Sziasztok!
140-150 e körül érdekel valakit egy '90-es nsr? Az a duplakerek lámpás, idomos fajta. Piros, "egyedi" festéssel (azért, én lettem volna az előző tulaj, lehet, hagyom a gyári festést... mindegy). Asszem a motort itt mindenki ismeri, úgyhogy nem írok olyat, hogy "nagyon gyorsul, fasza moci" :)). Első gumi újszerű, hátsó olyan 80%-os, első fék jó, hátsó elmegy. Idomok néhány fülnél, és a bal oldali indexnél sérültek, de alapvetőene egyben vannak. Elektronika működik, motorikusan rendben van, önindítós, mit írjak még... Rakok fel képet, kb. így néz ki, kis extra festés van rajta azóta.
A felfogatási pontjánál ahol összeér a nyereggel alul szivárgott folyamatosan és mindig benzin szag volt a garázsban, én meg nem tudtam mitől. Rájöttem hogy hol ereszt, elvittem meghegesztetni, aztán nem lett jó, és a még a festék is leégett róla. A tartalék tankom kerül rá, már ott van a festő havernál, csak arra vár hogy mondjam a színkódot, jövőhéten meg jönnek hozzá a matricák is. Azért szorít az idő, mert németországban dolgozik, és 12-én megy vissza, és addig meg kéne lennie. Meg lesz csináltatva a másik is, csak most nincs rá idő.
Hello nincs valakinek eladó gumia első hátsó ebben a méretben 100/80-17 és 130/70-18 az sem baj ha használt csak még használható legyen! nembiztos hogy észreveszem itt a választ ha tudsz erre az email címre írj jaja6@freemail.hu előre köszi !
Széles utat !
...ez a különbség tulaj és tulaj között. Valaki "szaros" ezer forinton próbál meg spórolni.....nehogy jó legyen a gép hosszú idő után is. Ennyi erővel beleszarhatnék az olajtartályba, pár métert biztos menne vele. Ha nem másért, ezért fogom nyugodt szívvel eladni a motort, mert tudom, hogy megkapta azt, ami járt neki.
(Azt meg ne felejtsük el, hogy akinek volt pénze anno, vagy most megvenni egy 1.300 000 Ft értékű motort, az ne a hajtóanyagon spóroljon már...) Na, lehet engem burzsujnak nézni.
Stephan amúgy mért kell festeni a motorod tankját?
Hááát, a scooternél gyengébbet nem illene szerintem az nsr be tenni, a competition volna inkább a bele való, csak az meg fajlagosan drága.
A formula 3000 nél van valvo full szint, ami jobb és olcsóbb, mint a competition.
Az a baj, hogy az én motoromon már sok minden rég nem gyári. Mostmár lassan megint az lesz minden, de sztem a színkódot a Hondáéktól fogom megtudni. Amúgy a tankon lévő pirost kéne kikevertetni.
segáz nincs harag nem is volt ... mellesleg értem a kávédarálót is... nem egy világ a kettő... mindegyiknek megvan a maga feelingje... ez olyan minthogy megnéz egy zsír új motort de fasza meg minden.... aztán egy régi zephyrt mint amilyenek a mad maxbe voltak és nem tudna dönteni melyik kell
Jó bocsi, én csak írtam példának. Nem magambol indultam ki, mivel nekem is most éppen egy 2t robogóm van (az sv-t eladtam télire) mondjuk a robeszt nem is használom. De majd meglátjátok, hogy ha már meglesz a nagyjogsitok, azon lesztek hogy minél előbb nagyobb motort vegyetek és lehetőleg 4 ütemet. Az sv-t meg nem azért tartom, hogy száguldozzak vele. Én azért szeretem, mert alsó tartományban is iszonyatosan húz, nem kell pörgetni, túrázni tökéletesen el lehet vele. Félreértés ne essék még egyszer, véletlenül sem azt mondtam, hogy szarok a 2t motorok, mert kétségkívül azok voltak minden idők legjobb versenygépei.
Mamár full szintit nyomnak az izzósba ismeg az öngyulladósba(ilen már alig van) meg a normál gyujtásos benzinesbe is de nem azért, mert a ricinusnál jelentősen jobb volna, hanem mert sokkal kisebb macera.
Nem (annyira) higroszkópos, nem avasodik, nem oxidálódik, nem marad utána ragacs, ha rég nem ment a motor, szóval eccerűbb.
A drága magasminőségű olajok legnagyob részében van valami formában ricinus, pl azért, mert a többi növényi olajjal ellentétben nem hőről futó, hanem hőre futó. (ha jól emlékszem)
na meg régen mi is az MZ-be.... aztán egy idő után már nem volt kipufogónyílás.... szóval a korom-koksz képződés.....
aztán az NDK-soktól hoztuk a RENOL-t...(akkor még volt NDK)
140-150 e körül érdekel valakit egy '90-es nsr? Az a duplakerek lámpás, idomos fajta. Piros, "egyedi" festéssel (azért, én lettem volna az előző tulaj, lehet, hagyom a gyári festést... mindegy). Asszem a motort itt mindenki ismeri, úgyhogy nem írok olyat, hogy "nagyon gyorsul, fasza moci" :)). Első gumi újszerű, hátsó olyan 80%-os, első fék jó, hátsó elmegy. Idomok néhány fülnél, és a bal oldali indexnél sérültek, de alapvetőene egyben vannak. Elektronika működik, motorikusan rendben van, önindítós, mit írjak még... Rakok fel képet, kb. így néz ki, kis extra festés van rajta azóta.
Széles utat !
(Azt meg ne felejtsük el, hogy akinek volt pénze anno, vagy most megvenni egy 1.300 000 Ft értékű motort, az ne a hajtóanyagon spóroljon már...) Na, lehet engem burzsujnak nézni.
Stephan amúgy mért kell festeni a motorod tankját?
A formula 3000 nél van valvo full szint, ami jobb és olcsóbb, mint a competition.
motor.hu
(zongora alá pl kiváló, ha kitörne a lába:)
Nem (annyira) higroszkópos, nem avasodik, nem oxidálódik, nem marad utána ragacs, ha rég nem ment a motor, szóval eccerűbb.
A drága magasminőségű olajok legnagyob részében van valami formában ricinus, pl azért, mert a többi növényi olajjal ellentétben nem hőről futó, hanem hőre futó. (ha jól emlékszem)
aztán az NDK-soktól hoztuk a RENOL-t...(akkor még volt NDK)