Üdv Midnenkinek!
Kiment a világítás a hőfok visszajelző órámban, és gőzöm sincs hogy hogy kezdjek neki a műszerfal szétszedésének...
ha valakinek van iylen téren tapasztalata segíthetne mert nem szeretném fölöslegesen (olyan helyen ahol nem lenne muszály) szétbontani...
előre is thx
hát nem tom de ereszt a hűtő.... a csonknál fent ami rámegy szal annyira nem vészes.... a cső bele van nyomva és utánna préselve és az tömít... (titpikus gagyi honda megoldások most jöhet a kövezés de XR-ek és XLR-ek meg CBF-ek után elmondhatom néha agyatlan hülyeségeket képesek kitalálni) szal most kilazulét ugyhogy körbe kell hegeszteni (alul már megvolt) csak ugye aluminum nem kell magyarázni hogy az nem egyszerű de muternak van ismerőse holnap visze megcsinálja az öreg vágja a témát... sosenem többet vízhűtéses motortot
Nem csipegeti a váltóolajat?
Ha benzinszagu az olaj, akkor igen, és akkor v szimmeringes, v ereszt a karter valahol a tömítésnél, ilyenkor gyorsan telekokxolja a powert, hiába teszel bele bármilyen 2t olajat.
Meg aztán, te már ki tudja hányadik tulaja vagy a motornak, láttam én már sportmotort arol 2t vel üzemeltetni, amikor szóvátettem, azt mondta a manusz, hogy nem küldi nagyon....
Jó nekem mindegy, a lényeg, hogy a powertől -felül- erősebb nem lesz, alul meg csak gyengébb lehet. Ha alul neked ugyanolyan jól ment, felül még jobban pucolás után, akkor lehet be volt ragadva zárt állapotban vagy tudom is én.
Hy.
"hogy nem nyitott rendesen a power, csak kb félig,"
A használhatatlan akkor enyhén túlzás volt. De. Mivel nem volt teljesen zárva, hanem félig nyitva, akkor nagyobb volt a kipuff nyílás. Szóval, így is gyengébb volt a kelleténél, mivel zárt állapotban erősebb mint félig nyitva/ nyitva.
Mielőtt valaki kérdezné, én nem tudom ilyenkor hogy megy, nem szoktam elpiszkálni, állítgatni a motorom.
"bár kicsit télleg gyengébb" Ha zárva lesz, akkor lesz az igazi.
én mentem kiakasztott powerral (nyitottat értem) és marhára ment, egy kör volt az utcába csak de be volt melegedve
Ui: power pucolás után csináltam próbaképp milyen is de ah a már belerakták akkor gondoltam nem hiába tették
uff...
na csö mindenkinek! az én mocimrol volt szó lejjebb. csak annyit fűznék hozzá a dologhoz, hogy az volt a gond, hogy nem nyitott rendesen a power, csak kb félig, nemtudom miért, azért is kormozott a motor, mert mostmár nem kormoz, és azért sem melegedett be rendesen soha. de most igy jó, és k.bszott nagyot megy. de ilyeneket meg ne mondjatok már rám hogy igénytelen gazda meg mittomén, mert karbantartom a motort, és IGOL STS R fullsyntetic olajat használok. és nem is lett használhatatlan szar alul(ez cbracing-nak) bár kicsit télleg gyengébb.
télen viszem nagyszervízre, rengeteg minden ki lessz cserélve, és akkor majd a powert is megcsinálják, amugy meg majd dobok fel vidit, hogy milyen volt power kiakasztás előtt, és után, és akkor majd eldöntitek h jobb lett e;)
Köszönöm szépen a segítséget. Egy részét értem, egy részét nem, de mindenképpen tanultam belőle.
Akkor valószínűleg a barátomnak gond lehet a powerjével, mert az 100%, hogy jobban megy most a motor.
És Zolinak még abban is igaza van, hogy a motor rohadtul kormoz... (Pedig állítólag rendes olajat használ bele)
Üdv.
Nike