Csak azért gondoltam, mert onnan szokott jönni a kattogó hang. Nekem is úgy ment tönkre, hogy egyik nap jó volt, másik nap nem és közben nem is használtam. Szóval most akkor az a lényeg hogy a teljesítménye legyen jó? Konkrétan mit is raktatok bele?
Szerintem az nem lenne jó a teiédre, mert a szóban forgó motor(nsr 125 f) nem macskalámpás, de véletlenül nekem van az a két idom. he tényleg kell megdumálhatjuk!
Én teljesen hülye vagyok ehhez, szóval a F-es típus az "minő vóna"? Mert én már hónapok óta légbeömlőcsőre, és a bal oldali háromszögre pályázok, de sehol sem találni, még bontóban sem. Idomok karosszériaelemek nincsenek. Ja meg ha van és megoldható az ülés alatti kis "gomba" (szerintem sisakhálóhoz tartópöcök) kellene a jobb oldalra, mert úgy emlékszem volt, de most nincs és lóg az idom. Dobj légyszi egy választ, hogy mi a helyzet!
Hali!
Egyébként nekem is bedöglött a relém, de úgy, hogy közben világított is a lámpa. Csak, hogy a relé működésbe lépjen ahhoz kellett 2 mp, s közben nyekergő hang hallatszott az ülés alól. Mikor szétszedték egy kis dióda ki volt égve.
Hello!
Nem Tudom van-e eladó váltókarod? Mert nekem NSR-re kéne. A gyári az nagyon drága(12000ft). Ha van akkor kérlek dobj egy e-mailt, vagy msn-en megbeszéljük az árát.
Üdv!
Semmi köze a CDI-hez. Több mint valószínű, hogy meghalt a relé. Nem Te vagy az első...
Nekem műszaki viszga előtt egy, azaz 1 (!) nappal ment tönkre, csak úgy, magától. Pont szerelőnél volt, aki hozzá se ért.
Sok gondolkodás után, úgy vittük műszakira a gépet, hogy levettük az indexeket. Ugyebár ami nincs, az nem is működhet Ha rajta hagytuk volna meg is húzzák
A javítás a köv. volt: elvittük kiméretni valami elektromókushoz. Nem lettünk okosabbak.... gyári relé tuti a milliót karcolja, elmentünk hát a villamosságihoz. Közbe néztünk simson relét meg minden kaksi, de hol a méret nem volt jó vagy a teljesítménye, vagy a saruk elhelyezése. Végül belekerült egy teljesen más, aminek igaz 3 sarúja van, de felvilágosítottak, hogy hogy lehet ezt így is megoldani. Olcsóbb is volt és az érzés: megfizethetetlen!
Az mitől lehet, hogy nem műkszik az index? Ma vettem észre. Van neki valami reléje vagy ilyesmi? Mert ahonnan hallani szoktam a kattogást ott most csak egy nyökkenés hallatszik és utána nem működik egyik index sem.
Ötlet?
Van valami köze a CDI-hez?
Én teljesen hülye vagyok ehhez, szóval a F-es típus az "minő vóna"? Mert én már hónapok óta légbeömlőcsőre, és a bal oldali háromszögre pályázok, de sehol sem találni, még bontóban sem. Idomok karosszériaelemek nincsenek. Ja meg ha van és megoldható az ülés alatti kis "gomba" (szerintem sisakhálóhoz tartópöcök) kellene a jobb oldalra, mert úgy emlékszem volt, de most nincs és lóg az idom. Dobj légyszi egy választ, hogy mi a helyzet!
Egyébként nekem is bedöglött a relém, de úgy, hogy közben világított is a lámpa. Csak, hogy a relé működésbe lépjen ahhoz kellett 2 mp, s közben nyekergő hang hallatszott az ülés alól. Mikor szétszedték egy kis dióda ki volt égve.
Nem Tudom van-e eladó váltókarod? Mert nekem NSR-re kéne. A gyári az nagyon drága(12000ft). Ha van akkor kérlek dobj egy e-mailt, vagy msn-en megbeszéljük az árát.
Üdv!
Nekem műszaki viszga előtt egy, azaz 1 (!) nappal ment tönkre, csak úgy, magától. Pont szerelőnél volt, aki hozzá se ért.
Sok gondolkodás után, úgy vittük műszakira a gépet, hogy levettük az indexeket. Ugyebár ami nincs, az nem is működhet Ha rajta hagytuk volna meg is húzzák
A javítás a köv. volt: elvittük kiméretni valami elektromókushoz. Nem lettünk okosabbak.... gyári relé tuti a milliót karcolja, elmentünk hát a villamosságihoz. Közbe néztünk simson relét meg minden kaksi, de hol a méret nem volt jó vagy a teljesítménye, vagy a saruk elhelyezése. Végül belekerült egy teljesen más, aminek igaz 3 sarúja van, de felvilágosítottak, hogy hogy lehet ezt így is megoldani. Olcsóbb is volt és az érzés: megfizethetetlen!
Remélem segíthettem
Mert az enyémnek nincsen, azért kéne...
Ötlet?
Van valami köze a CDI-hez?
Esetleg még a porlasztó érdekelne.