A gumma nem biztos hogy azért enged mert szar a köpeny, lehet hogy kapott egy kisebb ütést valamikor a felni, és finoman enged. Sz'tem ha egy picit felpolírozod a fékdugókat, működnie kell rendesen. Aztán nem túlzásba vinni! Csak annyira hogy könnyen járjon, ha kotyog a helyén az már sok
Egyszer én is nyomtam egy versenyt egy bömössel, 110-ig én voltam a király, utána meg engedtem neki... na jó utána már nem volt esélyem, de azért jó volt. Pirostól egymás mellől indultunk, először nem vettem észre hogy 'mit akar', aztán elkezdtem én is beletaposni a gázba. Aztán az is lehet hogy csak játszott velem
Na minden jót.
helyzetjelentés:
jé ma motoroztam.azta,ilyen is van...
tök jó volt.de azért télen szétszedem
a fékem mintha már jobb lenne,mondhatni egész jó,ráadásul ma vettem 5.1es olajat bele
egyébként holnap nézem meg azt a kis lyukat a tartályban,csak ugy emléxem h a kicsi golyo utamat állta multkor mikor piszkálgatni akartam.azzal mit kell kezdeni?
egyébként ma vettem először nem repsolt keverékhez,és azt kell mondanom h meglepődtem az agiptol.kis előítélettel raktam bele,de faszán ment a gép.bár ez nem feltétlenül az ő érdeme.
viszont az első gumim 1 hét alatt relatív sokat ereszt.lehet szeget kaptam.bár úgyis cserés lesz,és mikor jön pénz a számlámra asszem veszek is valami elsőt olyan laza 10e körül.
hátsó fék nem fog.de amugy az olaj is megsült benne már,simán cserés.
ha lecserélem az olajat megnézem miért csak az 1ik fele nyomja össze a betétet.mikor egyszer megszorult és befogott menet közben azóta nincs jóformán.lehet csiszolok rajta.
kuplungkar lassan bejáratódik.már nem kell behuzott állapotrol visszanyomnom,magátol visszamegy.
egy új probléma viszont:felraktam rá nemsokkal megvétel után egy tankpadot,gondos munkával egyébként.namost a felső része(5-6 ilyen részből áll kb) elengedett.a gond csak az h a tank alatt az ülés fölötti kis lemezke festését is magával húzta.a többi része a tankpadnak még rajt van.ez meg így csúnya.(ráadásul mérgés is voltam mert alatta is fehér festék van,tehát újra volt már festve,de ezt már lehet említettem,csak ma elfelejtettem beszedni a cavintont .
és még valamire rájöttem:a használattól használódik.
tisztába kéne tennem.na tudom h senki nem kérdezett egyébként csak fel akarom lendíteni a topicot.
p.s:ma elvertem egy lancer evo VII v VIIIas gyereket.kihozta belőlem az állatot.
(persze csak versenyben,nem volt bunyo)
Helló, köszi szépen. Ma még csak a második rs-es vagy, aki megdicsérte a gépem. Amúgy meg nem tudom hány századik
Ha következőnek sóstó felé jársz, írj nyugodtan.
Héé gyerekek az normális ha a leeresztett olaj zavaros? Egyáltalán nem tükrös, mondjuk az is közrejátszhat benne hogy többféle lett már beleöntve, és azért lett ilyen. Mondjuk most kap frisset, úgyhogy nem szabadna hogy gond legyen.
Am ha már itt tartunk Gyöngyös ill. Eger környékén lakik közületek valaki?
Nem! Amúgy engem a legkönyebb megismerni szerintem az egész sportmotorról, mivel nem sok embernek van hasonló nsr-e az országban...sőt. Szerintem a világon nincs párja
Macskalámpásom van, igen, köszi a választ! Am azért kellett mert nagyobbat akarok rá. Jó lenne ha mondjuk 100-110 ig húzna egy kicsit erőteljesebben. Úgysem vagyok a száguldás híve. Annak nem lesz valami hátulütője, ha megjátszok egy ilyen manővert? (hátulra nagyobb fogaskerék?)
nincs valakinek nsrhez elfekvőben lévő hengerfejtömítés?Esetleg valakinek még első telóhoz a krómszár rész amit a kiflikbe fogatunk be,ha van valakinek szoljon!
Egyszer én is nyomtam egy versenyt egy bömössel, 110-ig én voltam a király, utána meg engedtem neki... na jó utána már nem volt esélyem, de azért jó volt. Pirostól egymás mellől indultunk, először nem vettem észre hogy 'mit akar', aztán elkezdtem én is beletaposni a gázba. Aztán az is lehet hogy csak játszott velem
Na minden jót.