jah hát nem mind1
nem most felkerül egy 120 as előre / 60 al mert nekem már kagylós a gumi és ha elengedem a kormányt beráz mint fene és lecserélem és pont annyira húzza össze a gumit meg amúgy is olyan magas hogy a kerülte ugyan akkora a keréknek szóval az óra mérése nem változik meg
Folytottaknal mas attetel van! Gyari folytatlan olasz verzios a 14-36 os ezzel megy 9000 nel 140 korul!
Amikor vettem enyemet 8kw os volt es 12-42 volt rajt! 110 nel mar 9500 ot porgott, de elment mindenhol 6. ban mint valami diesel!
a szálesség nem számít hanem a magasság abban mondjuk igen hogy a magasság az a / utáni cucc és az százalék a szélesség anyi százaléka a magasság ami oda van írva. nekem eredeti van elöl hátul meg már nem de az meg nem számít az óra mérésben
hát bizony 95-105 között gyenge egy picit,pedig jó lenne ha "bátrabban" menne ez a tempo neki.
a vége meg 140.igaz 110es gumival írja ezt az óra,szóval lehet 100assal több lenne
mekem elöl 14 hátul nem tudom menyi az eredeti gondolom 35 vagy nem tom de szentem így fasza kanyarból is frankón kijön nincs vele gond én is gondolkoztam egy kisebb hátsón akkor jobb lenne a vége de kanyarokban nem menne annyira. igazából a Mátrában vettem észre hogy milyen faszán megy kanyarban na ott vannak szépek mikor nyáron voltam Sirokon a motoros találkozón na ott lehet jót motorozni széles viszonylag sima út jó kanyarokkal. király
semmi gond meg esik hogy valki téved amúgy szentem akor vegyél másik áttétel mert úgy jobb lesz az utazó sebeséged is én pover alatt még 110 115 körül tok menni és ott a legjobb a fogyasztás( 4 liter folyamatos menetbenl bár ha póver fölé megyek akor beveszi a 7 7.5 öt simán de van mikor a 8at is ha őgy megyek vele ) de sajnos csak ha nincs emelkedő vagy nagyobb szél mert pover határon a leggyengébb a 2T moci
kavel és azt honnan tudod hogy nekem milyen fogas van mert mondjuk ez eredeti de lehetséges hogy más áttételt használtak a két típusnál meg évjáratnál, havernak is olyan van mint neked és neki is eredeti és nagyobb a hátsó fogasa mint nekem
na csináltam pár képet hogy megmutassam hogy ha más helyzetből van fényképezve menyire másabban álnak a sázmok van 3 kép bár a minős ég nem a legjobb de nem is olyan igen rosz
nem tom milyen áttétellel vagy de nekem 9500nál nincs 140 se,inkább 135 és 140 között,és elvileg az enyémen gyári a fogaskerék.(innentől a 150 sem lesz valos)
Na hát arról hogy menyire kímélem az nem tudom- fent ovlt a videó amiben csináltam egy max karikát úúú hogy oda ne feküdjek amúgy meg nem 5 ezer van már benne hanem 12 és kezdjük ott nem azért kellet szét szedni mert széthajtottam hanem mert lemaradt az olajcső és megszorult ennyi utána ment még csak a csapágyak nem örülnek az olaj nélküli futásnak. most pedig faszán meg 9.5 ezernél megy 150 et szal lepörgi a 10 10.5 simán és megy 165 öt na enyit erről. akor folytassuk ott ki akar gyorsulni ? jöjjön és mehetünk egy karikát( azt is nézzük ám ki hány kilós mert én kemény 100 vagoyk te meg vagy 80 vagy rosszabb esetben 70 akor nézd a súj külömbséget szla jah, de nekem az sem számít jöhettek ) jah és ki mondta hogy leköröz 3 szor a kanyarban. az is jöjjön megdumálunk egy hétvégét és elmegyünk Zalaegerszeg felé kanyargunk egyet és kíváncsi leszek Csánytól ki ér be először Egerszegre durván 25 km vagy több valamivel. na szal enyi a véleményem. jah és ha visza tekerik az órát akor hogy hogy nem ugyan oda ugrik az óra ? mivel az úgy működik hogy amikor a 9 átfordul lök egyet az elötte levőn és akor nem értem hogy jön össze hogy mindig máshova ugrik le szal jah és ha 10 szer vissza hajtják akor már nem is mutatja a számokat enyira elcsúsznak vagy hogy van ez? semmi köze a számok elcsúszásának ahoz hogy visza hajtották vagy sem ennyi
azóta a fojtás a kipuból ki lett szedve van rajta egy 38 as karbi és érdekes megy anyit majd dobok fel vidit ? oké ha felszerelem a kamerát meg jobb idő lesz. és hétvégén ámulhattok egyet.
azért azt megkérdezném hogy mi köze van a számokhoz ahoz hogy visza hajtották semi összefüggés hogy most nics egy vonalban már bocsi mert ha mész és 5 km ernél tartasz akkor a tizesek helyén levő szám sem teljesen a helyén van nem ? vagy én tévednék és az én nsr ilyen csak ? mert én akármilyennel mentem akkor is így járt szal enyit arról hogy nem áll egy sorba na szám
adam mondanék én is egy okosat oké ? annak az a neve az hogy tirisztor elektronika de ne zavarjon. ilyenekről tanulok ember és jelenleg is kitűnő vagyok belőle. szóval jah az elektronikának pedig az a szerepe hogy a jeladó által laedott jelet ami vagy van vagy nincs azt felveszi és ezáltal megszagatja az aksiról valamint a generátoról jövő feszültséget amit tovább küld a trafóra mivel csak a szaggatott feszültséget képes feltranszformálni a trafó és abból a 12 voltos feszből a trafó előálít egy 20-30kV os feszültséget de kis áramot mivel mivel a feszültség a transzformáláskor ellentétesen arányos az árammal. szal enyit erről
na látod kispara nem tudod mikori, akkor honnan tudod hogy pont az én motoromat láttad a hirdetésben ? szerinted más ugyan olyan színű moci nincs Magyarországon eladó vagy mi ?
nem most felkerül egy 120 as előre / 60 al mert nekem már kagylós a gumi és ha elengedem a kormányt beráz mint fene és lecserélem és pont annyira húzza össze a gumit meg amúgy is olyan magas hogy a kerülte ugyan akkora a keréknek szóval az óra mérése nem változik meg
Amikor vettem enyemet 8kw os volt es 12-42 volt rajt! 110 nel mar 9500 ot porgott, de elment mindenhol 6. ban mint valami diesel!
a vége meg 140.igaz 110es gumival írja ezt az óra,szóval lehet 100assal több lenne
http://www.nagyvas.hu/motorosb...
ha elöl
13-as és hátul 35-ös akkor 10000-es fordulaton 6-ba végre: 150 kmh
14-es és hátul 35-ös akkor: 161 (annyit nem akarok menni vele)
lehet elég a 14-es még gondolkodok szerinted is az akkor mi? mert így baromi hosszú :S