Hát azért ráírhatták volna a motorra, hogy az az olajleeresztő csavar, mert ha nem mutatja meg a mindenrőlmutatokképet srác, hogy melyik az olajleeresztő csavar, én soha nem jövök rá...
Szóval neki ezúton is szeretném megköszönni a képet.
Köszi a segítséget mindenkinek!
tyt te meg szerintem menj vissza rs fórumba, mer láthatod hogy attol hogy nem találtam meg elsőre a leengedőcsavart,lehet normális választ adni és segíteni.
thx mindenkinek
kukoricára térdelek és öngyilkos leszek. Elnézést az NSR tulajoktól hogy butaságot írtam. De azt szerintem Ti is aláírjátok hogy úgy logikus, ha a kuplung oldalon ereszted le az olajat. Legalábbis egy korrektül összerakott konstrukciónál (RS125) így van. Nem mellre szívni!
Ez körülbelül olyan kérdés volt, mint: melyik a motor eleje vagy hátulja?
nem igazán ismerem az nsr blokkot, viszont a nyakamat tenném rá hogy a kuplungoldal felől lesz a leengedő, pont azon az oldalon ahol a váltó olaj feltöltő van a blokkon felül! Szóval megkeresed szépen a kuplungoldalt, és ahol a betöltő van felül, ott lesz a leengedő alul. Remélem ezzel már segítettem valamit, és nem csak a nemlétező nyűgösségemet próbáltam levezetni!
azt valahol sejtettem
ott akadtam el hogy nem nagyon találom a leengedő csavart...
ha el tudod mesélni azt hogy hol van megköszönöm, ha meg nem akkor meg megkérlek hogy ne a fórumban vezesd le a nyűgösségedet, az ilyesfajta válaszokkal...
egyébként nem arról van szó, hogy nem vezettem még nagyobb gépet, volt már elmebeteg 625sxc supermoto, mentem már az álom 954RR-el is. Azt is biztosan tudom ha 16-17évesen az akkori gondolkodásommal a 125cc aprilia helyett már egy 954RRen ültem volna, már tuti nem élnék...
Szerintem ilyen hozzáállással komám neked még a 125cc is sok 17évesen, hova akarsz te 600 meg 1000cc motort? Azért mert a többiek nagyobb vasakon lobognak, neked is rögtön nagy kell? Nem ismerlek, de feltételezem 17évesen egy nsr125el még nem szereztél annyi rutint hogy nyugodt szívvel Rád lehessen bízni egy 100paci feletti gépet. És nem is csak az életkor számít. Egyszerűen a hozzászólásodból nekem az jön le, hogy jobban járnának a szüleid ha egy pár évre eltiltanának a motorozástól. A saját érdekedben!
Én már 20 vagyok bőven, és nem mondom hogy nem szeretnék nagyobb motort DE! Sosem árt a rutin... Gondolkozz el hogy hányszor keverted bajba mondjuk 2000km alatt az NSRel, és a legenyhébb hiba is halál lenne egy nagyobb vason. Szóval csak szép lassan. Üdv!
igazad van nsr az minden szempontból tökéletes, sportos, kényelmes talán a régebbi 954-es hasolit rá legjobban, de 600f-ek is nagyon bejönnek nekem. CBF500-al fogok majd rutinozni, meg forgalmizni kiváncsi vagyok mit tud majd a vas
az a baj h ami a jó a hondában(talán kevésbé tömegmotor és szerintem(szubjektív) megbízhatóbb és precízebb márkatársainál) szóval ezek miatt jobban tartja a árát a piacot elnézve.ami vételkor rossz dolog.itt van pl a cbr600 f,szerintem kicsit drága a többi 6kilóshoz,persze megéri mert egy precíz hondát kap az ember a pénzéért.ami nem mellesleg gyönyörűen néz ki és szépen megy.
hát kíváncsi vagyok nálam mit hoz a jövő.250?400?600?meglátjuk.
nem sok motor felel meg az elvárásaimnak,mert egy túrás poziciojú alacsony fogyasztása jól menő idomos,szélvédett jól dönthető,könnyű gépet akarok.szerintem ilyen nem létezik.kicsibe kb az nsr.
azért ha ma összejönnek a számok a 6os sorsoláson mindenki vendégem egy cbr600f-re
Szerintem is az a legjobb!
Szerintem megmarad az embereknél ez a Hondás dolog. Mondjuk az NSR-ig Yamaha párti voltam, és előtte 2 Yamaha-m is volt, de mostmár Hondásnak vallom magam. Ha megnézed, sokkal könnyebben kapsz hozzá alkatrészt, megbízhatóbb, és szebb motorokat is csinál. Azért persze vannak kivételek, pl az R6 vagy R1, meg crossban is vannak szép Yamaha-k. De ezek után csak Honda-t fogok venni!
p.s.: ha üzemmelegre motorozod a motort jobban-könnyebben ki fog folyni az olaj.