na most elmegyek csicsikálni mert holnap 5 kor kelek megyek suliba majd holnap megbeszéljük még ezt ha akarsz esetleg vegyél fel msnre. kaneger009@hotmail.com itt egyszerűbb beszélgetni
holnap megnézem melyik elektronikáról megy a power okés? és informállak mert ha ugyan arról akor valószínű az miatt nem jó ha meg másikkal akkor lehet másik is hibás de ezt így nem mondom biztosra. írj merre laksz és ha közelebb akkor elmegyek és megcsináljuk amit tudunk legalább is kiderítjük mi a hibája
addig ne vegyél semmit míg nem vagy biztos mi a gond haver vitte szerelőhöz a motort és ugyan ez volt vele mondta hogy le van égve a gyujtó trafó néztem én is és bár nem vagyok szerelő de értek néhány dologhoz és mondom neki hogy az csak sima fekete szigetelő szalag nem nem az le van égve azért fekete a srác megvette 15 ért az új gyújtás lapot és láss csodát nem lett jó mondtam neki hogy elmegyek hoz egy délután és megcsinálom a motorját és nem kérek érte egy figyinget sem átmentem átdobtam az elektronikámat és lám lám pöcre indult az nsr na barátom mondom vegéyl egy uj elektronikát azóta sincs gonjda a mocival szal enyit arról hogy valaki azt mondja magáról hogy szerelő én nem mondom magamról hogy hűde tudok mindent de még is 10 perc alatt megcsináltam a mociját míg a szerelőnél 1 hetet volt a gép jah és még legombolt tőle 5 rongyot a szerelésért szal 20 ban volt neki a semmi utána 5 ért vete meg a elektronikát és jó neki ha a közelben laknál én megcsinálnám szívesen a motorod mert nsr es társaknak szivesen segítek semi pénzért igyen bérmentve de másnak is ha szépen megkér.
hát valahogy lehetséges lenne át tenni más motorét ami szintén hasonlóan működik de az bonyolult egyszerűbb ha valakitől kölcsön kérsz egyet és ha jó lesz a moci mármint megy elindul akor írsz valakinek és olcsó pénzért 5 10 ezer között oda adja szentem és már megy is motor. a motor bemelegszik rendesen mikor dadog mert nekem 5 ezernél akkor dadog ha hideg a blokk. neked mindig azt csinálja ?
és ha jó idő van mármint hogy melegebb akkor is ilyen ?
Attila valakinek már írtam mért nincs szikra a gépen ha macska lápás nsr ed van akor a hátsó lámpánál vagy egy fekete kis doboz amiben van egy alaktronika mi szerintem tirisztor mások szerint nem na mind1 nem az a lényeg ha meg két körlámpás akkor meg ha a tankot leveszed akkor ami a blokkból kijönnek vezetékek egy csatlakozón keresztül mennek egy dobozba. ha tudod valaki más mociáról kérd le dugjátok rá a tiédre és ha elindul akkor az hibásodott emg itt a környéken már vagy 3 4 nsr ben tönkre ment az az elektronika és nincs szikra. kicserélték és jó lett de mindenképp elösször azt szedd szét és azt hiszem hogy az vezérli a povert is de nem vagyok benne biztos de elvileg annak kell mivel az kapja a jelet hogy mekkora fordulaton pörög a moci remélem tudtam segíteni kérj kölcsön egyet és tegyétek bele tuti indul a moci és talán még a pover is jó lesz amúgy álló helyben elmozdul a power motorja? vagy akor sem ?
kamion mögött sokat lehet spórolni,viszont veszélyes játék.nekem terepjáró mögött jött ki hosszú távon 4 l alatti fogyasztás múltkor 105-110 körüli tempoba,pedig az enyém nem a legjobb fogyasztásuak között van.
1ébként a kamionnál elég hosszu a "szélmentes" sáv amit huz maga után,ha beállsz egy 15 méterre mögé már kevésbé veszélyes de még érezni h kisebb erőkifejtés kell a mocinak.
ja és a tartályos kamiont próbáljátok ki,az tök jo ahogy a légörvények tekergetik a fejedet össze-vissza
Ismét bajba vagyok,megált a mocim.A gyertya nem ad szikrát,mit nézzek rajta és hól?Vettem vadi ujj aksit és mentem is vele,még mindig dadog 5000-nél, segits ha tudsz.Előre is köszi..
hát jah kicsivel előbb írtam de hát jah nem hiába büntetnek ezért az úgynevezett piócázásért mert elég veszélyes játék ha a kamion elé kiugrik akármi van hirtelen fékezni kell neki valami miatt és nem tudja egyáltalán hogy mögötte vagy
3,9 picit sok.... én általában faluban 150-es utazót tartok utassal de pályán két kiló alatt nem megyek sose.... jó kis moci néha 110 alatt meg is érdemes menni mert a tankból kifolyik a sok benzin amit olyankor termel.... de a multkori tura durva volt felraktuk hátra a terepgumit és a csomolungára felmentem 6-ba igaz egyszer egy elém lépő mamut miatt kuplungolnom kellett és vissza ötösbe de fixen vitte 6-ba 20 km/h-val fel
na hát jah az sokat számít ha egy jármű mögött mész :Pén is szoktam ilyennel szórakozni de mondjuk veszélyes mert én mikor kamcsi mögé mentem 1 méterre hirtelen fékezett volna lehet hogy mire lereagáltam volna akkor már bent pusziltam volna az ajtót :P
Nemtom nekem egyszeruen ennyit eszik! Amugy sztem azert volt, mert szinte hajnalba mentem, uresek voltak az utak, nem kellett folyamatosan lassitgatni, kiveve autopalyan 1-2X. Sztem ez lehet az oka, meg talan az h vegig kocsink mogott mentem..
na az szép hogy csináltam ?:O nekem is tudnom kell :P amúgy úgy lehet jól spórólni hogy ráálsz kamion mögé kb 1 méterre vagy közelebb és behúzod a kuplungot és csak gurulsz a kamcsi után én ezzel két személlyel szórkoztam nagyon fasza 1 km ert simán mentünk úgy hogy még a motort is leállította és mikor lekanyarodtam akor indítottam ba na azon az egy 1km en spóroltam egy keveset 90 el mentem simán a kamcsi után úgy hogy be volt húzva a kuplung :P
hát jah feljebb van a 8 as de máshonan nézed anyira nem látszik nekem ugyan ez a helyzet ahogy középen nézed nncs elcsúszva oldalról máshogyéz ki mintha el lenne. ez olyan mint elektróbol a műszer leolvasás. meg ha leolvasod a kiló méter órát ha oldalról olvasod mást látsz mint ha szemből
hüh az szép. nekem dombon 6.ban 50 et nem igen bírja mivel nekem 50 nél aszem 3 ezer körül vagy ég alatta pörög asszem bár olyan áttétellel szép bár akkor a vége nem az igazi :P én szeretek száguldozni nem nagyon szeretek 130 alatt menni esetleg faluban lassítok de ott sem mindig . a 120 130 at olyan szépen simán viszi mintha utazó lenne:P mikor mentem sirokra 130 140 es tempóban egyhuzamban mentem Pestig semi gond nem volt vele 5.5 literrel simán mentem tök frankó volt nem is voltam lassú nem is volt nagy a fogyasztás és a motor sem küszködött.
és ha jó idő van mármint hogy melegebb akkor is ilyen ?
1ébként a kamionnál elég hosszu a "szélmentes" sáv amit huz maga után,ha beállsz egy 15 méterre mögé már kevésbé veszélyes de még érezni h kisebb erőkifejtés kell a mocinak.
ja és a tartályos kamiont próbáljátok ki,az tök jo ahogy a légörvények tekergetik a fejedet össze-vissza