Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

átregeltél?
Itt vok.mi kell?
kalev itt vagy?
Az f-es tipus annyit takar,hogy idom nélküli változat.A légbeömlő cső megvan még és a a3szög is hozzá.
Meg van még.Ha érdekel jo lenne ha felhívnál mert nem túl sokat vok gépnél mert nincs időm.a számom:20/471-5203
nekem Nsr-f -em van amin nincsenek idomok meg 92-es évj.
A karbinak megvan mindene.képet nem tudok küldeni sajnos
Csak azért gondoltam, mert onnan szokott jönni a kattogó hang. Nekem is úgy ment tönkre, hogy egyik nap jó volt, másik nap nem és közben nem is használtam. Szóval most akkor az a lényeg hogy a teljesítménye legyen jó? Konkrétan mit is raktatok bele?
Szerintem az nem lenne jó a teiédre, mert a szóban forgó motor(nsr 125 f) nem macskalámpás, de véletlenül nekem van az a két idom. he tényleg kell megdumálhatjuk!
csak poénkodni próbáltam
Hali!

Én teljesen hülye vagyok ehhez, szóval a F-es típus az "minő vóna"? Mert én már hónapok óta légbeömlőcsőre, és a bal oldali háromszögre pályázok, de sehol sem találni, még bontóban sem. Idomok karosszériaelemek nincsenek. Ja meg ha van és megoldható az ülés alatti kis "gomba" (szerintem sisakhálóhoz tartópöcök) kellene a jobb oldalra, mert úgy emlékszem volt, de most nincs és lóg az idom. Dobj légyszi egy választ, hogy mi a helyzet!
Hali!
Egyébként nekem is bedöglött a relém, de úgy, hogy közben világított is a lámpa. Csak, hogy a relé működésbe lépjen ahhoz kellett 2 mp, s közben nyekergő hang hallatszott az ülés alól. Mikor szétszedték egy kis dióda ki volt égve.
Hello!
Nem Tudom van-e eladó váltókarod? Mert nekem NSR-re kéne. A gyári az nagyon drága(12000ft). Ha van akkor kérlek dobj egy e-mailt, vagy msn-en megbeszéljük az árát.
Üdv!
Semmi köze a CDI-hez. Több mint valószínű, hogy meghalt a relé. Nem Te vagy az első...
Nekem műszaki viszga előtt egy, azaz 1 (!) nappal ment tönkre, csak úgy, magától. Pont szerelőnél volt, aki hozzá se ért.
Sok gondolkodás után, úgy vittük műszakira a gépet, hogy levettük az indexeket. Ugyebár ami nincs, az nem is működhet Ha rajta hagytuk volna meg is húzzák
A javítás a köv. volt: elvittük kiméretni valami elektromókushoz. Nem lettünk okosabbak.... gyári relé tuti a milliót karcolja, elmentünk hát a villamosságihoz. Közbe néztünk simson relét meg minden kaksi, de hol a méret nem volt jó vagy a teljesítménye, vagy a saruk elhelyezése. Végül belekerült egy teljesen más, aminek igaz 3 sarúja van, de felvilágosítottak, hogy hogy lehet ezt így is megoldani. Olcsóbb is volt és az érzés: megfizethetetlen!

Remélem segíthettem
Nem tudja valaki mennyibe kerülnek az önidító szénkefék?
Képet tudnál róla küldeni? vagy csak megmondani, hogy a benzin/levegő csavarja megvan -e?
Mert az enyémnek nincsen, azért kéne...
erre kéne...., az ülés alatti idom lenne... mennyiért adnád? majd holnap küldök közelebbi képet :D
Az mitől lehet, hogy nem műkszik az index? Ma vettem észre. Van neki valami reléje vagy ilyesmi? Mert ahonnan hallani szoktam a kattogást ott most csak egy nyökkenés hallatszik és utána nem működik egyik index sem.
Ötlet?
Van valami köze a CDI-hez?
Ezt úgy gondolom érdemes megnézni.
Minden idom megvan még.Milyen kellene?A színe fekete
A porlasztó meg van.Ha érdekel olyan 15000.- a henger és az önindító meg az első telón kívül mindene megvan
idomok vannak ? milyen színű az Nsr?
link "Délután a ragyogó napsütést elvétve zavarják majd gomolyok..."
Hát én ezt látom az ablakból, nem sok motorozást sejtet holnapra.
Ojajj akkor ennek a motornak sincs már meg sok dolga :D
Esetleg még a porlasztó érdekelne.