Köszönöm a gyors válaszokat.
És az a motor amit én belinkeltem az szerintetek milyen?
Ez a polírozott váz ez van másnakl is?
Illetve ez nem nsf? Az nsr meg az nsf között csak a burkolat más nem?
Rossz: Eszi a hengerfejtömítést , minden el van dugva szinte mindent lekell bontani róla ha hozzá akarunk férni!
Jó: 125 höz képest naon jól pörög "gyors" jól kezelhető van megjelenése
Én nagyon szeretem ezt a motor.
jó tulajdonság:minden.
rossz:nem tudom.nekem nem jut eszembe talán kicsit gyengébb mint 2ütemű társai(rs,mito),de cserébe ott a megbizhatoság,és szerintem nagyon barátságos fogyasztás.
Sziasztok.
Teljesen új vagyok itt nsr topicban, valószínűleg most fogok majd venni egyet, és szeretném megkérdezni, hogy mit szóltok az általam talált motorhoz?
Egy robogót meg némi KP adok a 2 motorért, egyik papíros, másik bontásra, vagy alkatrésznek lesz. http://www.vatera.hu/honda_nsr...
Esetleg valaki nem ismeri a motort,elvileg Dunaalmási a motor.
Illetve 1 2 jó illetve rossz tulajdonságoot az nsr ekről ha tudnátok.
Köszönöm aválaszotokat előre is
NGK BR9ECS gyertyahézag 0,8-0,9 milliméter ha jól emlékszem (tuti jól ) ha sokat állt akkor érdemes nézni a karbit a meg hogy folyik-e rendesen a beléje ha nem akkor benzincsap a ludas (vagy ti nem tőtöttek bele naftát )
Apropó, milyen gyertya kell ebbe a vacakba? A csávesz, akitől vettük, adott párat, de mostmár nem bízom benne. Amúgy az a felállás, most hoztuk el a motort, úgyhogy előtte nem tudom, hogy ment, a pasi szerint rendesen működött. Nála több, mint egy évet állt, volt az kettő is szerintem, de azt mondta, amikor letette, pöpec volt. Most meg ezt csinálja... Szóval milyen gyertyát próbáljak?
köszi
a karburátor úszójának alján van egy jó nagy csavar na az fogja egyedül, csak visszarakásnál nekem érdekesen ugrott a helyére mert folyatott utána és mégegyszer le kellett kapnom mindent
Köszi Ádám... Nem teljesítménylyukról beszélünk... asszem. Délután még az volt, de estére már egyáltalán nem akart a nagyobb tartományban pörögni. Eddig is az volt, hogy üresben adtam neki fordulatot, és úgy húzott fenn is, rendesen, egyenletesen gyorsulva nem nagyon akarta elérni a 8 ezres tartományt. Este már ez se volt, nem tudtam kipörgetni, még üresben sem. Olyan, mintha nem jó helyen adna szikrát, vagy nem tudom, dadog a motor, nem jó a periódus. Vagy nem tudom.
Karbit már néztük... Igaz, hogy utána jobb lett. És aztán megint rossz... Szívunk haverommal a motorral, a gyújtás szokott még egy az egyben elmenni, valami kontaktos volt asszem, átfújtuk sprével, most elvileg az rendben... Lehet, nekiugrok mégegyszer a karbinak, csak nem szivesen csinálom, mert jobban el van dugva, mint egy simsonon. Az egy dolog, hogy az összes idomot le kell bontani, azokat még nem raktam vissza, de le kell venni a tankot, meg a légszűrőt, jaj, már nagyon utálom. A karbi alját hogy veszitek le? Haverom csinálta, de asszem nem találtuk meg, hogy van a teknő felfogatva....
hub
És az a motor amit én belinkeltem az szerintetek milyen?
Ez a polírozott váz ez van másnakl is?
Illetve ez nem nsf? Az nsr meg az nsf között csak a burkolat más nem?