Úgy értve speciális, hogy csak egyetlen egy bizonyos méret fér el benne és az a méret kibaszott drága. Pár milliméteres eltéréses akksi viszont fele annyib kerül de már nem fér bele.
hááát... én a jóöreg gyuribáét használom amikor már semmi más nem jön be... a siber állító csavarját felspanolom... üzemmelegre motorozom a motort... a benya levegő keverék arányt addig állítgatom amig jó magas nem lesz a fordulat és a siber csavarjával visszaengedem alapjárat közeli értékre... oszt még egyszer rátekerek addig a benzin levegőre amig fasza fix kis alapjárat nem lesz elég kókány módszer inkább régi simoknál használom nsr karbijához még nem nyultam ugylátszik az új gyárilag előírt gyertya megoldotta a gondjaim
hát először is lepucoltam kívülről, aztán szétszedtem, kifújattam a fúvókákat, amelyiket kellett azt kicseréltem(138/65/42-re), fejrefordítottam, aztán a tömítőfelülettől 24mm-re állítottam az úszót, összeszereltem, becsavartam a levegő-keverék csavart, kettő-félre ki, és kész. mentem vele egy kört és nagyon fasza lett. Te hogy állítod be? A fék légtelenítésen alapulva úgy néz ki itt is van jópár módszer.
Lánc is van már hozzá , már mindegyik felkerült a helyére. A régi már lötyögött, kotyogott meg minden baja volt, van rá esély hogy a gyári volt még, eléggé ki volt hegyesedve. Láncot végülis CZ-520.120M -t választottam, 125-500 -as crossokhoz is jó, szóval nemhiszem hogy el fog szakadni. A régi már nagyon ki volt nyúlva, szakaszosan, nem is tudtam beállítani a feszességét, és olyan érzésem volt néha mintha lóval mennék, annyira rángatózott a motor menet közben. Az első lánckerék 2600 volt, a hátsó 4500. A lánc 9300 volt. Végre be tudtam állítani a karbi-t is, és most olyan mint egy álom! nagyon fasza lett
keresek képet a láncról is
Cső én vetttem sv-t! Hát az amire figyelj az akksi, mert sv-nél az akksi szokta legelőször megadni magát és egy speciális méretű akksirol van szó ami 20 ezer forint alatt még kínai szart sem nagyon adnak. Másra nemigen kell figyelni. Nekem semmi bajom nincs vele. olajcserét kell csak csinálni a szervízkönyvnek előírtan!
Hali
huhh elég régen voltam már fenn, tetves iskola miatt meghalni sincs időm.
Szal:
Sajna pályázás nekem már idén nemigen lesz jó , mert se időm se pénzem nincs most rá , hogy rohadjon meg . Pedig télleg ó lenne megin egy kicsit térder koptatni . Most csinálom A-korl-at szal ez az össz motorozásom most a 250-es MZ-vel
Apropó volt egy srác aki azt kérdezte, hogy hogyan üljön ki vagy valami ilyemit. Ha komolyan érdekli akkor olvassa el a "motorozás felsőfokon" cíű könyvet abból sokat tanulhat
Na ahoj evriván
Valaki közületek vett egy sv-t ha jol emlékszem....
Tapasztalatok? mire érdemes figyelni ha használtan veszem?
és még 1 kérdés 93 körlámpás nsr-t friss müszakival,uj láncszettel,generál ota 6ezer kilométerrel(össz 31ezer) menyiért hirdessek hogy el is vigyék és én se bukjak nagyot?
retry: Simo90 [15328] tegnap 21:48 hsz-hez
levego-benya csavar: 2,5 fordulat ki
alapjarati meg ahogy jo az alapjarat 1400+-100
Ezekkel a beallitasokkal fasza a gyertyakep is!
keresek képet a láncról is
Hát volt haver volt svjében én néztem, és teljesen hétköznapi akksinak tünt... de lehet csak megfakultak az emlékek
huhh elég régen voltam már fenn, tetves iskola miatt meghalni sincs időm.
Szal:
Sajna pályázás nekem már idén nemigen lesz jó , mert se időm se pénzem nincs most rá , hogy rohadjon meg . Pedig télleg ó lenne megin egy kicsit térder koptatni . Most csinálom A-korl-at szal ez az össz motorozásom most a 250-es MZ-vel
Apropó volt egy srác aki azt kérdezte, hogy hogyan üljön ki vagy valami ilyemit. Ha komolyan érdekli akkor olvassa el a "motorozás felsőfokon" cíű könyvet abból sokat tanulhat
Na ahoj evriván
egyszerű autós vagy mocisboltba is kapni ilyet? vagy annyira speckó a szer hogy pultalól jött?
egyszóval : hol tudok ilyet venni?
üdv
mitoo
Tapasztalatok? mire érdemes figyelni ha használtan veszem?
és még 1 kérdés 93 körlámpás nsr-t friss müszakival,uj láncszettel,generál ota 6ezer kilométerrel(össz 31ezer) menyiért hirdessek hogy el is vigyék és én se bukjak nagyot?