Csá. Van egy Nsr 125 ös öm, 98 as kiadású. Azt szeretném megkérdezni hogy a kipufogó alsó nagy dobjában van e valami ami ért olyan kis vékony hangja van mint egy szar robogónak.
Nem akarlak elkeseríteni, de megvetted a magyarországon kapható legsilányabb dugattyúk egyikét...
lehet kapni valami piros dobozban tajwani dugót honda mbx/mtx hez, yamaha dt hez, szeritnem nsr hez is, a márkájára ne emlékszem.
Ambikát a simsonomba sem tennék.
Jókérdés hogy miylen dugattyú :"Ambika piston HONDA NSR 125 55.00, with ring. 10 560 FT Nem tudtam hogy ennek már gyárilag kúposnak kelle lennie. Azt hidtem hogy az bejáratás során alakul ki az a minimális kopás mint pl simson Egyébként hol lehet hasonló dugattyúkat kapni?
Gondolom nem az eredeti gyár van benne, hanem valami utángyártott, pl a taiwani, kb 6 rugó, az van benne nem?
(vagy hasonlkó)
Ilyenkor kissé lazábbra illesztik, ha perselyes, hogy ne szoruljon, mert a vashüvely hővezetése sokkal rosszabb, mint a bevonaté.
A dugónak nem a tetejáre gondoltam, hanem a geometriájára, mert az nem egy egyenes hengerres tárgy, hanem bonyolult alaku, kúpos, és ovális.
Egy 50 es dugónak az aljától a tetejéig minima 5 századot kellene kúposnak lenni egy perselyes hengerben, iylen kis ccm es forgós 2t nél inkább ez több.
Megperselyezve megfúrva, 55 ös dugóval. Lehet egyáltalán másfalytát kapni, honda nsr dugattyú 55 mm es. hogy érted hogy kúposabb? A teteje? Tulajdonképp mennyire kell kúposnak lennie?
Tehát, a keverékállítót ami kisebb csavar,2,5 fordulatra? Az alapjáartot mennyire ? Az előbb próbáltam, egyszerűen szivatóval nem hajlandó beindulni iylen hidegbe. Szivató nélkül meg ugye küzdeni kell vele.
Egy ilyen akasztás után a dugó rendesen szétnyalódik, az a minimum, hogy kiveszed, és megnézed.
Mivel még nem ment sokat a henger, érdemes volna új dugót beszerlni, mert amit ennyire megragasztottak, hogy megfogja a hátsókereket, abban olyan feszóltségek keletkeztek, hogy később pl megrepedhet, eltörhet.
(nem hiszem, hogy pesellyel az eredeti dugót szerelted, tulképpen nem is volna szabad, a perselyesbe kissé kúposabbat/oválisabbat illlene rakni)
A jüvőre legyen tanulság, hogy előbb beállítunk,/bejáratunk, utána nyelezünk, a félmeleg motor megakad ha megküldik még akkor is ha be van már járatva.
Ha bevan melegitve a gep (kozepallas alatt picivel a mutato) akkor 1400+-100 az alapjarat. Ezt a moci jobboldalan tudod allitani a karbin egy nagy(obb) csavarral! A kisebbel meg a kevereket, ezt 2,5 fordulatnyira kell kitekerni. ezek a gyari beallitasok!
Örülnék ha ezzel a hengerrel dugóval elmenne még pár ezer kilómétert ugyanis nem simsonárba mérik az alkatrészt :). Igazából engem nem izgat hogy perszelyetett és ezzel vesztek 2-3 lóerőt egész normálisan meg van csinálva szerintem. Lehet hogy nem ver le mindent teljesítménybe, de nem egy uj hengerszett ára volt
Amugy az alapjáratot hogy tudom beállítani rendesen? Most még hidegen is indul szivató nélkül szivatóval meg 3000 es a fordulata de félmelegen, olyan 60 Fokosan csak szivatóval, és akor is 2000 es fordulattal. Szal hogy kellene ennek viselkednie, és hogy iy tudom beállítani?
A matricázgatás az változó a matrica árától függ kb 2000- 10000 ig vannak matricaszettek. A tankról leszedni a padot, háát abban nincs tapasztalatom de ha leszeded és ragasztós marad sztem, sebbenzinnel vagy hígítóval le tudod szedni a maradékot. Az hogy a műszerfelba teszel pár ledet nem kerül sokba a led ára darabonként van vagy 50-100 ft a legerősebb fényűek. Én pl fehér színűt tettem bele mert rájöttem hogy egyik szín sem oylan látható ill kicsit irritáló a sötétkék, vagy piros stb. de ha szétszeded a műszerfalat az legalább5 óra hossza mire rendesen kicseréled viszarakod stb.
aggódni nincs okod. A perselyes henger már eleve olyan amilyen, szóval szarabb nemigen lesz. Ha nem érzel teljesítményveszteséget akkor nincs gond. Ha szétnyalódott volna a gyűrű vagy a dugó, be nem indult volna az életbe!
Járatsd be rendesen azt a vasat! Ha meg aggódsz ,szedd szét és nézd meg :)
Hát srácok most hétvégén délelőtt beleestem egy hatalmas hibába. Lapos kerékkel Új dugóval indultam útnak kb 1 km re frissen restaurált géppel asszem fel is szenteltem szegényt. Mikor úgy éreztem megy még 4. be ráhúztam a gázd nagybátran "botoran".nem is volt túl meleg csak épp oylan 70 fokos 4. be 100 al csak mégis kipróbálni hogy nyit e rendesen a power meg ugy egyáltalán öszerakható-e hogy elmerjek indulni vele bárhová. nem is akartam sokat mert még pucéra gép .Szal azt vettem észre hogy a hátsókerék megragad csikorgás. Nagy fosás, milessz, kuplung behúz, gázkar elereszt, rá fél másodpercel kuplung ráenged, gáz megtép, és ment mintha misem történt volna. Utána természetesen lassítottam és hazakanyarodtam. Namost a kérdés az hogy egy ilyen dugóragadás után mennyire károsodik a gép ezek után mit várhatok el tőle? A henger az már Perselyezett.
Még annyit hogy ha melegszik, csökken az alapjárat, hidegen, meg szivatóval tök jó az alapjárat. Csak ha meleg alig van alapjárat szivató nélkül. Hogy tudom beállítani? Illetve gondolom külső hőmérségletfüggő is.
Sziasztok ,eladó honda ns125r idomzat ,fejidom(lámpával és plexivel együtt),oldalidomok,hasidom,első sárvédő oldalidomjai,és hűtőnél lévő idom,le vannak csiszolva!vannak rajtuk apróbb sérülések illetve kisebb törések.De javíthatóak.Lehetőleg egybe szeretném eladni.De csere is jöhet bármi . Az egész ára: 25000Ft
Sziasztok!
Én még nagyon új vagyok motorozás terén, nyár elején vettem meg a 2003-as NSR R-t, nem tudtam rajta sokat menni ugyanis a jogsim csak egy hete van meg ,a motorokhoz nem igazán értek, eddig csak olajat cseréltem benne, meg öntöttem bele fagyállót és kivettem az aksit műszakilag teljesen rendben, két ember alatt 140 és még volt tartalék..... na de arról lenne szó h az előző tulaj olyan jól ragasztotta fel a tankra a csúszásgátlót h levegő maradt alatta és a sok dörzsölődéstől kezd felvállni, hogy lehetne leszedni a régit? és h ha egy kicsit szeretném a kinézetét javítani pl. ledek, műszerfal, matricák az mennyibe kerülne? minden gyári rajta kivéve az első két index ugyanis az össze volt törve, de keresztfaternak volt 2 a CBR-éhez és ő ideadta a miniket!
lehet kapni valami piros dobozban tajwani dugót honda mbx/mtx hez, yamaha dt hez, szeritnem nsr hez is, a márkájára ne emlékszem.
Ambikát a simsonomba sem tennék.
(vagy hasonlkó)
Ilyenkor kissé lazábbra illesztik, ha perselyes, hogy ne szoruljon, mert a vashüvely hővezetése sokkal rosszabb, mint a bevonaté.
A dugónak nem a tetejáre gondoltam, hanem a geometriájára, mert az nem egy egyenes hengerres tárgy, hanem bonyolult alaku, kúpos, és ovális.
Egy 50 es dugónak az aljától a tetejéig minima 5 századot kellene kúposnak lenni egy perselyes hengerben, iylen kis ccm es forgós 2t nél inkább ez több.
Mivel még nem ment sokat a henger, érdemes volna új dugót beszerlni, mert amit ennyire megragasztottak, hogy megfogja a hátsókereket, abban olyan feszóltségek keletkeztek, hogy később pl megrepedhet, eltörhet.
(nem hiszem, hogy pesellyel az eredeti dugót szerelted, tulképpen nem is volna szabad, a perselyesbe kissé kúposabbat/oválisabbat illlene rakni)
A jüvőre legyen tanulság, hogy előbb beállítunk,/bejáratunk, utána nyelezünk, a félmeleg motor megakad ha megküldik még akkor is ha be van már járatva.
Amugy az alapjáratot hogy tudom beállítani rendesen? Most még hidegen is indul szivató nélkül szivatóval meg 3000 es a fordulata de félmelegen, olyan 60 Fokosan csak szivatóval, és akor is 2000 es fordulattal. Szal hogy kellene ennek viselkednie, és hogy iy tudom beállítani?
Járatsd be rendesen azt a vasat! Ha meg aggódsz ,szedd szét és nézd meg :)
Még annyit hogy ha melegszik, csökken az alapjárat, hidegen, meg szivatóval tök jó az alapjárat. Csak ha meleg alig van alapjárat szivató nélkül. Hogy tudom beállítani? Illetve gondolom külső hőmérségletfüggő is.
Én még nagyon új vagyok motorozás terén, nyár elején vettem meg a 2003-as NSR R-t, nem tudtam rajta sokat menni ugyanis a jogsim csak egy hete van meg ,a motorokhoz nem igazán értek, eddig csak olajat cseréltem benne, meg öntöttem bele fagyállót és kivettem az aksit műszakilag teljesen rendben, két ember alatt 140 és még volt tartalék..... na de arról lenne szó h az előző tulaj olyan jól ragasztotta fel a tankra a csúszásgátlót h levegő maradt alatta és a sok dörzsölődéstől kezd felvállni, hogy lehetne leszedni a régit? és h ha egy kicsit szeretném a kinézetét javítani pl. ledek, műszerfal, matricák az mennyibe kerülne? minden gyári rajta kivéve az első két index ugyanis az össze volt törve, de keresztfaternak volt 2 a CBR-éhez és ő ideadta a miniket!