Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! Ha van valakinek eladó akksi NSR be normál használható állapotban várom a jelentkezését plusz irány árral!
Hát nem tudom. ha jól emlékszem anno 2 ezerért szerettem volna darabját venni, de aztán hogy ők mennyibe veszik azt nem árulták el :D
NSR-hez tizenvalamennyi volt, kb 12-13, (a gyári), XT-hez meg 8700 Ft a gyári. (Ezt pénteken kérdeztem meg a palotai szalonban)
22-ért már jó dugót kapsz... gyűrűk mennyiben fájnak? 9 ezer körül?
Ez mondjuk igaz.
hát azt nemtudhatod amig szét nem szedted hogy mivan a hengerrel sajnos
Bocsi, hengert nem akarok cserélni, csak dugót, gyűrűket, főtengely csapágy, ilyesmik. Annyira nem gáz az állapota hogy cserélni kelljen a hengert.
Hali!Nincs vkinek NSR 125 km-óra meghajtó csigája eladó?
egykét teleszkópot már szedtem szét de azok kicsit nagyobb vasak voltak nem akartam ennek csak ugy nekiugrani de látom ebben szerencsére nem variáltak a nagyokhoz képest semmit szerencsére
Egyébként semmi nehéz nincs benne, biztos menni fog.
Igen, a biztosítógyűrű alatt csak a szimering van, de legelső lépésként csavarozd ki alul a csavart mert nem fogod tudni szétrántani.
hát nem tudom nekem a henger + dugasz + munkadíj lesz benne kb 70ezerben.
22 a hüvelyezés :'( (emiatt majd meg szakad a szívem, jobb lett volna rendes hengert találni)
22 a dugasz. pls szóljatok ha azon az áron csak szar van, és inkább drágábbat vegyek
és 20 körül lesz a munkadíj.
ezek az árak változhatnak, azért írtam 70 ezret. de ez még csak henger dugú gyűrű.
szerintem 10 felett van az. vagy engem húznak le nagyon.
nah majd meglássuk... de ha kiveszem a biztosítógyűrűt elméletileg csak a szimering van alatta nem? mindegy menet közben kiderül nem egy szaros teleszkóp fog kifogni rajtam...
hát ha teljes motorgenerált akarsz.. plusz még ami esedékes és szerelővel csináltatod szerintem biztos lesz egy 100000 ezer körül (de alatta inkább) persze ebben az új henger a csapágyak meg minden alkatrész bele számolva meg a munkadíj is
Ha széthúzod, és leszedsz mindent a telószárról, felhúzod rá a szimeringet, utána mehetnek vissza rá azok a lemezek(nemtom mi a neve), tehát ugyanúgy lesz minden, csak új lesz a szimering
Sziasztok! Le tudnátok nekem írni tételesen, hogy mik kellenek ahhoz, hogy felújítsam a motort? ('89 F-es verzió). Tehát dugattyú, ilyen tömítés, olyan csapágy, de konkrétan miket (és mennyibe kerülnek az alkatrészek nagyjából)? Aztán: az ekkor gyártott nsr-eket lehet fúrni, vagy nicasilos a henger (nem tudom mit jelent, csak azt hallottam hogy ezeket nem lehet fúrni. Igaz ez?)? Illetve Ti hová vinnétek a mocit, Honda márkaszervízbe, vagy általános motorszervízbe végezni a felújítást? A másik -lehet hogy hülye- kérdésem az lenne, hogy mivel nem tudom, hogy milyen állapotú a moci belülről (31ezer km és még nem cseréltek semmit elvileg), azért el kell vinnem szervízbe, csak azért hogy megnézzék hogy mi kellene hozzá, aztán haza a mocit, megrendelni a cserés alkatrészeket, aztán vissza a szervízbe kezemben az alkatrészekkel, vagy megrendelik ők a dolgokat? Nem tudom mennyire megbízhatóak a szervízek, tehát pl tényleg azt rendeik-e meg amik kellenek, normális minőségű cuccokat rendelnek, stb. Biztos nagyon parásnak tűnik a hozzászólásom, de az a helyzet hogy egyrészt nem tudom, hogy hogy mennek ezek a dolgok, a másik meg az, hogy elég kevés pénzből kell kijönnöm, ha nem akarom anyámékat megkopasztani.
Előre is köszi és elnézést mindenkitől a lámaságomért.
ja meg akkor kicsit megtuningolom már a teleszkópot ha szét van szedve... egy 10 milliméteres távtartó a rugóhoz hogy kicsit feszesebb legyen
lemez izék? amik egyszer alatta vannak összerakásnál meg fölötte? zavaros... de amire kíváncsi voltam az bent van... csak egy biztosítógyűrű van a porvédő alatt mint általában a telokban. köszi
Egyébként ha veszel valami gyári Honda alkatrészt, el fogják kérni az alvázszámot és a számlán rajta lesz a helyes évjárat!
Mindegyiknek van az alján egy 6-os imbusz csavar, azt kicsavarod, utána piszkáld ki a porvédő-szimeringet, alatta van egy biztosító gyűrű, azt is vedd ki, utána fogasd be satuba az alsó részét a telónak, aztán egy határozott mozdulattal rántsd szét. Kb. 3-4 erőteljes rántásra szétjön. Összerakásnál meg szedd le azokat a lemez izéket a telószárról, húzd rá a szimeringet, vissza a lemezeket, és mehet összefele. Röviden ennyi .
2004-ig Honda szalonban áll.
nsr-en ki cserélt már teloszimeringet? egy kis útmutatás jól jönne mielőtt szétbarmolom
HA 2001-ben gyártottájk az utolsó nsr-t az enyém,hogy lehet 2004-es?
Köszi
Nem melegen van, hanem szobahőmérsékleten, de sztem így is jobb mintha kinthagynám a garázsban hogy szétfagyjon, meg párszor úgyis rátöltök még mire használatos lesz megint.
A közhiedelemmel ellentétben, rosszabb az akksinak a meleg, ugyanis hamarabb lemerül. Amúgy meg nem vettem ki, mert eleve szar. Szóval már édesmindegy neki...
1 órája mentünk ki faterral beindítani, tisztítgatni. Mivel akksi kuka, tolás volt. 20m után beröffent.....huh de jó volt menni egy kört .
Városban meg vagy 5 motorost láttam :OOOOOO

http://www.kepesmotor.hu/motor... Esetleg ha valakit érdekelne karácsony tájékán egy olcsó és jó dzseki...írjon.