Hát ha vizet önt bele az sokára. De csak hülyeségből írtam. Egyébként ha nem indul a gép hidegben akkor egy kis hidegindítóspray a légszűrőbe és beröffen.
jah hengerbe inkább ha rám halgatsz semmit se öntögess hanem cseppents max a gyertya végére egy csepp benzint... komoly gebaszt okozhat ha csak ugy a hengerbe öntögeted a cuccot
ilyen hidegben nem megszívja magát hanem pont ellenkezőleg azért nem indult mert úgy önindítóztál hogy végig rajt volt a szikra... próbáld úgy legközelebb hogy szívató teljesen ráhúz megszakító lekapcs párat teker rajt majd megszakító fel és újra önindító láss csodát indul is azért van mert ezeket a motorokat helyes karbibeállítás mellett nem 10 fok alatti hömérsékletben való indításra tervezték és olyan kevés cucc jut a hengerhez hogy mire odaér lecsapódik ahol csak tud... amugy meg betolás mindig segített rajtam kivéve ha benya nem volt
egyszer nekem is rakoncátlankodott,és a betolás sem szimos modon ment(löksz rajta már megy) leizzadtam rendesen a ruhában,de végülis indult,azóta sem csinált ilyet.biztos megszívta magát,én is arra tippelek.
Mielőtt nagyobb szerelgetésbe kezdenél, nézd meg a benzincsapot. Nekem már okozott kisebb problémát
Gyertyát meg nézd meg nem köpte-e be. Inditásnál nem tudom milyen karbi problémája lehet
Mindenesetre gyertyát vedd ki, tegyél kis benzint a hengerbe, így tuti beindul.
Ja meg esetleg új gyertya ha nem cserélted vételnél.
Na srácok így szezon végére megadta magát a moci....
Indítanám és semmi....
gyujtás van, (aksi fullra fel van töltve), önidnító forgat, gyertyát néztük , van szikra is, de semmi...
mi karbira tippelünk...
valakinek tapasztalat ilyen téren?
Sziasztok. Van egy 98-as évjáratú Nsr 125-ös öm. Található benne egy ugynevezett " blokád" ami nem engedi
8 000 fordulat felett. Ki szeretném venni de nem tudom h néz ki és hol található.
remélem jövőhéten engedni fogják hogy vizsgázhassak forgalomból és korlátlan jogsi még nem tudom mi lesz a köv motor túrásabb cbf600 esetleg f3 f4 vagy egy rr egy a lényeg honda legyen
Hát igen, eljött ez a legszomorúbb pillanat is. El kell raknunk hőn szeretett gépünket téli álmot aludni. Igaz én megelőzvén az elrakást már szeptemberben eladtam a vasat. :D Bántam is meg nem is. Node nézzük a dolog jó oldalát. Vettem egy trabantot és most télen pedig, hogy ne unatkozzak egy P12es Rendőrségi Pannóniát restaurálok. Ha kész lesz majd megosztom veletek az eredményt képekben.
Valszeg meg levegos a rendszer. Toltsd tele aztan jarasd alapjaraton amig eleri az uzemi hofokot. A kupakot ne rakd ra hanem ahogy szipkazza be a moci a vizet mindig toltsel utana. Ha bemelegedett akkor huzogasd meg 4-5E kore parszor. Ha mar ugy nez ki, hogy nem kell bele tobb akkor dontogesd meg jobbra balra amennyire tudod es ha kell meg akkor toltsel bele. En igy szoktam csinalni..
szerintetek ez jó sisak?mert ára nekem tetszik,színe is,és elvileg méretben is jó lenne...
majd jelentkezem hogy mire jutottam.
köszi mindenkinek!
jóéjt!
gyertyát ki cseréltem ma délelőtt...
megpróbálkozom a hengerbe benzin trükkel ...hátha...
köszi a választ!
meg kisparának is!
Gyertyát meg nézd meg nem köpte-e be. Inditásnál nem tudom milyen karbi problémája lehet
Mindenesetre gyertyát vedd ki, tegyél kis benzint a hengerbe, így tuti beindul.
Ja meg esetleg új gyertya ha nem cserélted vételnél.
Indítanám és semmi....
gyujtás van, (aksi fullra fel van töltve), önidnító forgat, gyertyát néztük , van szikra is, de semmi...
mi karbira tippelünk...
valakinek tapasztalat ilyen téren?
szép estét!
Sztem az ules vagy a tank alatt lesz valahol!
8 000 fordulat felett. Ki szeretném venni de nem tudom h néz ki és hol található.
(Ma kimentem beindítottam, és kijárattam a karbiból a benzint 1 km se volt, de tetszett , most már alszik )
nálunk már esik a hó...