Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Amugy sok múlik az áttételezésen is!Ha hátra már 1-2 foggal nagyobbat raksz föl mint a gyári,egyből jobban megy!Nekem most pont érik a láncszett csere,szal pár foggal nagyobbat rakok fel hátra,és igy kibirja pörgetni magát minden seb-ben!Nameg nekem is ott az arrow,az mellett meg a gyári beállítás!CBRacing,nem akarsz nagyobb karbit a mocidhoz?
Amugy tud valaki Szolnok-Cegléd-Kecskemét közelében valahol 2T szakit?
* Nehogymá sorry
ogymá a Simo lehaggyon ?! Hé !
hát inkább 120 at...
hmm nem pörög 10.000 fölé Akkor srácok gyorsan csináljatok vele valamit Hisz sport motorrol van szó!
nehogymá' egy simó lehagyjon
Valószínű, de mondom, még így sincs hozzáhangolva. (első váltós mocim, a tanulás, szokás volt a lényeg szerelő mondta, ha megszokom, vigyem le hozzá és jobban "megkajáltatjuk")
4-ben talán nem is pörög 10 000 fölé, ha igen, azt is több idő után.
Az enyém totál gyári 94es macska , mindene gyári( elektronika, folytott kipu,áttétel meg ilyenek) és így simán megy 150et.
gondolom a tied az kipuff miatt megy 10el többet..
Múltkor én is megakartam nézni a végét és arra döbbentem rá, hogy 6-ban nem akar kipörögni. Megállt 9500-nál, ekkor volt 150 kereken. Amúgy is utolértem a kocsit előttem, szal lehet ment volna, de nagyon lassan. (A baj az lehetett, hogy már 4-ben se pörgettem ki fullra.)
Most még a karbim is gyári beállítás alapján van, az arrowhoz hozzá sincs hangolva. Ezt a problémát fogom kiküszöbölni az új szezonra Megy 2T szaki szerelőmhöz
és 6.ba 7ezernél mennyit megy? 130?
Hát ha nekem elmenne 9500 ig, én a világ legboldogabb embere lennék xD
5. : 8000
6. : 7000 :D
nekem is 140nél megáll kb.és 1000 km-es dugo,elvileg jó minden,gyertya tiszta(bár nem új).
igaz nekem nagyobb gummával 140,szóval gyári mérettel többet mutatna
jah az mitől van hogy 6.ba csak 9500ig pörög (140) és ott megáll? 18ezer kilóméteres az ereje még megvan..
megveszem tőled de csak 250ért.. mivel tudom mennyér vetted és már teis használtad az ár azért ennyi
Hát akkor mégse tévedtek mégiscsak megvetted!265 ért megérte Amugy rendszám nélkül semmiképpen nem ér meg 340 et!legalabbis nekem nem sajnos lekéstem rola!Jo üzlet volt:D
Amúgy sztem nem mindenki ismeri a saját motorjának az előéletét, de ha ránézel egy motorra, látni lehet hogy mennyire volt rá vigyázva meg ilyenek. Olyan svájci motorral még nem taliztam ami egy szar volt.Am itt van az NSRem
Vagy ittvan az enyém, 340ért odaadom, ha ezt eljössz megnézni nem fogod itthagyni, én is csak annyit tudok h svájcból lett behozva, és nagyon rendes gazdája volt. vámpapírral, svájci forgalmival, számlákkal, minden papírja megvan a forgalomba helyezéshez. 150körül megy bár még enm húzattam ki. lánc,fogaskerék gumi szinte új. kívülről jobb oldalon van egy kis horzsolás, azon kívül hibátlen mint az új. 23ezer van benne. ezt nyugodt szívvel elmerem adni akárkinek.
Tud valaki eladó önindítót?
Sürgős lenne!
De valami linkre gondoltam:D Vagy irl láttad nyaraláskor mert akkor az buko!Viszont érdekes lehetén vok a béna ebay enkerestem nsr-t!Hát talált vagy kemény 3 at érdekes az biztos
jaja... lehet büntetett és lehúzott egy tizest a csillagban
Angliaban :D
chieftec nyugodtan mondhatod h hol láttad 2005 ös mocit az is érdekel hátha...
Mert ismerem a motor eloeletet..
Valaki nem tud arrow vagy iesmi sport renszert eladót?