hát valamit tenni kell mert így egyesbe kettesbe meg még hármasba is verhetetlen viszont 4-5-be gyenge 6-os meg elég ratyi hogy ne részletezzzem ugy tom hátul is 36-os van rajtuk nem 35-ös ezért gondoltam 13-ast előre mert a hátsó igy is hosszabb marad de majd mindjárt kiszámoltatom mennyivel változik valahol láttam forumon sebesség kalkulátort.
13 szerintem kicsi, hamar kipörögne. 14 szerintem ideális, a gyári nyitottan is olyan vagy gyárilag, plusz hátul 36. Mivel nem végre használod jó az a 35. Bár szerintem közülünk senki nem végsebességen használja a gépét...
Szóval, a 14 est előre és kész is, és még cserélni is egyszerűbb
Hát mondom, mindenki úgy kiméli ahogy akarja. Végsebesség körül amúgy sem "illik" utazni "órákig".
9500nál megy nekem kereken 150-et. Ennyit tudok. Ja meg 6ban 6 ezernél 100. vagy valami ilyesmi
100-110 utazó a fasza nem? néha 90 ha ráérek nem kell széthajtani ezeket szerinted 15 elöl 35-ös hátul az elég hosszú áttétel? mert nem tom kihasználni 13 kéne előre vagy 14? hogy kicsit jobban gyorsuljon usse megyek végsebességen sohasenem
Voltam vele ausztriaban meg veszprem-pest utvonalon parszor ott kentem neki. 9000 nel megy 140 et nekem sztem az nem veszes. Persze lejton kikuplungoltam meg ha utolertem vkit akkor lassitottam. Szval nem vegig mentem annyival.. Amugy fasza olaj meg karbantartas aztan birnia kell! Vegulis Honda Italia!
A 4-es meg a 7-es szám mint ha egy vonalban lenne. A 19,5 egyértelmű, hogy nincs egy sorban, mert még megy 500 méter, a 19-ből 20 lesz. Szóval ezért van feljebb, nem? Abban adok igazat, hogy a 7-esnek feljebb kéne lenni, mint a 4-es és talán még egy milivel lejjebb is van. Szóval van benne valami, hogy tekergették, de nem mondanám 100%-ra.
Más: 150-nel hol lehet menni ÓRÁKIG? 150nel egész emmmót bejárad pár óra alatt. Na mindegy, nem is ez itt a fura, hanem az, hogy a 2T gépek nem szeretik a nyelezést.....főleg nem órákig. De ahogy érzed, nem akartam beleszólni, mindenki úgy kiméli a gépét ahogy akarja. (szvsz. én már 130-140 el se szeretek stabilan menni, csak ha előzök....én.)
Érdekelne plexi 97 macskalámpáshoz.. meg hátsó lábtartók , hátsó indexek , valamit akinek vannak eladó idomai az is mindenképp keressen meg.. köszönöm msn : duran5r@walla.com
kőszi a tippet ithol beindul egy pőcre de megyek vele kőrűlbelűl 10km utána leálitom pihen5-10-percet nehogy isten beinduljon van ugy hogy az aksit teljesen le meriti anyit őniditozok utána csak tolásra indul,,
valaki tud segiteni honda nsr125-van szo -aztmonták hogy azért indul egysze pőcre utána leálitom nem akar beindulni képes teljesen le meriteni az akumlátort de ha pihen legáb 2-3-orát utna be indul nehezen-mi lehet a baja
Igen ertem de 20kw ot az nem poenbol irjak bele vagod. Tehat 8kw os gyarilag szarra folytott, kiszedik a folytast aztan lesz tobb. De 20kw ot nem poenbol irnak bele.. Max azt tudom meg elkepzelni h kulfoldrol hoztak balfaszok voltak noci lekerte adatbazisbol aztan nagyobbat irta bele, ez meg lehet.. De ha magyarorszagi forgalombahelyezesu akkor ilyen nem lehet!
hát ha rendeltetés szerűen lett volna használva akkor mai napig se lenne semmi baja de mikor megvette derbifighter már a videóban amit készített úgy tépte neki ahogy cska bírta és szegény motor 7000km alatt padlón nem csoda h meghalt
meg ha a henger megrepedt és a csapágyazás szét ment akkor valszeg kevés volt az olaj,de ez cska tipp
100 helyen jártam utána de erre a környéken senki nem volt rá hajlandó, hivatalosan meg többe került volna mint az egész motor, még a honda szalonba is azt mondták h reménytelen
Nezd mar meg az orat ember! Az nem veszi csak eszre aki nem akarja! De en leszarom nem az en motorom 5000 km nel meg egy aprilia blokkot se kell szethuzni nemhogy az nsr et!
nincs két egyforma motor az tény, de én meg mentem vele és láttam is órákon keresztül szóval ne te mondd meg h mit is tud az a gép
kispara neked meg elméselm hogy miért is csak 5000km van benne: úgy kezdődött h a srác faterja megvette a gépet (neki még régi a-s jogsija van és ott nincs kategória besorolás) , felnőtt a fia és elővvette az alig használt gépet, ekkor ment vele azt a pár ezer km-t mert a faterja nem használta és szépen elkapták a rendőrök és megkérdezték tőle h figyelj már kisfiam mekkora motort is vezethetsz te? és itt jön be a 20kw-os forgalmi és szépen hazament vele és azóta nem ment vele
Szóval, a 14 est előre és kész is, és még cserélni is egyszerűbb
9500nál megy nekem kereken 150-et. Ennyit tudok. Ja meg 6ban 6 ezernél 100. vagy valami ilyesmi
Más: 150-nel hol lehet menni ÓRÁKIG? 150nel egész emmmót bejárad pár óra alatt. Na mindegy, nem is ez itt a fura, hanem az, hogy a 2T gépek nem szeretik a nyelezést.....főleg nem órákig. De ahogy érzed, nem akartam beleszólni, mindenki úgy kiméli a gépét ahogy akarja. (szvsz. én már 130-140 el se szeretek stabilan menni, csak ha előzök....én.)
köszi a válaszod a gyertyára, holnap veszek is belőle, mert most valami szarhatár denso van benne
üdv
mitoo
meg ha a henger megrepedt és a csapágyazás szét ment akkor valszeg kevés volt az olaj,de ez cska tipp
kispara neked meg elméselm hogy miért is csak 5000km van benne: úgy kezdődött h a srác faterja megvette a gépet (neki még régi a-s jogsija van és ott nincs kategória besorolás) , felnőtt a fia és elővvette az alig használt gépet, ekkor ment vele azt a pár ezer km-t mert a faterja nem használta és szépen elkapták a rendőrök és megkérdezték tőle h figyelj már kisfiam mekkora motort is vezethetsz te? és itt jön be a 20kw-os forgalmi és szépen hazament vele és azóta nem ment vele