Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Senki nem tudja hogy vannak lefolytva az NSR-ek?
Köszi mindent!
Jövök 1el!
Ha nem megy valami, írj nyugodtan, itt tuti segíteni fog valaki.
Az előző hozzászólásomnál a jobb oldali a képeken. Ez most akciós az olajshop.hu-n. Vagy esetleg ugyanez Castrol-ból(gyárilag Castrol van benne). De végülis a 10 vagy 15W40 jó a váltóba.
Nagyon köszi a gyors választ!
Még annyit ha kérdezhetek...
Milyen váltóolajat ajánlanál? tudsz valami márkát javasolni?
végre!
az a kis kémlelőablak a váltóban lévő olajszintet mutatja, a tank alatti tartály meg teljesen más, az az olaj a benzinhez keveredik. Abban is mindíg kell lennie megfelelő olajnak. A váltóba úgy tudsz olajat tölteni, hogy a kis kémelelőablak fölötti kupakot kicsavarod, és öntesz bele 10W40-es olajat. de előtte érdemes leengedni a benne lévőt.
sziasztok!
sürgősen kellene egy kis segítség!
lenne egy amatőr kérdésem mivel nem rég vagyok NSRes és nem ismerem még nagyon a motort...
a motor jobb oldalán, a fékpedálnál, van egy kis olajszintjelző ablakocska...
az minek a szintjét jelzi? ugyanis nem látni benne semmit mintha full üres lenne.
fölnyitottam a tankot, és az olajtartályban kevés volt, de töltöttem bele majdnem a max szintig, viszont a szintjelző változatlanul azt mutatja hogy nincs olajam...
valaki tud segíteni hogy honanan fogyott el az olajam?
előre is thx
Sziasztok! Segítséget szertnék kérni! A Honda NSR-ekből (1999) hogyan kell a folytást kivenni? Előre is köszi!
Ez esetben én kérek elnézést, amit nekem csináltak az szar lett. de akkor ezek szerint lehet jó is a dolog végkimenetele.
Attól függ... ki csinálja a perselyezést és hogyan ugye a nicasil azért jobb mert megegyezik a hőtágulási mértéke az alumumóónyium dugóéval végülis az eljárás lényege hogy az alu hengerfalba bediffundálják az ötvöző anyagokat pontosan le nem írom miket fejből, ezáltal megnő a szilárdsága és a tükrözhetősége, hónolhatósága és még az acél perselynél is pontosabb finomabb felületet kapunk... csak kevésbé tartós sajna... de egy avél persellyel is szép dolgokat lehet elérni pláne ha kovácsolt vas ha faszán megcsinálják ehhez nagyon (kevesen értenek) akkor viszont nem lehet a különbséget észrevenni ... tapasztalat
Az acél persellyel meg közel nem lesz olyan mint egy nicasilossal! (tapasztalat!)
Már volt itt rá példa hogy valaki próbálta, de ahogy Adam barátunk is írta előttem, használhatatlan lesz utána.
acél persely kell bele ilyenkor mert az aluminum hengerfal nem túl strapabíró mondjuk ugy használhatatlan lesz...
Üdv! Érdekelne mennyi bírhat ha megfúrunk egy ilyen gépet, Nicasil réteg nélül egy egyszerű hónolt henger kb ? Mennyt lehet így forgatni, valaki látott már ilyet?
Én kedden viszem szerelőhöz, az 3 ért megmondja, hogy miket kéne rendberakni rajta.
Aztán ha kijön 40 ből és ígéretet tesz rá, hogy 140 felett lesz a vége, akkor megcsináltatom vele.
Bár inkább csak 30 ból, mert benzinre is kell a pénz...
Biztos hogy nem a holtjátékkal van a baj? Mert ha előtte jó volt akkor most is jónak kellene lennie. Én is itt hallottam a fórumon ezt a félszintetikus dolgot, de különösképpen nem értek az olajokhoz. A félszintetikustól állítólag nem csúszik a kuplung, holott nekem is teljesen szintetikus van, és nem csúszik. Más ötletem egyébként nincs.
Azt ugye nem gondoltad komolyan hogy tényleg 170-et megy a traktorom? Csak egy kicsit hülyültem ezzel a kalkulálós izével. Nekem pörög rendesen, 138-as fűfúvókával, 17"-os felnivel, 14-35-ös áttétellel. Annak, hogy nem pörög rendesen elég sok oka lehet. Kipuff el van tömődve, karbi el van tömődve, nem jó a fúvókázása(a tiédben pont 138-as fúvókának kellene lennie) a halálán van a gyertya, kopottak a gyűrűk, kopott a dugó, stb, stb. Én kb minden lehetséges dolgot megcsináltam, szóval most megyeget. Egyébként nem szoktam annyira hajtani, utazóba 90-100, autópályán max 120. Aztán persze van néha hogy az agyam ledobja az ékszíjat, aztán minden fokozatban infravörösig pörgetem, de mostanában már nem, főleg hogy még be sincs igazán járatva. KB olyan 150 lehet a vége.
A powert úgy tudod pucolni, hogy leveszed a kipuffot(a mostani szétbontottsági szint mellett), aztán kiakasztod a bowdeneket, leveszed azt a kis házat a henger oldaláról(azt a félkör alakú izét balmenetes csavar fogja! ) aztán kiveszed a szimeringet (írd fel a méretét mert sérülés nélkül úgysem tudod kivenni, új kell helyette)aztán egy rögzítőgyűrű következik, és utána ki tudod húzni a tengelyt. nem fog könnyen jönni, de kijön. Csak arra vigyázz, hogy úgy álljon a dugó, hogy ne tudjanak azok a kis nyelvek beleesni a hengerbe. aztán a kipuff nyílás felől ki tudod piszkálni őket. Lekaparod ról a kokszot, utána mehet vissza a helyére. Összerakás fordított sorrendben!
kalev :
Oldalidom
Faridom
Tank
Légszűrő
Porlasztó.
H
át kb ennyi :)
Speed results

Your data is:
Tire dimensions: 99 / 99 R 99
Wheel circumference: 8.51541273 m
Front sprocket: 99
Rear sprocket: 1
Chain Ratio: 0.0101010101010101


Your NSR will achieve at 99999 RPM following end-speed:

I gear: 503669 kmh
II gear: 778169 kmh
III gear: 1058734 kmh
IV gear: 1286231 kmh
V gear: 1492176 kmh
VI gear: 1699060 kmh lassan már fénysebesség
hát szerintem nem az olaj,de én nem értek különösebben hozzá.mz-nél ue. vt és lamella lett a hiba(pontosabban még csak nem is a lamella hanem egy ahhoz közeli azzal kapcsolatban levő kuplungalkatrész(aluminium) vt eltörve benne.és ugyanígy csuszott
Azért gondolom én is hogy az olaj lehet a probléma mert mielőtt szétszedttem a blokkot előtte egyáltalán nem volt problémám a kuplungal! Állásában, hogy szét volt szedve és kiterítve egy asztalra csak nem kophatnak el a lamellák...
Akkor megpróbálom a 15w 40 félszintetikus olajat!
Az fontos hogy félszintetikus legyen? és ha igen akkor miért? Van valami köze a sűrűségéhez hogy félszintetikus vagy sem?
Köszönöm szépen a választ!
a powert hogy kell tisztitani?meg akkor már a karbi eléréséhez is leirhatja vki h mennyire kell szétbontani egy körlámpást(tudom,nagyon,de ilyen szar időben ugysincs használva)
Még jó, hogy te bőgöd el magad, amikor az enyém 8000 ret alig forog le, és a 120 at sem viszi ki. :D
Ráadásul úgy, hogy azt sem tudom, hogy miért nem forog rendesen (132 es fűfúv, 13/35 áttétel, 18" os felni)
...