Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Scottpeter!Müxik a szerkezet
egyedül a fékem puhult fel nekem,bár eleve gyengusz fékkel mentem.
gumik...hát annyi volt ott 1 óra mintha mennél közúton 120-140km-t-ezt kopásra értve
egyébként pedig kendám van hátul mint gondolom már sokan tudják,és 1-2 kör alatt egész jól felmelegedett és tapadt is rendesen mindegyik 20-30perces menetben becsületére legyen mondva.
elöl is csak a szélein kopott a metz.,pedig az már csereérett lenne,de semmi bajom nem volt vele.annyira meg ugyse megyünk határon meg kiélezve,csak kanyargunk.
Ha még idén menni akarsz akkor majd egyeztethetnénk, ameddig még jó idő van. Még láncot kell cserélnem, aztán minden ok. A gumikat mennyire viseli meg? Mert még van egy éppen jó hátsógumim, esetleg felrakatom azt előtte.
én is F4-re vadászom most, 2002-3 körülire, remélem minél előbb összejön.
na helo mindenki,megkezdődött az egyetem,motor hanyagolva...kivéve 7végéken
stephan,simo láttam pályázásról volt szó,részemről még lesz mindenképp idén egy jobb 7végén dunaszerdahely,aki jön jön aki nem így járt.jó lenne most 7végén viszont ahhoz ma még el kell mennem betétért.
amugy stephan kösz az izzókat,megérkeztek
na még jövök aztán beszélünk.
1ébként mégnéztem simo linkjét,kicsit ismerősek voltak a motorok.
bár ezen elég lájtos a döntésem épp
mindenesetre legközelebb majd előbb rájövünk h lehet videozni fényképezővel
Szija
Hát remélem már nekem sem, remélem még ebben az évben eltom adni. Ha lesz 600-as majd megyünk H-ringre azt kész
Scottpeter!Ha ez komoly akkor ma át is mennék érte! Kell a dolog nekem! TEL:0670-3132226 please call mee!
Keverékarányt nem lehet szerinted állítani egy karbin?
elég lesz 4 amperóra is...
Hát, ha karral együtt kell 4 ezer, ha anélkül akkor 3. Ja és ha esetleg megveszed és véletlenül rosz lenne, az természetes hogy viszaveszem.
Hi,

Ha jóltudom a keverékarányt nem tudod szabályozni, de nincs is sok értelme szerintem.
a Dellorto karbiról van rajz a szervizkönyvben, neten fent van, le tudod tölteni.
Scottpeter!Akkor csak egy árat kellene találnunk,ami mnd kettönknek elfogadható lenne!NO?
Sziasztok
2kérdésem lenne. Az olajzás mennyiségét hol lehet állítani?
A másik sikerült rendessen eltekernem a karbit nem megy 100 fölé az istennek se előtte 140 megvolt kényelmessen
melyik csavarral mit állitok? Nem mintha reagálna bármelyikre miota 7végén kipucultam a karbit. lehet hogy falsot szív?
Ha esetleg lenne valakinek JC20-ra való hűtőrács spoiler ( a két alsó idöm közé ) szin nem számit.
Valamint érdekelne mindkét oldalra kormányvédő.
Ezzel arra akartam célozni hogy főfékhengerem és fékkarom hozzá tutira van, kapcsolót azt nem tudom hogy van-e
Szevasztok NSR fejek

Nekem CRM em van amiben hasonló a blokk, és szereztem NSR önindítót ki is furtam a helyét nagyon faszányosan felraktam meg minden kocsi akkuról bikakábelel pöcröff inditja, de az lenne a kérdésem hogy nektek hény amperórás a gyári aku mert nekem 4 , most töltöm mert kicsit le volt merülve rmélem ha feltöltődik betekerinti a vasat
Scottpeter nekem nem a kar kellene komi hanem az egész tartályostol mindenestül,és igen,körlámpás az enyém is,csak ez a fos nem tett fel nekem képeket.Még! köszike a választ!
Városban hátul elmegy, de főúton kapaszkodott a kicsirigó
Ma egy ciberét láttam, hátul a csajszi a majrét szorongatta
A hétvégén már egyszer találkoztam vele, akkor nem vettem észre, hogy ismerem a csávót. 2*2 -esen beálltam mellé, először azt hittem fogja erőltetni. Látom nem túráztatja semmi. Mondom, akk nyugisan indulok el. Zöld.....nem huzatja, elindultam papásan. (Hogy nézett volna ki, hogy én meg ott nyüstölöm, ő meg tökre leszarja?) Indulok, annyit hallok ordít a kis aprilia meg minden. Mondom fasza, még be is bukta erre otthagy. Így hát egyben kipörgettük és hát a sort utolértük. De így nem volt jó, mert ő nagyon benézte de vagy 8ig felpörgette és kuplung ki. A hangja viszont elég gáz volt gyári dobbal. Arrow meg csak muzsikált
egyébként én aztat mondom sportmotoron nem szabad hátul kapaszkodni, kivéve ha nagyon lájtos a tempó
jó, de az igazi az lenne ha ellenem gyorsulnál. Adok súlyelőnyt.
Ez de egy fos, lehagyott betűket a kommentemből. Attól még érthető, na mindegy.
Hát most azt nem azért fogják egyesek. Egy naked motoron muszáj fogni, különben leesel.
Hm. Sportmotoron meg izé. Múltkor vittem egy csajszit és még ő sem tudta eldönteni hol kapaszkodjon. Én se mtudtam mit mondani. Gondolom látod, hogy néz ki egy nsr. Se nem túl sportos, se nem túl túrás. Elől "pucsítós" hát naked-es. Így hát amikor "gyorsan" mentünk karolt, mikor nem, akkor vagy hátul kapaszkodott vagy pacsított De mivel powernél tud meglepetéseket okozni, ezért mikor kihúztam mindig megbökdöstem, hogy "izéé, kapaszkodj" Jó volt

(Ezt így külön neked Tyt. A hétvégén lehet fogok menni egy rs-es sráccal motorozni. Pont olyan mint a tied. Majd megnézem, hogy gyorsul )
nevét onnan kapta, hogy abba kapaszkodik az utas ha 'majrézik'. Én írtó nagy hülyeségnek tartom, ki az az elvetemült aki sportmotoron hátul kapaszkodik és nem a tankba a vezető átfogásával?
Köszi, ez még hozzánk nem jutott el.