RS-nek jó a futóműve erős a blokkja (és nem megy szét olyan gyorsan mint állítják egyesek, ha ésszerűen használják ) ellenben kurva kényelmetlen... NSR kényelmes ha megtalálod a legjobb üléspozíciót korrekt fékek, túrázásra jó. Tüzér (TZR) meg szerintem hát külön kategória, nem sokat menten TZR-el és az is 90-es körüli volt de valahogy nem tudtam hova tenni, külön feelingje volt .. De ugyis olyat veszel ami neked teccik az a lényeg
nsr topicba nsr-t fognak mondani,rs topicba esküsznek az rs-re,tzr topicban a tzr-re voksolnak.
szóval nsr
egyébként attól függ mire akarod használni.szerintem.
Hali srácok lenne egy hülye kérdésem?Tartossági, müszaki, és pöpecségi szinten,ár-érték arányban és alkatrészek beszerzése mind pénztárca és mind gyorsasági szinten Honda NSR 125 Aprilia rs 125 vagy esetleg yamaha TZR125 mondjuk ha-ha egy 98 as évjáratokrol beszélünk!Tehát semmiféleképpen nem uj darabokrol...
Várom válaszotokat
Led nem sűrűn passzol bele. Max. piros helyzetjelző, de ezt a törvény éber őrei nem díjazzák. Én kékek akartam bele személy szerint, lett is volna, de találtam egy jobb, olcsóbb megoldást. Mikor akartam venni, szerencsére nem volt nálam elég zsé, és mikor léptem volna ki, a csávó visszaszólt, és egy 100asért ideadot két darab kék gumidarabot. Ezt csak egyszerűen rá kell húzni az izzóra, és ta-dah kék a fénye. Még nem találkoztam rendőrrel, de ha találkozok ebbe bele sem köthet, mivel nem annyira kék a fénye, és a törvény nem bünteti a kék gumit. Itt egy kép a csodagumival ellátott helyzetjelzőről (Meg egy kép a foglalatról hitetlen barátunknak)
Bájkpix is tele van hasonló megoldásokkal
szóval nsr
egyébként attól függ mire akarod használni.szerintem.
Várom válaszotokat