nem tudod fúratni maximum !honoltatni! az más ... 5 túlméret van azt hiszem nicasilos hengeren belül is de lehet hogy az nsr-es gillardonin csak 3, nézesd meg valakivel ha nem ko akkor honoltasd... és új hozzá való méretű dugó gyűrű csapszeg és a többi... honolás lényege hogy bevágásokat ejtenek keresztirányba is fel-le a hengeren (nem tudom jobban körbeírni aki látott ilyet az tudja milyen és az lekap egy kis réteg nicasilt ha sérült volt... de ha nagyon rottyon van akkor érdemes cserélni... perselyezésről annyit hogy kurvára macerás csak ha nagyon értesz hozzá és aki csinálja az is nagyon ért hozzá akkor fogj bele... egyszer régebben leírtam a menetét de nem keresem ki szal csak annak ajánlom a perselyezést akinek sok szabadideje van mint nekem (muhahaha) és legalább van valami köze a motorokhoz (bocs nem akarok nagyképű lenni de végzettségem és az általam eddig "kókányolt" gépek alapján van) szal maga az általános értelemben vett fúratás felejtős.... vidd el olyan esztergályos motorfelújítós műhelybe ahol ilyen kis köbcentit is csinálnak tudni fogja mi az a nicasil keményfémbevonat és hogy mit érdemes kezdeni vele...
Olvasd végig az előző post-kat. Olyan hogy nicasilos fúrás nincs. Ha megfuratod, onnantól kezdve kuka. Olvasd át ezt az oldalt, Ádám nevű nsr-es kollégánk sok hasznos infót írt ezzel kapcsolatban.
nem tipp! cseréltem pár autóba motorba és az nsr-é ritka egy elbaxott konstrukció ezt a szösszenetet saját tapasztalatom és a gyári szervízleírás alapján készítettem el. noh irány dolgoni... malenkij robot további szép délutánt motrozást motor javítást
idomok tank levesz alatta betöltő tartály kupak lecsavar... a vizpumpa legalsó csavarját (a vízpumpa jobb oldalt van két cső megy rá egy a hengerre egy a hűtőre) kicsavarod vigyázol elég hosszú a csavar és az alátét tömít ami rajta van... ott szépen kifolyatod értelemszerűen egy edénybe mert veszélyes hulladék úgy hogy fősztenderen van a motor vagy jobbra megdöntöd amíg ki nem folyik.... na most ilyenkor vagy átöblíted desztillált vízzel (nem olyan lényeges vagy visszarakod a csavart !alátéttel! és nem húzod meg szakadásig mert elég vékonyka kis hatos csavar ahogy emlékszem szal azé húzd meg úgy érzésre.... feltöltöd lassan a bekevert fagyállóval fent a rendszert... betöltő sapkát nem rakod még fel egy kis benyát jutatsz a karbiba... én ugy csináltam fater fogta a tankot én rádugtam a csövet cső kinyit karbi megtelik csap elzár cső le benindítod 4-5 másodperc alapjárat... 3-4 szer felpörgeted 5 ezerig és leállítod utánnatöltesz ha kell (ha lassan szépen töltöd fel a rendszert lehet az se kell... utolsó lépést annyiszor csinálod meg ahányszor jónak látod (fő hogy a biztonság azt mondom betöltősapka visszarak... ellenőrizd jó-e a gumitömítés tank idomok vissza próbakör kiegyenlítő tartályt két körlámpáson oldalt van a sapka alulról rálátsz középig töltöd és ha nem vagy biztos magadban egy hét múlva újra szétszed ellenőrzöd a szintet
mire visszaértem a bank automatától már el is vitték (5 perc nem volt) mert én mindig az ilyen cuccok miatt hajnalban megyek ki de voltak gyorsabbak nálam ugylátszik, de egy próbát megért hátha te is "gyótestvíír leszel" az ahogya csóka mondta akivel üzleteltem
nicasilos fúrás felejtős... max ha hónolás és új dugó ha nem kó a henger.... dugó nemtom mennyi de azt meg a gyürűt nem szabad sajnálni mármint a pénzt rá.... viszont ha ismersz nagy nagyon profi szakit aki ért a perselyezéshez rakhat bele acél perselyt azt utána fúrathatod cserélheted de mondom oda olyan kell aki nem egyet kettőt megcsinált mert különben jobban kopik többet fogyaszt és rosszabbul is megy különben szal necces de ha vágja a témát olcsóbban megúszod és észre se veszed a különbséget csak pénztárcában... új henger dugóval csapszeggel egy olyan 40 ezer plusz tömítés a hengerfejre 3200 körül hengertalp tömítés maradhat új tőcsavarok anyák (nem vészes) plusz a gyűrük (azokon ha van többféle nem szabad spórolni hidd el nekem
multkor bolhán tök ugyanilyen dobozzal (eredeti volt meg tom különböztetni a gagyi hamisítványtól) zsírújjan 12-ért volt kint ha el akarom vinni 9-ért az alku szabályai szerint megkapom... ha állod a postát 10 max de még meggondolom... nem kell a cinikus válasz ha neked nem nem jó üzlet akkor csak annyit írj hogy nem vagy benne
S.O.S Eladó egy lazer bukó!Vadi új,gyári dobozával,plexin védőfóliával,címkével!Egyszer sem használt!Teljesen sérülésmentes!60-as méretű!Az ára 19200,ha még ma irsz, én fizetem a postát!
Velem még ilyen nem történt, csak láttam a "végterméket", de jelen esetben talán a nem megfelelő gyertya lehetett a ludas. De lehet hogy nem is ez van csak egy tipp volt.
Ha simós kérdésem van hozzád írjam a simós topicba vagy a motorszerelősbe?
Az nem úgy keletkezik, hogy "kifolyik a gyertya közepe, és kiluikasztja a dugót" hanem úgy, hogy a gyertya túlhevül, a motor detonálni kezd (olyan szúróláng keletkezik, mint a lánghegesztőnél) és az mindent visz, dugót gyertyát, hengerfejet.
A detonálásnak elég rút hangja van, nem is értem hogy nem lehet meghallani.
Gyúrúciripelés szerű hanggal kezdődik, majd a motor hangja felkeményedik, fémessé válik, de akkor már rendszerint késő.
A detonálás oka lehet:
Nem megfelelő kipu, heyltelen gyujtásidőpont, nagyon rossz karburálás, nem megfelelő hőértékű gyertya, helytelen formáju égéstér.
hmm az szép! én még csak két hónapja keresem, de már ez is sok :(
Azért köszi, h írtál......
Első vagy hátsó?
Én sárvédőt keresek az NSR-emre, (2002es fekete).
Esetleg tudnátok nekem ebben segíteni? pls...
Jó motorozást mindenkinek!
S.O.S Eladó egy lazer bukó!Vadi új,gyári dobozával,plexin védőfóliával,címkével!Egyszer sem használt!Teljesen sérülésmentes!60-as méretű!Az ára 19200,ha még ma irsz, én fizetem a postát!
Ha simós kérdésem van hozzád írjam a simós topicba vagy a motorszerelősbe?
Egy celldömölki bontóba volt az elmúlthéten,
s ha még van, biztosan elküldi utánvéttel !
telefon : 06309475135
A detonálásnak elég rút hangja van, nem is értem hogy nem lehet meghallani.
Gyúrúciripelés szerű hanggal kezdődik, majd a motor hangja felkeményedik, fémessé válik, de akkor már rendszerint késő.
A detonálás oka lehet:
Nem megfelelő kipu, heyltelen gyujtásidőpont, nagyon rossz karburálás, nem megfelelő hőértékű gyertya, helytelen formáju égéstér.