Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kellemes karácsonyt,és még sokáig jégmentes utakat kivánok így még az idényre!
Hát nekem pár haverom simo-ja volt ott, és én is próbálgattam őket, mennek az tény, de sokba kerültek, egy simsonhoz képest nagyon sokba, és 1-2 dolog kókány\maszek-nak tűnt rajta! Megbízhatóságról annyit, hogy még mennek, pedig egy pár köztük streetfighter!
Minden kedves fórumtagnak Békés Karácsonyi Ünnepeket kívánok!
Köszi a segítséget, de erre magamtól is rájöttem. Ebből viszont nem derül ki az hogy mennyiért dolgoznak, illetve mennyire megbízhatóak. Mondjuk a honlapjuk alapján szimpatikusak. Valakinek egyéb tapasztalat? Ja és nem mellesleg: Mindenkinek kellemes karácsonyi ünnepeket!
Itt a honlapjuk.:http://www.taborituning.hu/

Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új Évet mindenkinek!
Az árát azt megkérik mindennek.....még a simsonokat is aranyárban csinálják!
Sziasztok! A Tábori Tuninggal van valakinek közelebbi tapasztalata? Február környékén lehet hogy elviszem a mocit átnézetni... Mennyire megbízhatóak, illetve milyen drágák? Előre is köszi!
amugy az is eszembe jutott így hirtelenjében hogy lehet nagyon kokszos az égéstér a hengerfejbe és a dugattyútető... feltéve ha nem új... egy törött akármilyen dugattyú gyűrűvel szokták a dugot megpucolni, meg az égéstérről óvatosan (én finom csiszolópapírral) letisztítani.
most néztem utánna... 16 Nm azért ezt elég könnyen túlhuzza az ember nyomatékkulcs nélkül
jah és amire aztmodod szar lemez... gyárilag is ilyennel rakják őket össze és semmi probléma velük
detonálgat még jó mivel belsőégésű motor ... vagy ti mire gondoltok ilyenkor? kopogásos égés? mik a "tünetek" ? nem hiszem ha detonálgatna is hogy amiatt lenne, mert vastagabb hengerfejtömítéssel maximum a kompressziót csökkented a gyujtás időpontját nem befolyásolod... nem lehet hogy az új fajta "szar" lemeztömítést túlzottan meghúztad? hány Nm- errel csináltad?
Üdv! Már 20 millióan elmondták előttem a hengerfejtömítéses kérdést, de NSR hez hol lehet legalább 2mm vastag hengerfejtömítést kapni? Ugynis ezzzel a szar ÚJ fajta lemeztömítéssel detonálgat a gép.
Sziasztok!
Ezúton szeretnék mindenkinek Kellemes Karácsonyt és Nagyon Boldog, benzingőzben gazdag, sok ezer kilométerrel megfűszerezett, sör áztatta, sikeres új évet kívánni...
Hello,

német/angol ebay
helyi Honda szalon
pink motors
Tábori tuning műhely
etc.
Légyszi segítsetek milyen dugót vegyek bele olcsón és hogy honnan lehet rendelni normálisat! THX
Am igen VERTEX volt.
megváót a szimering csere és a rugót se bántottam majd utólag is tudok rajta feszíteni de mire a szimeringet felülről biztosító zégert kiszedtem aszittem beleőrülök hogy egy kibaszott fület nem tudtak rátenni hogy zéger fogóval megtudja fogni az ember... érthetetlen
a termosztátja... ami pl nekem nincs is bent
Ahogy az nsr tulajokat ismerem mind átállítja....
Főleg mikor szériaproblem a bemelegítés, mert rengeteg nsr-nek szar az izéje.....na nemjut eszembe. az tudod te
ha melegre van karburálva a verda, (2t), nem árt átállítani hidegre is mert tényleg szorulás lesz a vége!
Ilyen időben én nem csodálkoznék a szoruláson.....

Visszapillantó meg kapható a bikerworld-nél.
jah nekem akkor történt mz-vel pont ugyanilyen amikor nem kapott megfelelő kenést...
be volt járatva rendesen?
Én motorolajat amit amugy is beleöntök, mikor világít hogy kevés van benne és után kell tölteni olyankor szoktam átitatni a szivacsot kicsit
Ki milyen légszűrőolajat használ?
Tuti hogy vertex volt? volt rajta márkajelzés? nem lehet hogy valami indiai kisiparos dugó volt? a vertex-ről pedig jókat szoktak mondani.