Köszi szépen, meg is van. a váltókar alatti első csavar az ugye? (a biztonság kedvéért) benne van majd másfél liter olaj, aztán annyira nem szereti. Nagybátyám meg mondta hogy sürgősen szedjük ki mert szét fogja nyomni a tömítéseket
Tavasszal én is átülök egy 600-asra, cbr600f, Fsport vagy RR. Attól függ mennyi pénzt tudok összehozni. Szerintem maradj a hondáéknál Tehát én a CBR.re voksolok.
nincs külön nsr-re vagy másra... igazából könnyebben pörög fel vele a motor annyiban jobb... robogó tuningosok használják előszeretettel és jó eredménnyel én valami ilyen fórumon keresgélnék bár tervezek az enyémbe is majd megírom a tapasztalatokat olyan 10 ezer körül több semmiképp
Hali!
Másik motoron kipróbáltam egy ilyen szutykot, de szarabb lett tőle. A gyárival sokkal jobban ment. Olyan vákuumdob az tényleg jó ötlet. Attól sokkal jobban menne fordulaton. Jobban kapna anyagot. De hol lehet olyat szerezni,és mennyibe kerülne? Egyáltalán létezik NSR-re?
Köszi, szeva!
Most bontottam egyet szét . Egy 250-es nsr blokkot szerettek volna belefabrikálni(nem jött össze persze ) Majd rakok fel a "maradványról" képet. Szegényt annyira szétvagdosták... ijesztgetni lehet vele...
nsr szűrője így is fasza jobbat nem tudsz találni rá... ha azokra a kis vackokra gondolsz hát kevesebb levegőt szállít szerintem mint a gyári szűrője... meg max nagyobb szívóoldali hangod lesz nem érdemes játszani vele ez az én véleményem akkor már egy vákuum dob a karbihoz
Kezdő kérdés de ez van: hol van az nsr hajtóműolaj leeresztője? kicsit sokat tettünk bele, aztán folydogál, és komoly gondokat okozhat még
Másik motoron kipróbáltam egy ilyen szutykot, de szarabb lett tőle. A gyárival sokkal jobban ment. Olyan vákuumdob az tényleg jó ötlet. Attól sokkal jobban menne fordulaton. Jobban kapna anyagot. De hol lehet olyat szerezni,és mennyibe kerülne? Egyáltalán létezik NSR-re?
Köszi, szeva!
Rakok fel képet az ülésről ha kell, de szerintem nem fog passzolni rá, mert macskalámpás nsr-ről van, '93-asról. Teljesen más az egész.