Nem arról van szó, nehogy félreérts. Csak a tudatlan vevő, aki esetleg lemegy hozzád, esetleg mást észlel. Ezt csak azért mondom, mert bárki járhat így. Meg tudnám érteni azt az embert aki kicsit felhúzza magát, mert esetleg sokat utazott a mociért...
97-et azért írtam, mert mikor még előző tulajánál volt eladó, ott 97 volt írva, erre tisztán emlékszem. Utána látom új moci, 99-es, megnézem, hát tök ugyanaz.
Nem szoktam írni olyat ami nem igaz. Azért jelöltem be h sportkipu mert gyárilag sportkipuf. Nem simsonkipufógó van rajta. Attol h neked arrow van rajta nem kell belekötni a másikba. Foglalkozz magaddal. Köszi
Én évjárattal nem szoktam csalni. 97esem nem is volt. Sztem azért írtam h 99es, mert 99 van a papírjaiba. Azt meg leszarom h 98ba gyártották vagy mittomén mikor. Annyi van a papírjain.. a sportkipuff meg csak bejelöltem, de ha szúrja a szemed módosítoma hirdetést szólj.
Azt a mocit én is megvettem volna, ha lenne "mozgótőkém". 260 volt az irányára, ha jól emlékszem.
A múltkorit megint árulod.....öcsém nem vagy gyenge.
Most jut eszembe: még jó hogy írsz, mert akartam tőled kérdezni valalmit. A régebbi nsr-re mért írtad, hogy 99-es, amikor 97-es? Meg mit jelent nálad az, hogy sportkipufogó?! Tök gyári az a gép...(markoltafűtésen kívűl vagy mi)...fejtsd már ki ezt bővebben léccike. Nem kötözködés, de szerintem ez szimplán félrevezetés.
Erre a kérdésre én se tudom a választ igazán. 7 fölött az nsr mutatja ki a foga fehérjét, Jenci meg akkor ha bepörög Szóval mindkettő egy gonosz szépség
hát nekem megy ki mint a picsafüst.még kis pályán is ahol állando fék és kanyargás van.bár ott jobban tapadt azért.sztenderig elég,pályán csak nem finom gázadásra megy ki meg poros szakaszon.
az első viszont kopott.
Nekem nem volt semmi bajom a Kendával. Azért az árért (13-14e körül) egy mutatós és utcai használatra bőven jó gumit kapsz, ami nem is kopik hamar. Nekem nem csúszkált miután bemelegedett.
megjegyezném (asszem valaki ilyet is írt, ha nem elnézést, fáradt vagyok) hogy fékezésnél viszont az első kopik jobban. Az enyémen is pirelli van, a hátsó még majdnem gyári állapotú (ezt erős idézőjelben azért) az első meg már megérdemelne egy cserét. Viszont véleményem szerint ha a háta indul, azt megfogni is könnyebb. Mikor nyáron földhözvágtam a vasat akkor is az eleje csúszott el, igaz porban.
jóhogy a hátso csuszik,fékezéskor azon nincs suly,gyorsításkor meg az kapja a terhelést.
"ezért hátra kéne a jobb gumi "
ez viszont nem igaz,mert kicsit szarabb ha a hátsó jobban fogja az utat mint az első,most belegondoltam h ahányszor kiment a hátulja,az most ha mind az elején történik lehet h nem idomnélkülire csiszoltam volna
97-et azért írtam, mert mikor még előző tulajánál volt eladó, ott 97 volt írva, erre tisztán emlékszem. Utána látom új moci, 99-es, megnézem, hát tök ugyanaz.
A múltkorit megint árulod.....öcsém nem vagy gyenge.
Most jut eszembe: még jó hogy írsz, mert akartam tőled kérdezni valalmit. A régebbi nsr-re mért írtad, hogy 99-es, amikor 97-es? Meg mit jelent nálad az, hogy sportkipufogó?! Tök gyári az a gép...(markoltafűtésen kívűl vagy mi)...fejtsd már ki ezt bővebben léccike. Nem kötözködés, de szerintem ez szimplán félrevezetés.
az első viszont kopott.
Köszi még1x!
A kép neve: A szépség és a szörnyeteg
ha lehetne mindkettőnek jónak kéne lenni.
"ezért hátra kéne a jobb gumi "
ez viszont nem igaz,mert kicsit szarabb ha a hátsó jobban fogja az utat mint az első,most belegondoltam h ahányszor kiment a hátulja,az most ha mind az elején történik lehet h nem idomnélkülire csiszoltam volna