én általában 30 asat szoktam használni eddig az össze motoromba 30assal jártam.Auchanba vettem azt a fekete VALVOLINE olajat abbol kevertem bele de lehet h vissza kéne térni a jól belált Arol 2T-re.
Még ami jó volt az Arolon kívül az a Repsol volt.
igen sokszor jönnek ezzel bár így utolag hogy mi történt nem lehet megmondani... egy tipp... az első tank benzinhez keverj plusszba 1:50 arányba olajat vagy 1:44 esetleg 1:40... igaz hogy a bejáratás után egy kipuffogóégetés majd ráfér de szerintem megéri ha aztat nézzük hogy tuti nem fog kenés hiányában megszorulni, törni semmi
5. én megyek az uj dugómért az NSRbe remélem hosszabb életű lesz mint az előző Vertex
Egy szerelő szerint anyaghibás volt a dugó vagy feszültség volt az anyagba és azért tört el!
hát a körlámpásnak úgy van a gyujtásrésze, hogy a jobb fejidomban van egy kis műanyag amibe van a gyujtáskapcsoló. sztem át tudod rakni valahogy. Ja meg azt kifelejtettem hogy az index is megvan hozzá ami a fejidomba való oldalra. Msn en írj már rám aztán ott megbeszéljük.
gyujtáskulcsnemtom hogy van beépítve kétkörbe eleve de az megvan müködik is csak házi a felfogatása de tökéletes nah akkor van egy külön konzol is gondolom a müszereknek bár minnyá rákeresek service manualban de asszem ezek kellenének
Hát, ha minden igaz az alsó ekeidomot ma elviszik, de a többi az megvan. Neked kellene: a fejidomkonzol, első lámpa, két oldalidom, lámpát takaró idom, műszerfalat takaró idom, gyujtáskulcs rész, tükör? plexim sajna nincs
mennyiért adnád oda a a fejidom lámpa idom meg alsó idom (nemtom hogy híjják) komboját meg ami még nekem kéne (nézd meg a képet elég maszekolt a motorom eleje) köszi...
gyárnak kicsi még
inkább csak üzem
amúgy jah faternek forgácsoló üzeme van és ott megvolt minden körülmény hogy faszán megcsináljuk, meg a moci is ott telel az irodában
sztem semmi jelentése nincs. Mért a CBR-nek mi a jelentése vagy a VFR, VTR-nek? anyit tudok hogy a V az a v blokk az F az a Four azaz négy henger a T meg a Two azaz két henger.
cső, szénkefe rugóját nézd meg. tuti az a szar. má 2x is jártunk így.
Am mindekihez szól: van pár eladó körlámpás nsrhez cuccom: idomok, lámpa, fejidomkonzol, kábelköteg, kormány, kiflik, lábtartók olajtartály, túlnyomástartály, tank, műszerfal tán még tükör is van ha jobban szétnézek.
lehet hogy csak relés bár elektronikához nem értek... vedd le kösd rá közvetlenül az akksira a negatív pozitív polust (megismered remélem melyik a test) és ha ugy se teker vidd el autóvillamossági szakihoz az megmondja mit éehet tenni
Üdv! Az első lámpafoglalatba tuti S1 es izzó megy, ilyen izzót nem lehet kapni csak szocimotoros boltba. Állítólag Pannóniába is iylet tettek :D Nekem hiányzott a foglalat mikor megvettem a gépet (leolvadt mert valami álat legalább 60 wattos izzót tett bele) ezért készítettem egyet bakelitlapkából. Az izzócsere nehézkes de a célnak megfelel. A hátsó égőnek a típsa pedig P21/5 bár ahhoz nem kellett hozzányúlni hála égnek:D ez lényegében olyan mint minden hasonló gépjárműbe.
Még ami jó volt az Arolon kívül az a Repsol volt.
Egy szerelő szerint anyaghibás volt a dugó vagy feszültség volt az anyagba és azért tört el!
inkább csak üzem
amúgy jah faternek forgácsoló üzeme van és ott megvolt minden körülmény hogy faszán megcsináljuk, meg a moci is ott telel az irodában
egy kis optikai tuning a jézuska hozzájárulásával
Am mindekihez szól: van pár eladó körlámpás nsrhez cuccom: idomok, lámpa, fejidomkonzol, kábelköteg, kormány, kiflik, lábtartók olajtartály, túlnyomástartály, tank, műszerfal tán még tükör is van ha jobban szétnézek.