldalidom?körlámpáshoz
Hi,
Pont a napokban csúszott ki a kezem közül egy olyan ebay-es aukció, ami két NSR henger volt a tét, és tök olcsón, de aztán elfeledkeztem a végéről és valami pöcs még rámrakott 50 centet... pedig asszem 15 EUR lett volna a kettő henger. Ha gondolog bugászok neked valamit az ebay-ről csak jelezz.
Még mindig keresnék NSR hengert! (125 ös, elektromos powerest)
Pls segítsetek, 4 hónapja van szervizben a roncsom...
az tuti, haverom apjának a suzuki nemtom mijét likócson kipróbáltam első kanyarban már karc volt
pedig azzal könnyebben tudnál lábtartót karcolni
há pedig choppereknek pont kényelmesnek kéne lenniük , na mind 1 nem az én világom az tutti
250-es maruder volt, és 110 volt a vége padlógáznál és 2 óra motorozás után eléggé szokott fájni a hátam, nagyon rossz az üléspozíciója.