ó hát egy jó eneser az simám kiakasztja még a hayabusa óráját isd nem tudtad? bírom ezeket a gyerekeket... ez is zalai... én is... valszeg sose fogunk találkozni pláne nem gurulás erejéig mert kiderülne hogy az én "kopott szarom" ami nem megy 170-et végre lenyomja egyenesben és kanyarban is 3-szor verek rá egy körön belül
figyelj már főnök te láttad élőbe azt a gépet és mentél vele?a forgalmiba meg olyna mind1 h mi van írva sose annyit tud, enyémse csak 11kw papírom mégis annyi mert a1 jogsival annyit lehet vezetni
Mer lenne hihetetlen? 20kw van a forgalmiban ami annyit jelent h folytatlan! 5000km meg faszsag nezd meg a kepet amit linkeltem egyik szam sincs egy vonalba a masikkal. Meg nezd meg a gyerek szoveget amiket benyomott.
Helo, mit cseréltél az nsr h annyit menne?(persze amióta vetted), mert amikor még eladó volt nem ment annyit, majdnem az én gépem lett csak h 20 kw van a forgalmiba így nem vettem meg,az a 165km/h-s végsebesség hihetetlen(a kipufogó dob van csak cserélve a rendszer még nem volt, szal félig folytott). Ha Pest megye felé jársz nyugodtan szólj és gyorsulunk egyet.
A többieknek pedig azt mondom h nyugodtan elhihetik azt a gyári 5000 km-t mert az valóban annyi(1 millió %),amit én észre vettem az csak a gyújtáskapcsoló volt ami nem gyári,meg a kipu dob.
Ja és még annyit h kicsit jobban is vigyázhattál volna arra a motorra mert valóban jó vétel volt .
sziasztok!
egy picit utána néztem hogy milyen gyertya kellene a mocimba(mc16 250) és kétfajta lehetőség van:
NGK B9ES
NGK B9ECS
szerintetek mi lehet a különbség? vagy melyik lenne bele való?
üdv
mitoo
látom kipara te mindenbe bele tudsz kötni honan veszed hogy pont ugyan az az nsr ami az enyém ? nem tudom na mind1 akor mond meg hányas évjáratú a motor ha anyira tudod hogy visza van hajtva az órája 1 kettő milyan színű 3 milyen kipufogó van rajta és akor lehiszem hogy tudod. ne okoskodj anyit mert megfájdul a fejed.
jelentem az órám nem volt visza hajtva. 100% mivel eredeti a bumi amit én rugatam le róla ami még teljesen jó volt még az első meg is van a fékbetétek eredetiek mégmindig. azért kellet széthúzni mert nem kapot olajat a blokk és elkeztek zörögni a csapágyak mert megdöglöt. kispara nekem mért ilyen hihetetlen minden ? az is hogy 165 öt megy a gépem meg hogy csak 5000km volt benne? az egy dolog hogy a tiéd nem megy 140 nél többet attól másé még mehet valamit hogy a tiédben akárhány ezer kilóméter az enyémben meg csak ennyi. mért hihetetlen az hogy valaki nem használta sokaT? a srác akitől vettem csak néha használta és azt is csak városban és megnézem mikor mész te olyan oskat a városban mikor többet autózol mint motorozol ennyi.
Jah ezt hirdette itt forumban a gyerek h szerinte se 5000 km van benn de azert feltette hasznalautora h 5xxx km. Kozbe meg tisztan latszott h nem egy vonalban vannak a szamok.
Karakter igen tudom hogy a blokkon kívül helyezkedik el ugyan is jártas vagyok motor szerelésben éppenséggel pénteken lett kész a blokk teljesen szét volt húzva most elöször mert a főtengely és egyéb csapágyakat lecseréltem meg a szimeringeket.
A többieknek pedig azt mondom h nyugodtan elhihetik azt a gyári 5000 km-t mert az valóban annyi(1 millió %),amit én észre vettem az csak a gyújtáskapcsoló volt ami nem gyári,meg a kipu dob.
Ja és még annyit h kicsit jobban is vigyázhattál volna arra a motorra mert valóban jó vétel volt .
egy picit utána néztem hogy milyen gyertya kellene a mocimba(mc16 250) és kétfajta lehetőség van:
NGK B9ES
NGK B9ECS
szerintetek mi lehet a különbség? vagy melyik lenne bele való?
üdv
mitoo