hát mivel itt a szar idő, igy lesz időm mindent átnézni rajta, csak gondoltam hátha lenne valakinek valami konkrét ötlete...
am a tied is jó 5let , mert még azt se néztem meg, mert ilyenkor mindíg a legrosszabbak jutnak az eszembe:(
Jövőre tervezem egy ilyen moci vásárlását kb 1990-1996 évjáratokból.
-A kérdésem hogy mennyi a kötelezője a lehető legolcsóbb változat érdekel .
-Esetleg hogy mennyit kell rá költeni még ha nem gurulok 1m-t se vele az adott évben.
-Egy átlagos fogyasztás
-szervízigény ? km-enként
Csak sacc per kb adatok is megfelelnek.Bocsi ha hülye kérdések,még amatőr vagyok a témában.
sziasztok
olyasmi probléma van az nsr emmel, hogy ha menet közuben fel van kapcsolva a világítás akkor egyszer erősebben- másszor meg gyengébben világit, ugyanekkor a műszerfal és a visszajelző világításai is ugyan azt csinálják... valakinek valami 5let?
köszi
mitoo
De ha valaki venni akar egy Honda Nsr 125 F-et 160-as pollini hengerrel, felújítot blokkal, úgy hogy Csúszik a kuplungal akkor szóljon!
És megbeszélünk egy árat!
Ha tud valaki Nsr 125/f-hez Kuplung lamellákat az írjon légyszi!
Mostmár tuti hogy az van elkopva!
Mondjuk nem tudom hogy mert a felújítás előtt jó volt mikor összeraktam akkor meg nem?!
Nem tudom hogy van ez de mind1...
Vagy ha valaki tud jó bontót ahol ilyen cuccokat lehet szerezni az írjon!
Huha, elég hosszú. Az a lényeg hogy megfogtak, rögtön ki is szúrták pedig nekem is volt ám KPM papírtól elkezdve vázbeütésig meg kisméretű malossi hengerig minden ami kell, hát hiába.
Gyorsan el kellett adnom, és így megúsztam a feljelentést. Nem hülyék. Nem nézett semmit a motoron,
odaállt mellé a policecarral és ennyit mondott: " [...] NSR 125? Rendszám? Forgalmi? [...] "
Szal, hát erre aztán jöttek az én kpm cuccaim meg amitakarsz, de csak nevetett...
Szal óvatosan, 125/ nem játék. Én 500as Hondával is eljárkáltam, meg V2es Ducatival, de
azért ésszel kell =) Most megyek alusz de bármi kérdés van írd meg és hnap válaszolok szívesen =)
Széles Utat! Köszi!
elkaptak? ezt elmesélnéd? mármint hogy mi történt utánna.... jah és itt is ez a gond... érted mert ez se törvényes... nem építhetsz be csak ugy bármibe bármilyen blokkot mert utána engedélyeztetned is kell... és amig 50-esnek néz ki egy motor nincs is gond csakhát pont egy 125-ös váz az alap aminél újra felmerül ez a probléma szal nemtom... hát talán az 50-es nsr lehet még kényelmes nekem volt és sokat császkáltam vele és egész jól elfértem rajta. rg-ből az 50-es viszont elég kicsi.
Uha, az már mehet alighanem... =)
Nekem elég lenne a 80al menne alattam egyébként, csak mocorogjon, elég
szimpi a 125ös váz. Hát a súlyokkal igen gond van, de abban reménykedek, hogy a
TZR 50es, az új olyan 128kg tankolva, és még egész szépen viszi, éshát talán
a blokkok súlya is eltérő lehet, AM6 elég könnyű blokk.
De lehet hogy igazad lesz és felesleges, csak annyira jó lenne egy vezethető,
plusz költség mentes NSR 125 =) Sokat jártam anno, csak elkaptak.... Most AF1 50 van,
de az a bajom hogy nagyon pici, az nsr-en meg nem kellett annyira összehajtogatnom magam =)
Melyik 50es lehet hasonló mérettartományban ?
noh igazából rákerestem közben... és már látom miről van szó szóval szerintem probléma nélkül beépíthető... (nem aztmondom hogy beledobod és kész de ennél bonyolultabb dolgokat is csináltunk már errefelé ) viszont amivel gond lesz az a súly... ezeket a blokkokat nem erre a vázra tervezték csak szenvedne vele... és végsebesség se lenne túl ördöngös.... nsr olyan 130 kiló szárazon... az általad említett motorok pedig megtankolva mozognak 100 kiló körül és hát nemtom... megcsinálni meg lehet csak érdemes-e? amugy találtam egy megoldást ami neked jó lehet turbós AM6 blokk ez tartja az 50 ccm-es világrekordot 233,3 km/h-val ezt érdemes lenne belepréselni
Szia! Köszi a választ!
Az AM6 nem robogó blokk, ilyen van a TZR 50/CRE50/RS50/RX50 stb motorokban,
az alap "aprilia" (hát nem az csak ők is ezzel szerelik), Minarelli AM 6 sebességes motorblokk.
Ha google-n rákeresel h AM6 tuti kidobja. Nah és egy ilyet szeretnék beletenni... szted?
Hát hallod megtudod nézni igen,de!Ne valami vékogy dróttal hanem,valami vastagabb alu pálcával nézd meg.A vékony drót azért képes arra hogy azon az apró szöttes izén gond nélkül át slisszanjon.Az alu pedig nem sértfel semmit,vagy nem akad be ol brutálul neked.
Sziasztok!
Nagy és bonyolult kérdésem lenne NSR-el kapcs.
Az a helyzet, hogy régen volt egy NSR-em, 125 F, 1991es talán,
és nagyon megszerettem, csak 125/50 ként nem tudtam használni. Most
arra gondoltam, hogy egy teljes, komplett vázrendszerbe bele kéne építeni egy
AM6os Minarelli blokkot. Mi a véleményetek? Szerintetek megvalósítható?
Sajnos úgy emlékszem az nsr-nek felül volt egy blokkfelfüggesztése, amit az Am6
ugyebár nem tud, de elöl és alul viszont igényelné a felfogatást....
Szerintetek? Közdarabbal?....
Köszi
Na szoval.Az a mutyi kérlek (a 2 kép eggyugyanaz)a rezonátor elejében volt belülröl.Nem tudom hogy az a diffuzor rész,vagy a konfuzor?de!Ahogy a könyöktöl elindul a cső.a bövület elkezdödése után rögtön ott is van (belülröl).Ahogy a dobba beér a hengertöl jövö szakasz,az nekem ezzel az izével(mutyi)rögtön le is volt zárva.És igen neki estem flexxel,és ketté amputáltam a dobot.Aztán persze össze is lett heggesztve.A filternél ugyanezt már korábban megtettem.Azt is szétvetettük,kibeleztük,és össze hefteltük.
am a tied is jó 5let , mert még azt se néztem meg, mert ilyenkor mindíg a legrosszabbak jutnak az eszembe:(