a "kockalámpás" az a régebbi változat annak is az F-es idomnélküli változata az R-es pedig a full idomos. Igen az enyém is kockalámpás csak már nem az van rajt
Nekem a régebbi jc20-as (kétkörlámpás) van elöl hosszított átétel, 100-at megyek vele 6-ba 6000 ezres fordulat körül még a power se nyit. 100-110 utazó kényelmes rajt szerintem
akinek rendszámos van a sírig bizonygatja majd hogy ha 50-esként hajtod ahogy kiérsz az udvarról lecsap rád a rendőrség csendőrség tűzoltóság CIA FBI és az állatvédők is.... aki meg mint (pl én) 50-esként van azt különösebben nem érdekli mert túl sok embert még nem érdekelt hány köbcenti ha normálisan használta.
Szervizben nem nagyon foglalkoznak vele illetve nem érdemes odavinni (szerintem)
Bocs hogy alkalmatlankodom és zavarlak titeket, megpróbálom rövidre fogni.
Néhány hónapon belül valszeg be fogok szerezni egy NSR-t, sőt mindjárt kettőt mert egyet a feleségemnek is fogok venni. Tudom hogy nem lehet tuti egyértelmű tanácsot adni de kb. mi az amire figyelni kell megvételkor, típushibákra ilyesmikre gondolok, ill. kérdésem még hogy mennyire gáz 50-esként üzemeltetni? Kiszúrják vagy évekig a kutya se jön rá, mik a tapasztalatok? Megvétel előtt érdemes elvinni márkaszervizbe átnézetni ha nagyon nagy motorguru ismerősöm/barátom sajnos nincs akit vihetnék?
Sziasztok! Eladnám NSR 125/50-esként használt kétkörlámpás motoromat, felújított állapotban (teleszkóp, önindító, fékek) hátul 160-as gumival. Dobok fel pár képet róla! Ha valakit érdekel, hívjon 06-205755491 vagy e-mail-t küldjön mihalka_peter@citromail.hu
Nekem van, csak hogy nem teljesen szar, tehát eladnám 2000, azaz kétezer forintért. Sőt van egy első is, a kettőt együtt csak most, csak neked, 3000 forintért odaadom. (Még bőven használható, mivel olyan mint a kő -mármint a minősége- tehát futna még sokat.)
Na kő?
Valakinek van szarrá koptatott hátsó gumija?Azé ne látszódjanaka szálak,de NE legyen rajta barázda!Akinek van szóljon!Megveszem 200,azaz kétszáz forintért,és egyben megszabaditalak a hulladéktól!
Most lehet úgy tünt neked, vagy esetleg másnak, hogy egy büdös kis paraszt vagyok -ami talán igaz is- de tényleg nem bántani akartalak. Fajtársakat csipázom Csak hát kiváncsi voltam a kis bizniszeidre
Lehet megfogom megint hírdetni majd a mocit, az is előfodulhat, hogy dob nélkül adom el, szóval lehet a malacperselyt elővenni
Magam is úgy véltem hogy nem lehet nagy gond belőle mert a hirdetett NSR-ek kb. 90-95%-a nem rendszámos, tehát mindenkinek jó volt úgy eddig is.
Akkor mire motort veszek sok barátságot kell kötnöm a fórumon hogy legyen aki eljön velem és megszakérti és nem veszek sz@rt mint legutóbb.
Általában mennyi az az utazó amit bírnak hosszút távon és még nem számít gyiloknak?
Szervizben nem nagyon foglalkoznak vele illetve nem érdemes odavinni (szerintem)
Bocs hogy alkalmatlankodom és zavarlak titeket, megpróbálom rövidre fogni.
Néhány hónapon belül valszeg be fogok szerezni egy NSR-t, sőt mindjárt kettőt mert egyet a feleségemnek is fogok venni. Tudom hogy nem lehet tuti egyértelmű tanácsot adni de kb. mi az amire figyelni kell megvételkor, típushibákra ilyesmikre gondolok, ill. kérdésem még hogy mennyire gáz 50-esként üzemeltetni? Kiszúrják vagy évekig a kutya se jön rá, mik a tapasztalatok? Megvétel előtt érdemes elvinni márkaszervizbe átnézetni ha nagyon nagy motorguru ismerősöm/barátom sajnos nincs akit vihetnék?
Köszi szépen a válaszokat előre is.
Balázs
Na kő?
Akinek van szóljon!
de nyáron már én leszek kamion így én fogom hordani
Lehet megfogom megint hírdetni majd a mocit, az is előfodulhat, hogy dob nélkül adom el, szóval lehet a malacperselyt elővenni
gondolom viszont Marosékat ismered