Sziasztok.Segitséket szeretnék,van egy 125-ös gépem,tegnap lett kész a mocija.Szervízben generálozták,és 5000-nél nem pörög többet menet közben,elkezd dadogni.amig el nem éri az 5000-et addig hibátlan a gép,tanács kéne hogy mi lehet vele.Sajnos nincs rá garancia,hogy miért az hosszú história.Előre is köszi a tanácsokat.
Ehez az alapjáratod dologhoz én is írnék. Nekm a csapágyak rogyra vannak voltak mert már it az új meg hogy a hengerem el volt repedve vagy is még el is van :P na úgy volt nekem simán 800 alapjárat körül 1000 alatt volt simán szal az enyémben a kompreszió faszántos csak lenne már egy fasza henger és pakolhatnám ösze fele a gépet :P Én is ahlotam arról hogyha nics rendes alapjárat kaor nincs rendes kompreszió. a másik eset hogy szarul van beállítva a levegő csavar és több levegőt kap mint benyát és lefullad nincs jó keverék neki.
Oké lécives küldj képeket több szögből is .De látom van azért problémája a hengernek. Pl a csavar elégé furcsán áll ami a henger fejet fogja talán ki van szakadva? Meg a kupufogó kiömlőnél a köpenyből hiányzik egy darab. Választ előre is köszi.
Már haza is jöttem, csak volt egy kis dolog a városban Most mikor kimentem, csináltam gyorsba egy videót.
Indításról szól Ha érdekel valakit, esetleg feltehetem egy nap erejéig, hogy mi is a japán teknolodzsi
Nem is azt mondtam, hogy jellemző, hogy leáll, csak néha néha, asszem hidegen szokott egyszer-egyszer. Ha bemelegszik akkor nem szokott, csak én inkább biztosra szeretnék menni, mert egy lámpánál állva indítózni nem kellemes. Arra már volt lehetőségem, de az nem az másnak volt az oka.
karakter, Te mint szakember, mit javasolsz aluminium felület széppé varázsolására? Konkrétan egy léghűtéses hengerre gondolok. Most jelenleg itt-ott van rajta néhány gyári fekete festésből maradt foszlány, de lemosom róla és valamit ki kéne találni hogy ne olyan sötét színű legyen hanem fényes.
Szép, szép. Csak többet érne, ha kicsit feljebb tekerné. Nekem is néha 1200 körül van, bár már megszoktam. Nem állt eddig le sose...
Na jóvan gyerekek, mentem motorozni
Én úgy tudom, ha a moci alapjáraton leáll az nem valami jót jelent
Rendszertelen alapjárat, alapjáraton leállás...hm. Tudtommal ilyenkor kicsi a kompresszijjjóó.
Bár lehet nagy marhaságokat beszélek. reggel van még..
1200-1300 körül jó. De ha bírja az 1000-et, az fasza, azt jelenti hogy egészséges motorja van a kicsikének. Ha 1500-ig felhúzod még az is jó, és akkor tuti nem áll le, + baja sem lesz.
Hm... az enyém olyan 1000 körül mozoghat. Nincs is vele baj, csak annyira rendszertelenül jár, hogy állandóan olyan érzésem van mintha mindjárt lefulladna, pedig nem, csak ha viszonylag sokáig áll egy helyben akkor szépen lassan le is áll. Lámpánál is mindig egy picit húzom a gázt hogy olyan 2000 körül mozogjon. Ha felveszem addig az alapot nem lesz annak semmi baja ugye?
úgy rémlik te vettél Castrol 2T olajt
azt szeretném kérdezni mi a tapasztalatod
vagy mit javasolsz?
léci írj, előre is kösz
helló
FEsd le valami élénk szinre és kész
Indításról szól Ha érdekel valakit, esetleg feltehetem egy nap erejéig, hogy mi is a japán teknolodzsi
Na jóvan gyerekek, mentem motorozni
Rendszertelen alapjárat, alapjáraton leállás...hm. Tudtommal ilyenkor kicsi a kompresszijjjóó.
Bár lehet nagy marhaságokat beszélek. reggel van még..
Gondolj csak bele! egy 10 ezer ft-os alkatrész miatt adjak oda neked 70ért egy fullos motort!