nézd meg azt is hogy a kuplung holtjátéka jó-e. szerintem ha ezzel az olajjal csúszik, akkor a lamellák lehetnek meghalva. nekem is ez van benne, most is ezt vettem és nem csúszik vele. ha esetleg van raktáron akkor próbáld meg FÉLszintetikus olajjal(10 vagy 15W40-el) de szerintem inkább lamella lesz a baj.
SOS-ben kellene nekem egy gyors válasz ha lehet!?
Most újítottam fel az nsr-em blokkját!
Minden teljesen pöpec rajta, indul is megy is csak a kuplung csúszik mint az állat!
Amint megjön a motor ereje azonnal csúszik! A Blokkon rajta van hogy 10W 40 es olaj kell bele 750cc=7,5dl
Én azt is tettem bele, de csúszik! És mindenki azt mondja hogy másik olaj kell bele!
A 15W 40 az már elég lenne bele, vagy 20W 40?, vagy hajtóműolaj a tuti?
Kérlek segítsetek!
Ez igy van.
Folytottról - folytatlanra : 132main, 60 power and 40 idle --- 138main, 65 power and 42 idle
na persze ez most csak a karbira vonatkozik, hátha vkinek hasznos info.
nem mindet olaszba rakták össze, mert van francia, angol, és svájci is. Csak az olaszoknak volt annyi eszük, hogy egy normális nyitott gépet rakjanak össze, a többi országbn telepakkolták fojtásokkal...
Hondaitaria Indasutoriare - ITALY, Róma
Grimeca Allcast vázzal
motor - Girardoni (Dellorto karbival)
felfüggesztések, lengéscsillapitók - Marzocchi
műszerfal, világitások - Pagani (egyazon cég akik a Zondát gyártják)
JC22 - 94-01
Főleg japán alkatrészekből és a motor is japánban készült majd olaszban szerelték össze őket.
2003 4. hóig tartott a raktárkészlet, de már 2001-ben leállitották a gyártását.
Ezt nézd meg! http://www.grandemoto.com/moto...
Ez ugyanolyan mint ami mellettünk állt a parkolóban! Sztem elég jól néz ki, és most akciós is!
Csak az a baj hogy még megvan a kedves NSR-em is, és a kettő együtt sajnos nem megy.
nem vicces
itt ülök a gép előtt és annyi időm van így kocsmázás nélkül h mindjárt arra visz a lélek h tanuljak...
azért az már durva!
csak legyen 7végén jó idő
ELADÓÓ egy nsr 125-ös henger ! jó cr-re kör és macska nsr-re is ! Akit érdekel írjon jah és OLCSÓN.... érdeklődni: email: gabee1204@freemail.hu az msn ugyan az
Most újítottam fel az nsr-em blokkját!
Minden teljesen pöpec rajta, indul is megy is csak a kuplung csúszik mint az állat!
Amint megjön a motor ereje azonnal csúszik! A Blokkon rajta van hogy 10W 40 es olaj kell bele 750cc=7,5dl
Én azt is tettem bele, de csúszik! És mindenki azt mondja hogy másik olaj kell bele!
A 15W 40 az már elég lenne bele, vagy 20W 40?, vagy hajtóműolaj a tuti?
Kérlek segítsetek!
http://www.gcomm.ch/nsr/speed....
Folytottról - folytatlanra : 132main, 60 power and 40 idle --- 138main, 65 power and 42 idle
na persze ez most csak a karbira vonatkozik, hátha vkinek hasznos info.
JC20 - 88-94
Hondaitaria Indasutoriare - ITALY, Róma
Grimeca Allcast vázzal
motor - Girardoni (Dellorto karbival)
felfüggesztések, lengéscsillapitók - Marzocchi
műszerfal, világitások - Pagani (egyazon cég akik a Zondát gyártják)
JC22 - 94-01
Főleg japán alkatrészekből és a motor is japánban készült majd olaszban szerelték össze őket.
2003 4. hóig tartott a raktárkészlet, de már 2001-ben leállitották a gyártását.
http://www.grandemoto.com/moto...
Ez ugyanolyan mint ami mellettünk állt a parkolóban! Sztem elég jól néz ki, és most akciós is!
Csak az a baj hogy még megvan a kedves NSR-em is, és a kettő együtt sajnos nem megy.
itt ülök a gép előtt és annyi időm van így kocsmázás nélkül h mindjárt arra visz a lélek h tanuljak...
azért az már durva!
csak legyen 7végén jó idő