Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

alváz számom: ZDCJC22900F001832 Most ez akkor folytott vagy nem..? raidenes nsr...
váz ill motorszám alapján lehet tudni h melyik mennyire és hol folytott,nem?
Tudomásom szerint minden nsr 28-as karbival jött ki!És nem azért irtam,mert nemhiszem el....felőlem lehet injektoros is a tied...én csak mondtam,hogy ha a blokkhoz nem is nyultak hozzá,a karbit valszeg cserélték már...(jah és remélem tudod,hogy a karbi a blokkon kivül helyezkedik el)
link Tessek 160 es ott irja, hogy a gyengebbik Gilardoni 2 es hengere van azer megy csak 160 at! Ugyhogy 170 egyaltalan nem elerhetetlen egy olasz verzioval!
Tegnap megneztem direkt, lenyeleztem az osszes fokozatban 155 ot ment vegre. De az enyembe meg az elektronika folytott, azon kivul minden folytatlan. Havernak volt teljesen folytatlan olasz verzios, az ment 170 et ora szerint ami teljesen hiheto. Azert ketelkedik itt mindenki, mert a magyarorszagi nsr ek 80% a gyarilag folytott.
és az a pad hol van hol csináltattad? mert én is akarok ilyet
én is zalai vagyok (zalaegerszegi környéke) hajtottam tuningolt nsr-t is de a 170 hihetetlen gyári áttétellel akármekkora karburátor van rajt.... bár nem tudom én sose a végsebességre hajtottam elég volt nekem a 110-120-is... kanyar közepén
160as hengerrel hogy a gecibe ne menne má 170et. Nekem full gyári körlámpás 125ösöm volt és 160 ba belement mint a szar. Havernak meg macskalámpás van, minden folytás nélkül 160at ment az is. Egyik szolnoki srácnak meg 180as malossi van rajta neki 180at megy. Persze ezek mind óraszerinti adatok.
Akkor lehet nem olasz, vagy csak nincs meg az ereje....ajánlom figyelmedbe a cagiva 164 on-board videót. 1-2 még 3-ban is megy mint a bolond, utána hirtelen 4, és már halott. 5,6 ról nem is beszélve.
am meg nem kötekedtem csak kicsit hihetetlen hogy 170et megy egy ilyen gép! enyém 140él megáll! és nemtom mér.. Pedig megvan még az ereje..
Ez valóbam igaz lehet de csak annál a bizonyos sebességnél, mivel az órák magasabb tartományokba többet csalnak... Szóval ha mondjuk 50nél lett leellenőrizve akkor 50nél pontos de 150nél biztos hogy nem az...
igen zalai vagyok
az hogy van padi amin egy bizonyos sebességet ráhajtanak a kerekedre és ha a te órád is azt mutatja akkor hitelesítve van
látom te is zalai vagy...
Üdv! A hitelesített óra alatt mire gondolsz?
amikor én megvettem a gépet nekem akor is már 32 es volt rajta volt és az eredeti volt rajta kaor még bontatlan volt a blokk mikor én megvettem meg a burkolat sem volt lebontva
karakter tudod vannak olyanok akik kötekednek alöször jönne el és próbálná meg a gépet ennyiés utána szólalna meg. vagy nyomnánk egy versenyt
hát ha 38as karbi van rajta akkor talán mehet annyit...mivel a gyári karbi 28as...
wááá hogy kell felrakni a tükröket? miért másmien a 2 oldal? lehet nem gyáriak a tükreim?
Jah és bocs most kerül fel rá egy márkás 15 ezres sport lég szűrő
Az én gépemben most van 12 ezer km 5 ezerrel vettem és tuti hogy megy annyi van rajta egy sport dob meg egy 38 dolerto karbi ennyi jól be van állítva és megy mint a meszes :P és garantáltan anyi ezt elhiheted ha rendőr nem büntetne meg még 165 el bele futnék az órájába hogy megmutassam hogy anyit megy a gép
Figyelj. Egy nyitott olasz verziós gép, ami még motorilag jó állapotban van, ha 170 et nem is, de 160 -óraszerint- tuti megy. Új korukban lehet mentek még annyit....kopás az igen erősen a felső tartományban mutatkozik meg.
Kevés embernek van 10 E km alatti gépe..
Végét még nem tudom pontosan, mivel azt csak elkerülőn tudom megnézni. Arra nem sokat járok.
Eddig 150 + volt, de akkor is 9500 volt a fordulat. Ma viszont elmegyek és megnézem mennyi az annyi.
(Amúgy az arrow nincs hozzákarburálva a géphez, ezért annyira sokra nem megyek vele -így is jobb mint a gyári-, beállítás után fog menni )
hát akkor elmondhatnád hogy mit csináltál vele hogy annyit megy...
a 2T olaj az amit a benzin hez kell keverni jobb esetben meg egy kis tartályba öntöd és autómatán keveri a motort egy szivagyúval. blokkba castrol gtx 10W40 való