hát nem tudom, hogy mennyire sufni cég, a motorom alkatrészeiről fogalmuk sem volt, hogy hol vannak, ahányszor csak bementem. A többi motor darabjait meg ilyen bögrékben meg vödrökben gyűjtögették. meg úgy visszaadni már nem tudják, mert gyűrűtörés volt, és a törött gyűrűt nehéz visszaügyeskedni. Mondjuk én azt sem tudom ,hogy pirosban milyen lehet, mert mióta megvan 1x nem tudtam pirosig kiforgatni...
Segítség kellene! Ebay ról, németországból rendelnék. A dolog úgy működik h elküldöm a címem meg a termék nevét és utánvéttel elküldik házhoz? tudja vki h mennyi a póstaköltség? válaszokat előre is köszönöm!
hogy mit csináljál? menj be a szervizbe, mondd meg nekik adják vissza a motorod olyan állapotban, mint ahogy te odaadtad... ha nem valami sufni cég ilyet nem engedhet meg magának egyik sem
csak gyárilag az nsr-hez 5! túlméretes digattyú létezik "A" az alapméret ezen felül van B-C-D-E is jah és több is lesz az mint 14 ezer kilóméter pláne ha ugy akarokd használni mint elmondtad nem nyélgázon pirosban állandóan
Na most jól el láttál minket információval. Bár én nem értek hozzá, hihetőnek tűnik amit mondasz.
Csak a perselyezéssel az a bajom, hogy a szervizben azt mondták, hogy kb 16.000km t lehet menni vele, utána kikopik, és mivel a moci gyárilag nikasil os, túlméretes dugó sem nagyon van hozzá.
Szóval utána kb 14.000 km után el kéne adnom, arról nem is beszélve, hogy azt aki megvenné csúnyán átverném.
Most nézegettem, a német ebayen valami 230 euró a hengerszett asszem, ami legjobb esetben is 60.000 Magyar pénzegység.
Én a csökkent teljesítménytől annyira nem félek, mert én nem a többi gép ellen szeretnék versenyezni, mert akkor mit tudom én evoII t vettem volna, vagy RS -t nem tudom mi számít ebben a kategóriában jónak.
A lényeg, hogy már egyáltalán nem tudom mit kéne csinálnom, 4 hónapja nem láttam a motorom... (ami biztos adat, hogy október 1. én már bennt volt, akkor van a naplózott beszélgetésem, hogy elkértem a szervizes számát a barátomtól, hogy mi van a motorommal.)
+ Most még eszembe jutott pár dolog amit meg kell csináltatnom velük, ilyen az elsővilla kotyogása, avagy az elsőfék...
Szóval még nem tudom mi lesz. de most elvileg stephan01 szól, ha talált valami "jó árut".
csakhogy pár tévhitet eloszlassak a perselyezéssel kapcsolatban... két megoldás létezik az alumínium henger használatát illetően... az egyik a keményfém bevonat, ezeken a pöcs köszörűkőn előszeretettel alkalmazott (Nikkel Kadmium Szilícium) nicasil réteg bediffundálása az anyag felületébe max. 0,5 mm vastagságban, illetve a perselyezés. Azt hogy önmagában az alumínium hengerfal miért nem használható gondolom nem kell ecsetelnem... A gyári nicasil réteg kopásállóbb mint a vashenger ez tény. Viszont a vashenger mellett szól a felújíthatósága. Futásteljesítményben kb a vashenger 10%-kal lehet úgymond rövidebb élettartamú! Ha valakinek eltörik a dugattyúja annak a hengerfalhoz anyagához nem sok köze lehet ugyanis nem a dugattyú érintkezik a hengerrel dugattyú-gyűrű törés sem keletkezhet a hengerfal miatt (itt tenném hozzá amit az elején is kiemeltem hogy a nicasil réteg sokkal keményebb mint a vas) egy nicasilos henger perselyezésénél sok mindent figyelembe kell venni. pl nemárt ha a perselyezést végző szakember tudja mekkorára fúrja fel és milyen minőségű legyen a honolás, síkólás (láttam már olyat hogy fogta a legnagyobb túl méretes dugót megmérte mikrométerrel dobott rá pár tizedet és adjunk neki legyen az a méret alapon beállította... miközben köze sincs hozzá nem tudta a gyűrű hézag mértékét persze hogy nem is ellenőrizte vígan adta át az utólag nem túl boldog tulajnak aki miután összedobta nem értette miért szorul annyira, de hát "tuti még új meg össze kell kopni" aztán bejáratás után ahogy kipörgette az egész elszállt magasabb fordulaton. Nah lényeg ez preciz gépmunkát igényel század pontossággal, csak a perselyezést végző szakmókus hozzá értése vagy hozzá nem értése fogja befolyásolni a végeredményt... jah mégvalami a teljesítményt illetően, az utcában fél profi szinten versenyző srác CR-jét amikor perselyeztük ő is eléggé ellene volt de occsób volt mint az új henger és arra volt keret elvittük fékpadra, hát hogy számszerűsítsünk 1,5- 2 Le volt gyengébb mint a gyári hengeres társai de persze aláírom gyári henger jobb
Azért remélem abban egyetértesz velem,hogy nem véletlenül van gyárilag nikasilozva.....
lehet ha jól megcsinálják nem 600 km-t megy el,de akkor sem fogja azt kibirni egy persejezett henger,mint egy nikasilos....
Neked lehet pont szar volt, mert esetleg szar dugó volt benne vagy nem tudom...
Az rgm perselyes volt, pár az gyárilag az, de nem 600kmt bírt, szóval magával a perselyes technikával nincs semmi baj... ha valami szar helyre viszed megcsináltatni, akkor fordulhat elő ilyen...
heló szg3 ! sztem nem érdemes használt bronzkefével foglalkozni. eeknél az öreg 90-es masináknál már általában kopottak nagyon. nekem is volt ilyen problémám régebben hogy kikellett cserélni. lehet kapni új bronzkefét és azt frankon méretre lehet reszelni csiszolni. persze odakell figyelni nehogy túl sokat szedjél le belőle. elég könnyü megmunkálni és nekem bírja is. olyan mint a gyári
van itt felénk egy műanyagos srác motor idomokkal foglalkozik meg festi őket... odaviszed neki nejlonzacsiba a szilánkokat összerakja... vagy elég neki egy másik ugyanolyan legyártja lefujja...
Csak a perselyezéssel az a bajom, hogy a szervizben azt mondták, hogy kb 16.000km t lehet menni vele, utána kikopik, és mivel a moci gyárilag nikasil os, túlméretes dugó sem nagyon van hozzá.
Szóval utána kb 14.000 km után el kéne adnom, arról nem is beszélve, hogy azt aki megvenné csúnyán átverném.
Most nézegettem, a német ebayen valami 230 euró a hengerszett asszem, ami legjobb esetben is 60.000 Magyar pénzegység.
Én a csökkent teljesítménytől annyira nem félek, mert én nem a többi gép ellen szeretnék versenyezni, mert akkor mit tudom én evoII t vettem volna, vagy RS -t nem tudom mi számít ebben a kategóriában jónak.
A lényeg, hogy már egyáltalán nem tudom mit kéne csinálnom, 4 hónapja nem láttam a motorom... (ami biztos adat, hogy október 1. én már bennt volt, akkor van a naplózott beszélgetésem, hogy elkértem a szervizes számát a barátomtól, hogy mi van a motorommal.)
+ Most még eszembe jutott pár dolog amit meg kell csináltatnom velük, ilyen az elsővilla kotyogása, avagy az elsőfék...
Szóval még nem tudom mi lesz. de most elvileg stephan01 szól, ha talált valami "jó árut".
lehet ha jól megcsinálják nem 600 km-t megy el,de akkor sem fogja azt kibirni egy persejezett henger,mint egy nikasilos....
Az rgm perselyes volt, pár az gyárilag az, de nem 600kmt bírt, szóval magával a perselyes technikával nincs semmi baj... ha valami szar helyre viszed megcsináltatni, akkor fordulhat elő ilyen...
A legkisebb az biztos hogy az rg 125 gamma, még a 90 elötti
Üdv