hát ez szerintem nem teljesen igy van a valóságban, mert mindig más terhelést kap a két gumi, nekem mindakettő pirelli ugye de a hátsó mégis 2x olyan gyorsan kopik, nameg ha fékezel akkor a hátsó jóhogy hamarabb megcsúszik ezért hátra kéne a jobb gumi mert a súj a szart is letapasztja a bitumenyhez vagymi...
de ez csak az én véleményem, nameg nekem egyforma a gumám és amikor pályán a határaimon motoroztam mindig a segge akart kimenni és nem az eleje, az eleje csak pattogott ha valami gáz volt.
tanácsosabb ha legalább a márka megegyezik.
bár annyira nem támogatom,ugyanakkor megértem.
én nem akarom h egyszerre csusszanak meg,mert az 1 fajta típusnál ez lenne.azért jo h kendám van hátul(nem jo) mert tudom ha az megcsuszik akkor utána következik az első.bebaszna ha döntés közbe egyszerre menne ki alolam mind2
áhh ezaz, twist.ez nem akart beugrani.hát nálam csak az a fontos h jól tapadjon sztenderekig mindenképp,de lehet leoperálom a középsőt és akkor talán tudok lábtartot karcoltatni.
Úgy bezony. Én vagyok a megoldás. Én vettem conti twistet. Nagyon faja, mind mintázatában, mind minőségében.
Jobban melegszik mint a gyári pirelli. Döntögetni meg már nem szoktam az utak minősége miatt. Egyszer a bükkben teszteltem, elég jól tudtam dönteni, de lábtartótól még messze volt A gumi maga képes lenne rá amúgy. (Bencének is az volt az RS50én, ő majrét eltüntette, karcolta a földet...bár az kicsit gyengébb gép.)
Szóval merem ajánlani, és 21 volt cakk-pakk.
És a régi gumim még mindig eladnám, együtt a kettőt hihhhetetlen akcióval 4 azaz négy ezer forintért. Ha kő valakinek írjon.
egyszer már átrágtuk ezt a témát csak nem találtam meg.szóval gum dolog:
melyik a legolcsóbb lágy keverékű(azaz lábtartoig dönthető) gumma?
meg melyikőtök vett nem annyira régen szettet majdnem 20ból?talán conti v metz.
és utolsó.heidenau k63-ról nem hallottam rosszat,állítólag jól dönthető vele a gép és legalább olcsó.egyetlen hátránya h kevesebbet megy,de az nem gond.
a kérdés:mit ajánlotok?
Hello,
-A lehető legolcsóbb kötelező olyan 7300Ft körül van
-Ha nem mész vele egész évben, akkor csak annyi hogy tankold tele, hogy ne rozsdásodjon a tank(meg ugye a súlyadó, kötelező biztosítás)
-Az átlagos fogyasztásról mondanak minden félét, 4 és 6 L között mozog.
-Ha tényleg pöpecet veszel, akkor nem kell hozzányúlni, de ha egyszer elkezdődik, akkor bele kell nyúlni a pénztárcába.
pl. egy aksi 3000-5000, lácszett kijön egy 20-asból, fékbetétek első hátsó megvan 10e-ből, ha kopott a gumi szerintem 20-25e-ből lehet venni első-hátsót, aztán ami még el szokott szállni az az első teló szimering, kb 2-3e a pár, ha a motorblokkhoz hozzányúlsz, az tuti lesz vagy 30-40e.
Ezek csak tényleg kb árak, meg magamból kiindulva semmiből nem veszek gagyit.
Ezt persze nem úgy kell érteni, hogy egyszerre ennyit kell rákölteni, csak akármi lehet az előzőekben felsoroltak közül, meg ezeken kívül akármi elromolhat soron kívül, vagy esetleg neadjisten eldobod a vasat, akkor az idomok is húzós árban vannak.
hát azt hogy itt a roszz idő ezt olyan nagyvonalakban értettem, mivel ősz van és általában ezután tél szokott jönni, na persze már sokadik éve motorozom át az egész telet nap-mint nap....
mitoo
Helló. Eladó egy Honda NSR125R 2004es évjárat(minden papírján azvan,lehet h 2003ban gyártották nemtudom mielőtt valaki belekötne ) vámpapírral,vezetett szervízkönyvvel(30000km van benne),svájci forgalmival,egyéb papírokkal. Forgalomba helyezhető 80-100e ft ból. úgy 600ezer körül érne. kívülről hibátlan állapot és motorikusan is. Nagyon szép! 320ezer ft ért eladó. 06304514435 és szaboatika@hotmail.com
de ez csak az én véleményem, nameg nekem egyforma a gumám és amikor pályán a határaimon motoroztam mindig a segge akart kimenni és nem az eleje, az eleje csak pattogott ha valami gáz volt.
bár annyira nem támogatom,ugyanakkor megértem.
én nem akarom h egyszerre csusszanak meg,mert az 1 fajta típusnál ez lenne.azért jo h kendám van hátul(nem jo) mert tudom ha az megcsuszik akkor utána következik az első.bebaszna ha döntés közbe egyszerre menne ki alolam mind2
de mértnem mindegy mi van elől meg hátul?
pirelli első 2 rugoval drágább mint a twist.
hátul pirelli mp7 = 10 ezer pénz !
(majré nincs , lábtartó leér néha.)
Jobban melegszik mint a gyári pirelli. Döntögetni meg már nem szoktam az utak minősége miatt. Egyszer a bükkben teszteltem, elég jól tudtam dönteni, de lábtartótól még messze volt A gumi maga képes lenne rá amúgy. (Bencének is az volt az RS50én, ő majrét eltüntette, karcolta a földet...bár az kicsit gyengébb gép.)
Szóval merem ajánlani, és 21 volt cakk-pakk.
És a régi gumim még mindig eladnám, együtt a kettőt hihhhetetlen akcióval 4 azaz négy ezer forintért. Ha kő valakinek írjon.
melyik a legolcsóbb lágy keverékű(azaz lábtartoig dönthető) gumma?
meg melyikőtök vett nem annyira régen szettet majdnem 20ból?talán conti v metz.
és utolsó.heidenau k63-ról nem hallottam rosszat,állítólag jól dönthető vele a gép és legalább olcsó.egyetlen hátránya h kevesebbet megy,de az nem gond.
a kérdés:mit ajánlotok?
-A lehető legolcsóbb kötelező olyan 7300Ft körül van
-Ha nem mész vele egész évben, akkor csak annyi hogy tankold tele, hogy ne rozsdásodjon a tank(meg ugye a súlyadó, kötelező biztosítás)
-Az átlagos fogyasztásról mondanak minden félét, 4 és 6 L között mozog.
-Ha tényleg pöpecet veszel, akkor nem kell hozzányúlni, de ha egyszer elkezdődik, akkor bele kell nyúlni a pénztárcába.
pl. egy aksi 3000-5000, lácszett kijön egy 20-asból, fékbetétek első hátsó megvan 10e-ből, ha kopott a gumi szerintem 20-25e-ből lehet venni első-hátsót, aztán ami még el szokott szállni az az első teló szimering, kb 2-3e a pár, ha a motorblokkhoz hozzányúlsz, az tuti lesz vagy 30-40e.
Ezek csak tényleg kb árak, meg magamból kiindulva semmiből nem veszek gagyit.
Ezt persze nem úgy kell érteni, hogy egyszerre ennyit kell rákölteni, csak akármi lehet az előzőekben felsoroltak közül, meg ezeken kívül akármi elromolhat soron kívül, vagy esetleg neadjisten eldobod a vasat, akkor az idomok is húzós árban vannak.
mitoo
mellesleg hidegben is jó motorozni, csak fel kell öltözni.