Még csak tervezem a moci vásárlást.
-Kérdésem az lenne hogy az NSR-ből ki lehet iktatni a power szelepet vagy elég ha nem pörgetem a nyitási fordulatig?A cél az lenne hogy a lehető legkevesebbet fogyasszon.
-Ha veszek egy NSR-t rendszám nélkül,tudom-e rendszámosítani?Milyen papírok kellenek hogy kaphasson rendszámot.
-Ha segédmotorosnál nagyobb jogsim van és rendszám nélküli a mocim(NSR) és lebukok,nagyon meg**sznak-e?Következménye a lebukásnak?
ne aggódj télen 150%os féket csinálok 5.1es olajjal és nem fog elszállni így a fék menet közben.egyébként igazad van,kicsit gyorsabb voltál,részletkérdés h én fék nélkül mentem
hát fogyasztásról nem írok mert elég vegyesen használom sokszor csak 1-1,5 kilóméter vagy annyit se megyek megállítom aztán vissza stb szal reálisat nem tudok mondani csak ha arra játszanék hogy kimérem pontosan... de ami nemrosz hogy nem pörög annyit amikor hosszabb távra megyek bár emelkedőn sürün szoktam visszakapcsolni de szerintem elég dinamikus maradt (ha pörgetem azért megindul).
nem akarok selftopicolni,de még 1 hsz:
CBRacing!
nem tudod mi a különbség a conti twist sm és conti twist sport sm között?gondolom a sport sm talán kicsit puhább vagy passz,bár akkor meg nem csak 800 ft-tal lenne drágább.
hát nem tudom meddig biztonságos pályázni sima utcai gumikkal.kíváncsi vagyok h pl egy conti twistet ha be van már melegedve ilyen 10 fokban lehet-e tükörig dönteni
hát én már nem tudom mi legyen.de az jo lenne ha valami 400ast vennél.utálok rád várni mindig a célegyenesben
én vagy maradok nyárra még ennél,vagy lesz 250,vagy lesz 250 2T vagy lesz 400 vagy lesz 600.ennyire szűkítettem a listát.
sok pénzem nem lesz,így 600 kilőve,akkor viszont valami sportos 400 vagy akár 250 kellene.ha meg ugy döntök h csak pálya,akkor 250 2T.egész jó áron van egész sok eladó.
ha jól nézne ki akkor vfr-t vennék(400ba)
a sorosak olyan tömegcikkek.kiprobálnék már egy kicsi v2-t v v4et
Jó lenne menni megin pályázni, mondjuk én inkább Kakucsot részesítem most előnyben azt is ki kéne próbálni meg sztem olcsóbb is lenne ,vagy nemtom .
Egyébként elvileg nemsokára nekem is új gépem lesz , vagy GSX-R 400 vagy Kawa ZXR 400 ... még alakulóban a dolog. Tavaszig nem várunk az tutti
tavasszal ha beujitok,akkor lehet pályagép lesz,és feladom a közutat.bár azzal az a baj h pl városban utálok kocsival menni.szoval utcára alkalmas kéne,annak meg van papírja,az meg drága.
szóval ha maradok nsr-nél akkor tavasszal mennyünk már el oda ahol már voltunk egyszer.
(nem mondok helységnevet nehogy mások is odamenjenek )
az lenne az igazi megint csak 3an egész nap.illetve a 4kerekűek miatt fél nap.meg majd egyszer kakucsra is elmehetnénk
Szép jó estét mindenkinek!
Segítséget szeretnék kérni tőletek!
Nem tudna valaki olyan oldalt, vagy nincs olyan dokumentuma vagy tapasztalata az SP-ről, hogy még is hogy mint van a felépítése, meg mennyit kell vinnie meg hol lehet alkatrészeket beszerezni
Áztacurca hát ez a nap rendesen összejött neked . Basszus Swiftes nagypapákat ne is említsd a 40-es tempójukkal mer azon rohadtul feltom magam húzni én is És persze mindig a legfaszább kanyar előtt éred őket utol .. na mind1. Egyébként én is úgy vagyok már vele hogy nagyon elegem van a közútból meg a sok tajparaszt emberből aki nem lát tovább a kocsijának az orránál , ezért jó a pálya. Jó ott is vannak hülyék, de nincs szembeforgalom NORMÁIS BURKOLAT + ha esek is inkáb ott essek mint pl Cseszneken a szalagkorlát mellett-allatt-mögött ( )
undorító az egész ami ott megy.odazötyögök réde irányából,már az az út felb*szta az agyam,majd elkezdek menni ott hát baz+ eszemf*szom megáll.nem tudsz menni rendesen mert 30cal mennek a gyakorlóvezetők.jó megértem,hol élje ki magát a papika a sviftjével ha nem itt.ez van,majd visszafele talán nem lesznek előttem.megyek a kanyarba,majd rájövök h ez nem versenypálya,igen ám,csak ekkor már a futoművem éreztette is velem h nagyon csak fogytán az aszfalt alattam.akkora aknák vannak a kanyar közepén h hihetetlen.aztán ott vannak ugye a nyomvályuk,így pontosan azt az ivet kell tartani amit az autok 1ik kereke.persze ha a szélsőt választanád,ott meg egyenesen nincs már aszfalt.apropo aszfalt:a foltozás fehér aszfalt,ami ugyebár tapasztaltabb motorosoknak mond valamit.szóval tapadásilag nem sokra valo.jo mielőtt felérnék teljesen kanyar közepén olajfolt.remek.döntsem h bevegyem és megcsusszak,vagy fékezzek és egyenesen rongyoljak a betonba
megusztam.felérek kardosrétig,fordulás.megyek mondom kicsit rendesen most már,bár hideg az aszfalt,nagy koptatás gondoltam nem lesz.még szerencse h így gondoltam,mert az 1ik kanyarban frankon ha térden veszem,és behuzodok a SAJÁT sávom belső felére,csatt lesz,ugyanis a kis szaros daewoosnak nem volt elég a saját sávja.de nem 2 centit jött át mielőtt azt hinnétek.majd jön ugye a turista busz a következő kanyarba,bár azt legalább megértem h miért nem fér el.na mind1.megyek tovább,elsuhanok a parkolo mellett(győr irányába tartok) és fáktávon becsoválok rendesen.nézem mi a tököm hát olyan frankon felgyűrődött ott az aszfalt...sebaj mondom,még mindig élek,ez nem lehet véletlen.köv kanyar.állt egy autó a közepén.frankon.szembe persze jöttek.még mindig élek.(2 kört aztán még mentem).jövök hazafele a 82-n.fel se tűnt,ez az én hibám,de 40es tábla ki volt rakva frankon.ez akkor derült ki mikor utbontás miatt egy laza 25 centis különbség volt az uton.persze onnantol fel volt marva.remek.utána utépítőkocsi.ember sehol(illetve a takarásában).megyek 50-60nal,itt már csak egy sáv van,mivel 1et javítanak(vagy rontanak...)emberke ugy gondolta megunta az életét és kiugorva elém tartja az a vasuton használt szaros műanyag kört ,annak is a piros felét.mondom jo-jo értem én,de mázlis vagy ha meg tudok állni.hát sikerült.1 auto jött szembe akinek ezután zöldet mutatott.én meg félrehuzodtam.mondom kabbe.jövök tovább.még 1 40es tábla.még 1 kis ugrato.jövök tovább,teherautot utonértem,erre borul le rola a kukorica.elém persze.még mindig élek,bár már nem vagyok benne biztos.a 82es utolso kellemetlen része:nyulon,megyek 65tel.kereszteződés.autosnak nekem balra stoptábla.még észre is vett(ezt gondoltam).maradt a helyén.odaérek,hát nem tudom mit gondolt,de épp ekkor jutott eszáébe h mégiscsak kijön.kijött.nem is ez a vicc,hanem h meg is állt.pontosan az én sávomban(egyenesen akart továbbmenni,tehát ténylegesen keresztben állt nekem.)szembe persze jönnek.satu.fű.megmentettem.élek.bár már tényleg kételkedem benne.a többi része már nem fontos,innentől már csak egy nagyautos kisp*csa akart elbaszni győrben aki nem látott ki az auo ablakán se,nemhogy a tükörbe.a gáz az volt h fogyott a helyem a padka meg a kocsija között,épp elé tudtam menni egy kövér gázzal.a másik meg csak szimplán sorzöldön 70es temponál befékezett,mert rájött h nem erre akart menni.
aztán hazajöttem...ilyen a mesében sincs.
Szia
Én az enyémet 50-ként használom szal ha gondolod felvehetsz msn-re aztán ott mesélhetek, meg magáról a motorról is esetleg (egyébként már hirdetem mert szeretnék nagyobat venni)
Üdv
még nem is hallottam 125be ilyenről.bár nem hülyeség...fogyasztás így mennyi lett?
amugy ma mentem egy cseszneket és 5 l lett a fogyi.nem sámli.annál még én is többet fogyasztok,mégse tudok 150nel futni
viszont csesznektől és úgy egyáltalán a 82estől jó időre búcsúzok.ma is csak erősödött bennem h közúton a lehető legkevesebbet
Megpróbálok full idomost szerezni de ha találok fasza állapotút jó lesz a naked is, kb. a 150-180 eFt-os kategóriában fogok nézelődni ami ugyan nem a világ de már elfogadható darabokat lehet kapni ennyiért.
Plussz a svájci motorokat hozták be ezzel a "kocka lápával,mert ök nem engedték anno hogy viritson mint állat a 2*35 watt-al akár!Nekem is ien volt tegnapig.(elkelt)de teljesen "átidomoztam" én is!
Még csak tervezem a moci vásárlást.
-Kérdésem az lenne hogy az NSR-ből ki lehet iktatni a power szelepet vagy elég ha nem pörgetem a nyitási fordulatig?A cél az lenne hogy a lehető legkevesebbet fogyasszon.
-Ha veszek egy NSR-t rendszám nélkül,tudom-e rendszámosítani?Milyen papírok kellenek hogy kaphasson rendszámot.
-Ha segédmotorosnál nagyobb jogsim van és rendszám nélküli a mocim(NSR) és lebukok,nagyon meg**sznak-e?Következménye a lebukásnak?
BOCS DE AMATŐR VAGYOK