Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szevasztok nsr hez nincs valakinek eladó hengerszett? az enyém a régi tökéletes állapotba van mind dugó gyűrű csak a külseje megrepedt és engedi a vizet... ha van valakinek eladó lécci írjon rám
tökmindegy... lényeg hogy menjen... báár ilyen időben az se
Az mindig jó főleg mikor mindenki hazudik. Egyébként én is rendeltem már hozzá alkatrészt, igaz nem szalonból, de a kis huncutok nem mondták meg mikori a motor
Az, és nem tudom eldönteni hogy ki mond igazat. A gyártó, vagy az okmányiroda
érdekes Dr. Watson felettéb érdekes
Szerinted én értem?
RW? Újraírható vagy mi?
98-as 97-es forgalmival? akkor előbb állították ki a forgalmit mint ahogy legyártották a motort vagy mivan?
Alkatrészt is úgy kapsz hozzá hogyha 92-hez kéred. Főleg Hondaszalonban. Az enyém is 98-as, aztán 97 van a forgalmiban, de amikor alkatrész rendeltem, alkérték az alvázszámot, és a számlán rajt is volt hogy "NSR 125 RW - 1998"
attól még alvázszám és így típus szerint 192es lesz függetlenül attól h mikor értékesítik.az a forgalombahelyezés.az enyém is 92es 93as forgalombahelyezéssel!
Az egy dolog, van amit csak később értékesítenek és a forgalmiba mindjárt 94 kerül. De abból igazad lehet hogy az utolsó szériából maradhatott. (aki nem hiszi ott áll lent a pincében apának a Suzuki GS500F, ami igaz hogy 2005 ös mégis kettőezer hat van beleírva úgy tudom) enyémbe is 98 van írva de megmagyarázták hogy az nem annyi.
na ja, 1992-ig gyártottak körlámpást.
a 2 üti egymást!
1994es évjárathoz, körlámpáshoz kellene!
Köszi szépen az infót .
van nekem is váltókarom,de nem adom...kitudja mikor válik kopóalkatrésszé...
Én úgy tudom h az új gyári váltókar ára 12 ezer HUF
Köszi szépen, én is max. 3 ruppóra gondoltam. Számítottam rád
gyári árat nemtok, de sztem 2-3-4 ezer FT lehet kb
Gyerekek, találtam váltókart, már csak egy reális árat mondjatok már, hogy mennyit ér egy ilyen! Gyári árat esetleg tud valaki?
attol függ milyen nsr-hez kell
CSá! Nem tudtok oldalidomot nsrhez?
Világos, van benne logika.
kövér gáz felejtős.. simán szivató full rá egykét kört forogjon az a főtengő télleg egy két kör gyujtás neki és mehet... ezeket nem ilyen hidegben való indításra tervezték elhiheted semmi gyanus nincs bent
pl az optimális égéshez szükséges keverési arány 14,7 liter levegőhöz egy liter benzin.... ezt a karburátor próbálja előállítani.... ha most te csak ugy beleöntöd és nem folyik le a kipuffba és berobban rendesen idő előtt vagy után ott nagy pofont kap a dugatyú teteje... ha meg kipuffba folyik valszeg semmi se lesz minden esetre nem ajánlom... nem azért mert anno így volt leírva a tankönyvbe hanem mert haver már járt pórul igaz 4 ütemü motor volt de akkor se próbálkoznék inkább a betolás