Hát akkor ahogy írtam, a legtartósabb( és legdrágább is) A szinterezés, de az örök darab. Ráégetik a festéket a vázra, szint egybeolvad a festék a vázzal.
Viszont akkor előtte le kell homokfújatniami olyan 6 000- 10 000 forint körül van, és csak utána jön a festés.
Nekem a robogón a 2 kereket meg a spirálrugót csinálták 3500 ért baráti áron.
Ha nem akkor pedig festővel megbeszélni, hogy smint.
Nem szándékozom eladni a mocit, szóval a lehető legjobb minőségre törekszem, ezért kéne valami tartósabb festés, meg nem akarom szétszedegetni havonta, úgyhogy most mindent megcsinálok rajta. Jelenleg le van csupaszítva a váz, lerozsdátlanítva, már csak festeni kéne.
Hát nem tudom, megcsinálhatod 800 forintos lakkspray vel is, csak tudod, minőség.
Mindenki döntse el maga, hogy mennyit áldoz rá, mennyit marad nála a motor, megérdemli-e stb..
Ha te magad akarodmegcsinálni, akkor a legegyszerűbb, hogyha kicsit visszacsiszolsz rajta, esetleg ahol rozsda van ott rozsadamaró, és lefújod flakonból.
Kompresszorral is lehet, ahogy jól esik,csak nem biztos hogy olyan jó lesz a festék, mintha festő csinálta volna, esetleges megfolyások lehetnek, illetve nem lesz olyan "erős" rajta a festék.
Magyarán lehet hogy már kisebb kövek felverik róla.
Hát elég kezdő vagyok a dologban úgyhogy lehet akkor kérek segítséget. Csak az a gáz, hogy a festő haver aki ilyesmit szokott csinálni nekem 12.én megy vissza Németországba és addig meg kellene lennie. (és már így is ott van nála egy csomó cuccom ami éppen el fog készülni, ezért gondoltam h nekiugrok egyedül )
hali csak spontán kérdésből szüksgéem lenne az nsr emnek egy bal oldali lábvédőre! h avalaki tud hozzá pl sszóljono bontókba nem találltam hozzá se boltokba! ha valakinek van vayg tanácsot tud adni az vegyen fel msn re:benceszilard@msn.com
jah és még érdeklődnék egy gianelli vagy arrow rendszer menyi az nsr re mer nekem csak egy sima yoshimura dob van rajta!a folytás meg ott van
Írtam kicsivel lentebb, hogy decinként, asszem 1000 FT/DL körüli összeg, ha a számítógépes színkeverést csinálod.
A legjobb megoldás, persze a szinterezés lenne, de az kicsit húzósabb, viszont örök, darab.
ha kezdő vagy a témában, akkor nem ajánlom, hogy 2K festékkel egyedül állj neki.
Ha valakinek vannak szétszedett vagy totálkáros honda nsr jéröl megmaradva papírok vagy rendszám vagy olyan iratok amin keresztül olcsón letudnám rendszámoztatni a gépet kérem jelezzen és +beszéljük a részleteket!
Blokk az homokfújva lett, vagyis nem homokfújva hanem gyöngyfúvva, ugyanaz,mint a homok,csak sokkalfinomabb, nem mar bele annyira az alumíniumba.
A Váz az házi sufnizás volt. Csiszolás,ro55, kis gitt , fújás
Viszont akkor előtte le kell homokfújatniami olyan 6 000- 10 000 forint körül van, és csak utána jön a festés.
Nekem a robogón a 2 kereket meg a spirálrugót csinálták 3500 ért baráti áron.
Ha nem akkor pedig festővel megbeszélni, hogy smint.