Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

asszem 7 deci kell bele , enyém is túl volt töltve nagyon sokkal kb 1 lierrel de semmi baja nem let csak állandóan nyomta az olajat a tulfolyón.
Köszi szépen, meg is van. a váltókar alatti első csavar az ugye? (a biztonság kedvéért) benne van majd másfél liter olaj, aztán annyira nem szereti. Nagybátyám meg mondta hogy sürgősen szedjük ki mert szét fogja nyomni a tömítéseket
nemkell valakinek NSR váltó kompletten mindennel? 5e
15516os hsz
ezt már én is kérdeztem,akkor stephan barátunk foto beszurásával segített.de nincs nálam a kép most
Hali!

Kezdő kérdés de ez van: hol van az nsr hajtóműolaj leeresztője? kicsit sokat tettünk bele, aztán folydogál, és komoly gondokat okozhat még
636os ninnya.vagy cbr600F
lehet hogy csak a Hondafanatizmus miatt, de én tuti 600rr-t vennék...
Tavasszal én is átülök egy 600-asra, cbr600f, Fsport vagy RR. Attól függ mennyi pénzt tudok összehozni. Szerintem maradj a hondáéknál Tehát én a CBR.re voksolok.
a legjobb haccázas motor a 750-es SRAD gixer ezt már megbeszéltük vagy az R1 750 alatt nem állunk meg komám
600rr
600as mociba szerintetek melyik a legjobb? cbr,ninja vagy gsxr Jövőre beujítok 1et.. tanácsokat elfogadok
Ok. Ha valamit találsz kérlek szólj, vagy oszt meg a tapasztalatodat mert engem is nagyon érdekel egy ilyen.
hm ns térhálós csővázába könnyebben bele is menne nem rossz ötlet... csak blokk nincs benne?
nincs külön nsr-re vagy másra... igazából könnyebben pörög fel vele a motor annyiban jobb... robogó tuningosok használják előszeretettel és jó eredménnyel én valami ilyen fórumon keresgélnék bár tervezek az enyémbe is majd megírom a tapasztalatokat olyan 10 ezer körül több semmiképp
Francba van ezer féle fagyállo a boltokban.. Most melyik is a jo? Valami specko követelmény vagy jo a normál is?
Hali!
Másik motoron kipróbáltam egy ilyen szutykot, de szarabb lett tőle. A gyárival sokkal jobban ment. Olyan vákuumdob az tényleg jó ötlet. Attól sokkal jobban menne fordulaton. Jobban kapna anyagot. De hol lehet olyat szerezni,és mennyibe kerülne? Egyáltalán létezik NSR-re?
Köszi, szeva!
nekem van blokk nélküli nsrem ha kell :D csak rakd összer a motort:D
az igen :D a vékettest belerakni... hát vannak fura ötletek de nem biztos hogy kivitelezhetetlen szerintem
Most bontottam egyet szét . Egy 250-es nsr blokkot szerettek volna belefabrikálni(nem jött össze persze ) Majd rakok fel a "maradványról" képet. Szegényt annyira szétvagdosták... ijesztgetni lehet vele...
Biztos hogy rosszabb lesz. És ráadásul tök béna hangja is lesz, amit nem is tudnák körülírni, olyan doboz vagy porszívóhang féle.
Hello,
Rakok fel képet az ülésről ha kell, de szerintem nem fog passzolni rá, mert macskalámpás nsr-ről van, '93-asról. Teljesen más az egész.
szevasz! az ülést mennyiért adnád? 89-es nsr-m hez kéne ami egy személyes! köszi a választ. ricsi
ha lesz egy blokk nélküli nsr-em esküszöm megcsinálom valahogy hogy egy egy régi szocimotor blokkját beépítem már csak kíváncsiságból is
nsr szűrője így is fasza jobbat nem tudsz találni rá... ha azokra a kis vackokra gondolsz hát kevesebb levegőt szállít szerintem mint a gyári szűrője... meg max nagyobb szívóoldali hangod lesz nem érdemes játszani vele ez az én véleményem akkor már egy vákuum dob a karbihoz