Az én gépem 165 öt megy az én kemény 100 kilóm alatt de le kéne fogyni és akor talán többet menni :P Melyik olaj fogyott el ? Mert ha a váltóból oda Castrol gtx 10W40 való nekem az van a blokkra írva nekem az is van benne a 2T ben pedig a castrol pover1 az a legjobb nekem ezt javasolták a motor boltban 3100 ft és nagyon faszán megy tőle a gép nem mint a szugyok olajtól amit egyszer próbáltam meg.
Igen digitális gyári kártyával 180 nál letilt nekem van hrc kártya hozzá utolsó fejlesztési állapotban hátsó keréken 62le volt DIN be a Janánál mértük akkor ment áttételtől függően gyárival 205 15-40 el kb 220 km/h 13200 -13500 as fordulaton
Mit bír a géped végre?Normális az hogy össze rakás óta 69 km-ert mentem és elfogyott az olaj,milyen olajat javasolsz a motorba?Azt mondták hogy normális a friss motornál hogy elfogy az olaj,de nem tudom hogy ez tényszerű e.
Akkor próbáld meg kipucolni a karbit meg van alapjárat állító csavar azon majd tekerj hogy legyen rendes alapjárat. Jah és amúgy megfelelő aksi is kell a megfelelő power működésért mert nekem mikor tönkre menet az aksim nem volt rendesen pover mindig máshogy nyitott zárt. De mozgatja a pover magát menet közben vagy helyben ha meghúzod ? mert most nekem sem működik mert tegnap raktuk össze a mocit és fél 10 kor végeztünk este a szereléssel és falszínű valamit elkötöttünk vagy ilyesmi, folyamatosan nyitva tart amint ráteszem a gyujtást kézzel lezárom és vissza nyitja és nekem 70000 többet nem pörög :S
bár még ösze kell rázódni a gyűrűknek meg mindennek mert meg volt bolygatva a dolog. De legalább már megy a gép :)
Szerintem végseb max 170-175 körül van megfelelő fogaskerékarány megválasztásával.. fogyasztás meg nem hinném drasztikusan nőne. Ha nem téped neki max 4-5 ha húzod neki 8l körül. Nsr alkatrészes kérdésemre senki nem tud megoldást ? :S
Szerintem végseb max 170-175 körül van megfelelő fogaskerékarány megválasztásával.. fogyasztás meg nem hinném drasztikusan nőne. Ha nem téped neki max 4-5 ha húzod neki 8l körül
Sziasztok az a szitu hogy nsrmen szeretnék cserélni ilyet hogy : plexi, bal hátsó lábtartó, esetleg a jobb oldalidom egy az egyben.. szerintetek mennyiben jövök ki? S hol jutok hozzá ezekhez az alkatrészekhez? Vagy a mocira mennyibe kerül szerintetek egy komplett újrafényezés festés? köszi szépen! Aki esetleg jártasab ilyen dolgokban nagyon megköszönném ha felvenne msnn. : duran5r@walla.com
Vissza kötöttem amíg meg néztem hogy úgy mit csinál,állo helyben pörög végig de ugyanúgy lehörög menetközben 5000-nél.erre mit tudsz mondani nekem?Az aksi kérdés megoldodott beraktam egy kolégám 3 ah aksiját,azzal pöcre indult,így tuti hogy aksit kell vennem.Alapjáratom se sok van mert csak szívatóval tudok közlekedni,nélküle minden megállásnál leáll ha nem húzom neki egy picit.
Szivesen a segítséget máskor is ha kell valmi szólj de én tanácsom hogy ne kösd visza amíg nem járattad be hogy a kísértés elvigyen és tépjed a gépet mert nekem néha begörcsöl a csuklóm és nem tudom meg állni hogy ne tépje ma gépnek
Hát, igazából már a fedele nélkül is próbálgattam . a munkahengert vissza tudom nyomni csavarhúzóval csak nehézkesen. Lehet ezekhez kapni szimeringet esetleg. Bár azon gondolkoztam, hogy a tárcsa épp határon van 3mm es. Van válla rendesen. A fékbeték kb 50 % osak. Ha kiszedem munkahengert akkor már új szimering kéne rá.
Fless az MC28 asod! Ezen mar a digitalis km ora van igaz? Mennyit megy vegre? Ha tudsz akkor dobj fel rola egy onboardot!
bár még ösze kell rázódni a gyűrűknek meg mindennek mert meg volt bolygatva a dolog. De legalább már megy a gép :)
De látom így nem fogom eladni...
Nekem van fordulatszám mérő órám,ha érdekel!Irj,ha kéne!
tényleg jó hangja van
http://www.sportmotor.hu/motor...
Lehet, hogy megoldódik a gondod
Ha valakinek van elfekvőbe körlámpás nsrhez
első lámpája akkor szóljon előre is kössz
helló!