Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hat nem egeszen mind1 mivan a forgalmiba irva elhiheted.. Lattam mar par nsrt 8, 9, 11, 20kw osatmindegyik mashogy ment..
ó hát egy jó eneser az simám kiakasztja még a hayabusa óráját isd nem tudtad? bírom ezeket a gyerekeket... ez is zalai... én is... valszeg sose fogunk találkozni pláne nem gurulás erejéig mert kiderülne hogy az én "kopott szarom" ami nem megy 170-et végre lenyomja egyenesben és kanyarban is 3-szor verek rá egy körön belül
95ös motor,keveset használta,így lett bele 5ezer kilóméter belehajtva..Akkor biztos 2-3 évente elővette pár órára Kamu az 5ezer, ennyi...
figyelj már főnök te láttad élőbe azt a gépet és mentél vele?a forgalmiba meg olyna mind1 h mi van írva sose annyit tud, enyémse csak 11kw papírom mégis annyi mert a1 jogsival annyit lehet vezetni
Mer lenne hihetetlen? 20kw van a forgalmiban ami annyit jelent h folytatlan! 5000km meg faszsag nezd meg a kepet amit linkeltem egyik szam sincs egy vonalba a masikkal. Meg nezd meg a gyerek szoveget amiket benyomott.
Helo, mit cseréltél az nsr h annyit menne?(persze amióta vetted), mert amikor még eladó volt nem ment annyit, majdnem az én gépem lett csak h 20 kw van a forgalmiba így nem vettem meg,az a 165km/h-s végsebesség hihetetlen(a kipufogó dob van csak cserélve a rendszer még nem volt, szal félig folytott). Ha Pest megye felé jársz nyugodtan szólj és gyorsulunk egyet.
A többieknek pedig azt mondom h nyugodtan elhihetik azt a gyári 5000 km-t mert az valóban annyi(1 millió %),amit én észre vettem az csak a gyújtáskapcsoló volt ami nem gyári,meg a kipu dob.
Ja és még annyit h kicsit jobban is vigyázhattál volna arra a motorra mert valóban jó vétel volt .
Derbifighter50 ez biz a te nsred..gumik is ugyan azok..
jaja
én 93-94re tippelek
link Ez volt az nem? (oldal kozepe)
ECS az zavarszürős... azt ajánlom párszáz forntnyi vagy annyi se a különbség
jelentem tirisztor max babettán van vagy átalakította a jeladós gyujtást?
96os évjárat vagy régebbi...
sziasztok!
egy picit utána néztem hogy milyen gyertya kellene a mocimba(mc16 250) és kétfajta lehetőség van:
NGK B9ES
NGK B9ECS
szerintetek mi lehet a különbség? vagy melyik lenne bele való?
üdv
mitoo
valószínű hogy a tirisztor tönkre ment haver nsr-én is tönkre ment egyszer indult aztán meg nem vegyél egy másik tirisztor és már indul is a motor
látom kipara te mindenbe bele tudsz kötni honan veszed hogy pont ugyan az az nsr ami az enyém ? nem tudom na mind1 akor mond meg hányas évjáratú a motor ha anyira tudod hogy visza van hajtva az órája 1 kettő milyan színű 3 milyen kipufogó van rajta és akor lehiszem hogy tudod. ne okoskodj anyit mert megfájdul a fejed.
jelentem az órám nem volt visza hajtva. 100% mivel eredeti a bumi amit én rugatam le róla ami még teljesen jó volt még az első meg is van a fékbetétek eredetiek mégmindig. azért kellet széthúzni mert nem kapot olajat a blokk és elkeztek zörögni a csapágyak mert megdöglöt. kispara nekem mért ilyen hihetetlen minden ? az is hogy 165 öt megy a gépem meg hogy csak 5000km volt benne? az egy dolog hogy a tiéd nem megy 140 nél többet attól másé még mehet valamit hogy a tiédben akárhány ezer kilóméter az enyémben meg csak ennyi. mért hihetetlen az hogy valaki nem használta sokaT? a srác akitől vettem csak néha használta és azt is csak városban és megnézem mikor mész te olyan oskat a városban mikor többet autózol mint motorozol ennyi.
szóval ha annyira hiteles ezen a motoron a kilóméter óra mint a számláló akkor nincs több kérdésem
jaja pontosan
Jah ezt hirdette itt forumban a gyerek h szerinte se 5000 km van benn de azert feltette hasznalautora h 5xxx km. Kozbe meg tisztan latszott h nem egy vonalban vannak a szamok.
azért mert vissza van pörgetve az órája...
amugy a te nsred órája vissza volt pörgetve... emlékszem a hirdetésre... 5 ezer kilóméterrel.. mikori évjárat amugy?
egy kis segitég kellene valaki ért az nsr125 miert csinálja azt hogy egyszer indul egy pőcre utána meg nem képes az agsit leneriteni csontra,,,
Bazz ilyen keves km el mer kellett szethuzni?
Karakter igen tudom hogy a blokkon kívül helyezkedik el ugyan is jártas vagyok motor szerelésben éppenséggel pénteken lett kész a blokk teljesen szét volt húzva most elöször mert a főtengely és egyéb csapágyakat lecseréltem meg a szimeringeket.