Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

mér te is mentél vele?
vigyázz mit írsz egy mz-ről...!
na chopperrel is frankó lehet, de sztem az enyém űbereli . Nekem A korl-ra egy szakadt 250-es Mz jutott: kuplung és fékkar két ujjas , kipufugóból talán 5 helyen jött a füst mind a két kerékben 8-as stb... Első alkalommal mikor mentem nagyon gyenge volt az első fék, sőt inkább úgy mondanám hogy nem tudtam fékezni vele, hátsófék meg ugye 0-a úgyhogy maradt a frédi-béni lábbal megállós módszer . Mikor óktatóval megnézettem:
- "ja szivárog a fékolaj , nem mondtam?"
Hát 0-a olajjal nehéz volt fékezni.
Én is szeretek menni az er5-tel. A nyomatéka tetszik az nsr-hez képest Már lassan legálisan is hajthatom
ez:

ráadásul még a gép sincs itthon, elvileg 3kor megyünk érte, ha meglesz egypár képet biztos csinálok róla, most tök jó mer 4°van aztán felolvadtak a jeges utak is , talán annyira nem mocskolom össze a motort. Ilyen szép időben jó képeket lehetne készíteni
amugy is msn...mondtam h ha otthon van szólj!
mert mi lesz ha igen?
detto, én is mire szóltam volna addigra már eltüntetek
te ebbe neszójjábele !

(kurvajó ez a sok smile választan sem tudok annyi van, csak ez az új elrendezés furcsa )
Egyáltalán nem vészes sztem, csak nem szabad kapkodni. Akorl-t én is chopperrel tettem le, az tényleg szar volt. A korlátlan jogsit viszont Kawa ER-5-el csináltam, na az fasza volt! Egyszer volt olyan hogy kimentünk az elkerülőre, full üres volt az egész, aztán szólt az oktató hogy: "a lehajtónál találkozunk..." megzavartuk rendesen... a másik srác meg GS500-al ment, az se rossz, de a Kawa-nak gyönyörű hangja volt.
bazzeg 1 helyre jártok de nem futottatok még össze?
miniby felveszlek.mindjárt.
Kalev ha gondolod vegyél fel MSN-re aztán ott majd dumálunk!
Addig is üdv mindenkinek!
Tudtam!
de mire leesett már eltakart a tömeg...
na mind1 ezentúl tom hogy kit kell figyelni
Szia!
jah lehet nekem is ismerős voltál
Simo!
Láthattalak ma a suliban 2. óra után a hátsólépcsőn lefele jövet?
95 oktánra tervezték a mocit... nagyobb oktánszámhoz kicsit nagyobb kompresszió dukálna, hogy érjen is valamit...
Nekem is volt már epres olaj, tök jó illata lesz tőle a motornak. Az oktánszámnövelőt még az Yz-hez vettem, de még mindíg megvan, majd beleöntöm az NSR-be aztán
nekem 2 km a megyehatár
Sziasztok srácok, nincs küztetek Komárom-Esztergom megyei rider?
Motorozhatnánk egyet majd tavasszal!
Ha valakit esetleg érdekel, akkor vegyen fel MSN-re!
ua mint az e-mail címem!
Köszike!
Hát ezek alapján megértem azokat akik kijárnak...
eddig mindig amikor arra jártunk telinyomtuk/tam az autót ottani 95-össel... hát izé az itthoni 98-as meg se közelíti a motor sokkal finomabban jár jobban húz és talán kevesebbet is fogyaszt (nem mértem ugyhogy ez nem biztos de az előzőek igen!) szal más az adalékok minősége mennyisége és azt ugye hozzá se kell tennem hogy kis hazánkba a 95-ös oktánszám csak névleges... inkább 93-4 az
Nagybátyám vett egyszer a robogójába epres olajat. Azt mondta olyan szaga volt mintha palacsintát sütöttek volna
Ja erről hallottam valamit énis...
innen Győr környékéről állítólag sokan járnak át AU-ba...
oktánaszámnövelő felesleges... sokat nem ér. amugy meg jobban jársz ha kimész ausztriába tankolni nah ott sokkal jobb minőségű adalékokat adnak pluszban a benyához
Ma jöttek meg az IPONE-tól a cuccok Epres olaj,nyam piros láncspray,oktánszámnövelő ,ezt az uccsot csak probaként vettem...semmmi tapasztalatom ezen a téren!Elvileg a benzin oktánszámát növeli meg 3-4 oktánnal,ami elvileg azt jelentené,az olyan mintha nem 95-ös,hanem 98-99es benzint tankolnál