Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szevasztok!
Ha szerelni szeretnétek,de nem akartok sufni tuningot, elakadtál a szerelésben,vagy szerelőhöz vinnéd de nincs rá pénzed,és úgy érzed te is megtudod csinálni.Vagy egyszerűen mások által elrontott motorod gyári állapotára akarod visszaállitani akkor az NSR 125-ös 1989-1999 évjárat közötti tipusokhoz van full részletes service manual,spanyol nyelvű, képekkel, rajzokkal illusztrált.A képekből simán lehet szerelni.(Nem Parts manual!)Sokkal részletesebb mint a gyári.Minden benne van.Óccsó pizé 2 rugó + postaköltség.Pdf-ben Cd-n.
Tavaly is megbeszéltük, nem jött össze :S sebaj, jövőre.
Az af1 vidin nézem, Csaba de ügyes..utána nézem a sisak stb, ez Attila. Pedig testalkatra egyből rávágtam, h Te vagy
Nekem csak néztek, hogy "hú de érzem a gépet". Hát azért, mert tőgázt húztam, és fékkel is úgy álltam meg, h egyből ilyen rövid féktáv, na szal érted. Nem tudok fogalmazni most A hyo tulaj, meg az nsr után végig vigyorgott és mellékelte "hú baszki ez nagyon megy" mondatot Cbr-rel eddig csak utcán gyorsultam.
Na most lépek, majd írok. Bye. Boldogat neked is.
mentem már kis cbr-rel könnyebben fordul, mint az nsr. Nekem annyi bajom volt a cbr-el hogy nem láttam semmit a km órából (186cm vagyok), de kis városi cirkálónak tökéletes motor, komolyabb túra már huzzos lenne, ja meg fogyasztásról ne is beszéljünk az nsr-hez képest...
Főleg, hogy léghűtéses!
Hát teljesítményben nem 2ütem, de annyira azért nem megy rosszul, mint ahogy azt hiszik! Gyorsultam 1 R125-el, nyertem! Még madarason! Majd ha talán ott összefutunk, akkor odaadom, próbáld ki!
Helyes Még soha nem mentem cbr-rel. Csak hyosunggal Az egy poén volt
Jaaah...alattam is kapodd 1-2 olyat, meg is lett az eredménye... De erő az volt benne, nem is kevés, nagyon kemény volt az az AF1!
De mostmár boldogabb vagyok, jobban érzem magam a CBR-el!
Af1 videó nagyon dúrva. És az bizony a Te géped volt
Persze elmennek ezek azért sokat, csak azért mondják, hogy 15 ezer km, mert amelyik mindig hajtva van, annak kell a 15ezres szervíz intervallum, a dugócsere, de elmennek ezek többet is! Szerencsére nekem ilyenekkel nem kell törődnöm!
Persze. A nyomatékon meg főleg nem érezzük meg. A végsebesség azért már sejtet valamit. De a régi tulaj, barátom, aki új korában hajtotta, párezer km után azt mondta ugyanolyan jó
Igen, annyi km-nél még jó és elmegy, de már 20-25 körül jönnek a gyengülés jelei, amit mi annyira nem veszünk észre, mert fokozatosan gyengül, és megszokjuk, de ha előtte és utára ráülnénk, éreznénk!
Ezeknél a gépeknél, -mivel nem egy nyomatékgyár- felül mutatkozik meg, ha gyengül. Nekem még bármikor viszi a 150-et szóval nagy gond nem lehet vele szerintem. Új korában barátom alatt is 150-et ment, bár ő kicsit nehezebb nálam. Bár ez nem a vége, csak eddig húztam. Km-eken keresztül lehet kijönne több, de nem nyúzom
Ha már a 140 is nehézkes akkor már biztos baj van. Ja és amúgy a gépben 16 100 km van dúrván.
Elmegy, de már erőtlen, és mindig csak erőlködni fog, szerintem max 20ezernél már érdemes cserélni! Hát ha átnézed, akkor a légszűrőt takarítsd ki, a karbit is, a power-t is, ha nagyon ráérsz, akkor a kipufogót is kiégetheted, láncot feszítsd, 300kmenként fújd le láncspray-vel! Egyenlőre ennyi jut eszembe!
normális használat mellett szerintem a dupláját is elmegy de őszintén megmondva nem tudom
Kicsit megkésve,de azért Kellemes Ünnepeket minden Hondásnak!
na de elég az off-ból
dugót milyen sűrűn kell(érdemes) cserélni átlagos használat mellett?(én ilyen 10-15ezer km-t szoktam hallani)
És egy átvizsgálásnál miket nézzek,ellenőrizzek rajta?most van pár napom csinálgatni,és nem szeretném ha szezon közepén adná meg magát a technika...
Rendeltem már tőlük jó sok cuccot, de erre még nem bukkantam rá.
Nagyon jól néz ki, szép darab. Azért igazán jó, mert nem látszik nagyon, eltakarja a -szerintem- vékony telókat, és hasznos!
Hát..pest, biker-world. Nagyon korrekt társaság. Van nagyon sok hasznos dolguk. Németből azért ne hozass ilyesmit.
Mégegyszer Boldog Karajcsont mindenki!
Nah szép! Én akartam előbb! (a porvédőre gondolok)
Azt lehet tudni hogy a jézuskának ki szállította? Én németből akartam ilyet(meg sárvédőt is),csak valami miatt még nem ért ide, de sztem már nem is fog.
Kellemes Ünnepeket minden kedves NSR-es kollégának!
A jézuska segített, hogy a tökéletest tökéletesítsük. Ajándék képekben:
(karbon porvédő, és eredeti gumicuccok)
Boldog karácsonyt márkatársak!
Boldog karácsonyt srácok!
Rendben, köszönöm mindenkinek a tanácsokat!
Mindenkinek kellemes karácsonyi ünnepeket, és balesetmentes új évet kívánok! ;)
Én is ezt ajánlom!
Profin értenek a simson tuninghoz... ismétlem inkább utcai simsonok átalakítását bíznám rájuk mert nagy tapasztalatuk van a versenysportban... én a helyedbe magam esnék neki otthon ha van egy kis tapasztalatod