sziasztok! a motoromba motul710-es olaj van de nincs sok bene halványan világit al oil jelzés nagyobb fordulaton! azzal menyit megyek el? de van itthon stihl motorolaj amit az üzemanyagba rakok öntehtek a motoroljahoz v nemkéne? köszi szépen fontos lenne!
Új is 4 dugós egyenesen a Brembotól .
Futóműve meg egyenesen tökéletes /2008 -asé/ volt szerencsém egy ilyen géphez és háát azt kell hogy mondjam h le a kalappal / ez egy folytott verzió volt , 138 nál vége volt/ .
A motorja a kiegyenlítő tengelynek köszönhetően elképesztően szépen duruzsol , nincs semmi rázás , valamint a fékei az tény h sokkal erősebbek meg a futóműve és az ülése is nagyon kemény profi cuccok .... / ez a folytott verzió 8 800 rpm et forgott 110 nél ...anno az NSR em 7 500 at forgott ilyen tempónál/
sziaztok egy kis segitség kelene honda nsr125-ről lenneszo amikor inditok valami katog az űlés kőrnyékéről valami relé MI A PONTOS NEVE mert nem tudom meg rendelni
Radi(k)álisan rögzített fékei vannak, ami jobbnak minősül. A 2 dugó az stimmel szerintem. Vagy lehet 3 most így nemtudom.
Régebbieken volt hasonló fékrendszer mint az nsr-eken. Ja amúgy meg nem vitázik senki
szerintem nincs értelme a vitának.az igazán nagy motorfanok(én) minden motorban megtalálják a jót.
ráadásul tényleg kb mindenki szimon nőtt fel.
az nsr fékei 1ébként miért gyengébbek?tudtommal az rs-en is "csak" 320as tárcsa van 2 dugoval,nem?(esetleg a betét jobb?)
Lehet elavultnak gondolja mester úr az nsr-t az rs-hez képest, mert gyengébb picit, rosszabb a fütőműve, gyengébb a féke, de még 500-as motoron ülő faternak is tudott meglepetést okozni, mikor a gyengébbnek mondott fékei lassították, meg 7 fölött meg már szedi magát.
Sokan csak néznek, hogy mi ez az "izé" ilyen hanggal, mikor meg odahúzom csak néznek kb ilyen pofával. Aki erre azt mondja elavult, azt szimplán körberöhögöm.
Arról próbáltam értekezni, ami pl a pannoniákkal volt még 10 éve is.
10 éve nem kellettek (szinte) senkinek, értékük nem volt, (nem egy egynesen a haszonvas telepen végezte) most meg egy felújítandó rozsdás romhalmaz tlb 300 nál kezdődik, felújítva meg nem egy a guriga fölé is beszalad.
Szóval én csak a"szaros szimszon így meg úgy" ezt nem szeretem, illetve semmiylen motorsoviniszta fikázást sem.
Nah, tessék tovább nsr-ezni, nam zavargok tovább.
Ezzel nem mondtál újat, mert és is tag vagyok a simson klubban, ugyanis nekem is van egy simsonom, és ahogy említetted a másik "népmotor"-ból is van otthon egy (Honda CG). Az nsr azért annyira nem mondható elavultnak, ha valaki vigyáz rá, nem kell szerelni naponta, nem hagy ott sehol, és sztem a 125 2T- között a leg hosszabb élattartamú is. Nézd meg ezt az nsr-t nsr. Nem egészen tizenéves, csak 5, nem mondanám hogy öregecske...
Nsr klubbok valószínű azért nincsenek, mert leginkább a tizenéves korosztály van vele megcélozva, nem igazán foglalkoznak ilyesmivel, csakhogy menjen az nsr 200-at(csak írtam egy számot), kihajtják a belét, nem törődnek vele, ha viszont körbenézel a somsonklubban, egész már kor-összetélelű a közösség.
Én viszont azt nembírom, amikor mindenféle fightert alakítanank házi kókányolással a kis simókból, na az hogy néz ki?
Nem nagyon ment a gyórsulás rovására ?
Mert ezek gyári áttétellel forogtak annyit...
Hogy vagy kisPara ? motor még megvan ?
Futóműve meg egyenesen tökéletes /2008 -asé/ volt szerencsém egy ilyen géphez és háát azt kell hogy mondjam h le a kalappal / ez egy folytott verzió volt , 138 nál vége volt/ .
A motorja a kiegyenlítő tengelynek köszönhetően elképesztően szépen duruzsol , nincs semmi rázás , valamint a fékei az tény h sokkal erősebbek meg a futóműve és az ülése is nagyon kemény profi cuccok .... / ez a folytott verzió 8 800 rpm et forgott 110 nél ...anno az NSR em 7 500 at forgott ilyen tempónál/
A motorozásban nem az a léyneg, hogy mivel, történik, hanem hogy motorozás.
na eltakarodtam.
Régebbieken volt hasonló fékrendszer mint az nsr-eken. Ja amúgy meg nem vitázik senki
ráadásul tényleg kb mindenki szimon nőtt fel.
az nsr fékei 1ébként miért gyengébbek?tudtommal az rs-en is "csak" 320as tárcsa van 2 dugoval,nem?(esetleg a betét jobb?)
Sokan csak néznek, hogy mi ez az "izé" ilyen hanggal, mikor meg odahúzom csak néznek kb ilyen pofával. Aki erre azt mondja elavult, azt szimplán körberöhögöm.
Ha ilyen olyan szaros szarnak tartanám a Simsont, nem lenne meg már kb 8 éve.
10 éve nem kellettek (szinte) senkinek, értékük nem volt, (nem egy egynesen a haszonvas telepen végezte) most meg egy felújítandó rozsdás romhalmaz tlb 300 nál kezdődik, felújítva meg nem egy a guriga fölé is beszalad.
Szóval én csak a"szaros szimszon így meg úgy" ezt nem szeretem, illetve semmiylen motorsoviniszta fikázást sem.
Nah, tessék tovább nsr-ezni, nam zavargok tovább.
Nsr klubbok valószínű azért nincsenek, mert leginkább a tizenéves korosztály van vele megcélozva, nem igazán foglalkoznak ilyesmivel, csakhogy menjen az nsr 200-at(csak írtam egy számot), kihajtják a belét, nem törődnek vele, ha viszont körbenézel a somsonklubban, egész már kor-összetélelű a közösség.
Én viszont azt nembírom, amikor mindenféle fightert alakítanank házi kókányolással a kis simókból, na az hogy néz ki?