Hamarosan fent lesz egy kipuf rendszer a gépemen. Kicsit jobb mint a gyári. Na most én azt hallottam, hogy több olajat kellene neki kapni, a nagyobb pörgés miatt. De hol, és hogyan kell az olajzáson állitani. Ott lent jobb oldalt van a szivattyú ha jól láttam. Azon a forgó lemezen kell a bovdent kicsit igazitani?
Köszi a segitséget előre is.
naszóval...
1-2 hasznos info most elhangzott,köszi mind2töknek.
a 3. szál már megvan,de ettől még az a biszbasz dolomit vagy akármi amibe megy bele a foglalat el van törve,viszont így h mondta stephan már eszembe is jutott a győri honda bolt,ott biztos van ilyen.
egyébként:apu szerint le van légtelenítve,de engem igazából nem győzött meg
de tegyük fel h ő ért jobban hozzá,szóval hiszek neki,és amég most pesten leszek köv 7végéig addig megmondodm neki h azzal járjon meloba h összekopjon.
mindenesetre hasonlo modszerrel csináltuk a légtelenítést.egyedül ami apróság maradt h a hátso féknél még utánöntés után is kicsit trutyi olaj folyott,de attól még most megteszi(most elfogyott itthon a fékolaj).
ki kell puculni a fékolajtartály visszafolyó lyukát (baromi kicsi a lyuk a nagy mellett szabad szemmel kurva nehéz észrevenni...) én ugy szoktam hogy alulról tehát egy csövet teszek a légtelenítő csavarra és fecskendővel nyomom fel az olajat ami tolja a a levegőt maga előtt hiper szuper egyéni sufni módszer nem volt olyan hogy nem vált be... mondom ezt nagyon sok autó és motor fékjével való szenvedés után... sokkal egyszerűbb a levegőt visszanyomatni hogy tartálynál jöjjön ki... szal a lényeg tégtelenítő csavarra rá a cső meg fecskendő megnyitni a csavart és nyomatni fel az olajat, csavar elzár újabb adag fékolaj a fecskendőbe és addig nyomni bele megint amig a fecskendőbe majdnem eléred a levegős részt ugye és így faszányosan meg lehet csinálni nemtom vágod-e mit akartam mondani mi ennek technikának a lényege
A légtelenítéssel én is nagyon sokat szarakodtam mire jó lett, az elős probléma akkor merült fel, amikor felraktam a fékrendszert, teljesen üresen. Elkezdem tölteni bele az olajat, pumpálok, semmi.... ez ment szinte egész délután, nem akart lemenni az olaj. Aztán támadt egy olyan ötletem, hogy kiengedem a légtelenítőcsavart, ráteszek egy csövet és megszívom, és voálá! utána szépen lassan ment le az olaj, mígnem kijött az utolsó levegőbubi is. Nekem is hasonlóképpen produkált, nem akart fogni. Azt csinálta, hogy első behúzásnál nem fogott, a másodiknál meg szinte fejreálltam.... Aztán szépen lassan elhagyta ezt. Használtam kb egy hétig így duplafékezős módszerrel, aztán megint egy légtelenítés, aztán azóta nagyon fasza. De mondjuk azis lehet jól összekopott a tárcsa meg a betét, mert a betét teljesen új volt. A légtelenítéshez csak annyi tanácsot tudok adni, hogy a légtelenítőre tegyél egy átlátszó csövet, azt lógasd egy edénybe, légtelenítő kinyit, aztán pumpálj. Így látni fogod hogy mikor jön ki levegőbubi, és nem kell hallgatni hogy mikor szisszenik. Sokan hülyeségnek tartják, nekem is itt írták valamelyik topic-ban, nekem bevált.
Az izzónál meg 3 kábel van az tuti, ha kell fotó csinálok. Azt a műanyag izét meg sztem a Hondától tudod beszerezni, nem hinném hogy találsz pont ilyet, esetleg csak bontóban vagy ha valakinek van elfekvőben, de sztem elég ritka darab.
na ma kezelésbe vettük a motort apámmal.
fékbetét csere,légtelenítés volt,fékbetét ok,légtelenítés kevésbé.pumpáltam pl első fékkel miközbe ő a féknyeregnél csinálta amit kell mindenesetre nem lett jó,valamit fog,de nem igazán.miután már 4 órája szarakodtunk a fékkel azt gondoltuk h csak össze kell kopnia a betétnek a tárcsával,mivel azt láttuk egy proba után h a tárcsa nem teljes felületén fog (még).namost ez a gondolat ott dőlt meg,h akkor az első fékkar miért csak majdnem teljes behuzásnál fog,és ott is csak egy kicsit.az érdekes h a hátso is ugyanígy épphogy fog valamit,viszont levegőt már egyikben sem találtunk(nem pisszent a légtelenítő lecsavarásakor pl.)
tehát a kérdés:valaki nem tudja h mi lehet még a baj,ill h hogyan kell ezt szakszerűen tökéletesen légteleníteni?apám már sok járműnél,motornál meg tudta csinálni,ennél nem ment .
a másik...:izzó.beleraktuk nagy nehézségek árán az izzo és 2 szálat rádugtunk,de apám szerint levételkor 3 volt rajt,és azt mondja h a 3. barna volt.namost nem találtunk szabad barna kábelt.jól emléxik,vagy nem kell rá 3 szálat kapcsolni?a kérdés azért van,mert tompítotton a halogén csak épphogy valami jelét adta h kap áramot,de ezt nem nevezném világításnak.refire rakva semmi sem változott,mig a kiégett izzo legalább refin világít.ötletek?
egyéb:sajnos most láttam h az idom mikor eldőlt a motor megrepedt alul a lábtarto előtt,sőt el is tört.javítani kinél,hogyan lehet győr környékén?
más.:kuplungkar uj lett,és fekete színe volt,de különben ua.rájöttünk h a másik is feketeként kezdte(ami rajta volt) csak már nem az.mivel szorult lecsiszoltuk aluminiumig,és az legalább működik.4ből 1.
ja és az izzot ami tartja na az szét volt kicsit már égve,emiatt berakáskor letört 2 kis db műanyag ami miatt azt már vissza sem lehet rakni(pont felfogatási pontnál törött).hol lehet ilyen kis biszbaszt kapni?
na most nem tudom tovább részletezni,de ha valaki tud valamire válaszolni,ne tartsa magába.előre is kösz
néha nekem is beráz 7 ezer felett de olyan 8 ezer felett ujra "elhagyja, elsimul" meg kéne hajtanom egy másik nsr-t hogy megtudjam mennyire vészes, de szerintem nulla.
Nem vagyok nagy szaki, de szerintem vegyél bele új gyertyát (nem tudhatod mióta van benne) tisztítsd meg a légszűrőt, a karbit meg takarítsd ki. Úgy vélem koszos a karbid A 7 fölötti rázást meg nem tudom mire vélni...
Igen alap 125-ös. valami gebaszt csináltam mert nem ugy füstöl ahogy szokot(hidegen) kicsit jobban melegszik mindez azután hogy szétszettem a karbist. azért kérdeztem hogy tudom esetleg állitani mert féltem hogy eltekertem valamit. a végsegbesége is jelentösen csökkent. most +olajat rakok a tankba saját magam megnyugtatása végett.hamarossan el akarom adni nem akarom kicsinálni a mocit.5ezret ment general ota....
sziasztok vettem egy 93-as honda nsrt az a kerdesem hogy nektek szokott razni 7000 fölött a kormány vagy ha nem akkor szerintetek mitöl lehet? ma lefulldtam és nem akart elindulni be kellet tolnom utana meg jottem olyan 90el és ahogy elengedtem a gázt és huzni akartam ra nem huzott visszavaltottam ugyse huzott aztan leallitottam nem indult tartalékra raktam és betoltam és elindult. utana megalltam a banzinkutot és kiprobaltam megy e normalis állásba(nem tartalékba) es beindult szerintetek mitol lehet ez?
Én csak anyyira gondoltam hogy nyúlhat a bowden és ezért kell minimálisat utánnaállitani, vagy ha kopik a motor akkor több olajat adni neki. Én enm vitatkozok mindenben igazadvan de ezek nem új motorok szerintem néha szükség van az utánnaállitásra még egy alap hengersnél is!
Ez eddig ok, de mi értelme lenne több v. kevesebb olajat keverni a benzinhez mint ami eredetileg be van állitva ?
Abban az esetben ha nagyobb ccm-es a motor akkor már szükségszerűen ezt is hozzá kell igazitani.
De mivel nem irta, hogy tuning blokk, én egy alap 125 ccm beállitásából indultam ki.
" Ha már a kenéshiánynál tartunk, akkor megemlíteném, hogy a hengerűrtartalom megnövelése magával vonzza a hengerbe juttatandó keverék mennyiségének növelését. A hengerbe áramló benzin - olaj - levegő keverék egyrészt hűti, másrészt keni a motort. Tehát a porlasztót át kell fúvókázni, mert enélkül nem jut elegendő kenőanyag a hengerbe, és ez által bekövetkezhet a túlmelegedés, majd a megragadás is. "
"Az ellenőrzés elsődleges módja a kompresszió-mérés, mely sokat elárul a motor állapotáról. Az itt mért értéknek 10 bar felett kell lennie. Amennyiben ennél alacsonyabb értéket mutat a műszer, akkor következhet a komolyabb fizikai beavatkozás. Le kell szerelni a hengerfejet, és megvizsgálni az ott lévő alkatrészek állapotát. Csak ezután lehet felállítani a pontos diagnózist. "
Karbit meg eszetlenül tekergetni nem sok értelme van, elöbb utánna kell járni, különben sok fejfájással fog járni a mutatvány.
Ahha értem!Kösszike.Hááááááááááát-ööööööö
öö megpróbálom a heggesztöt.Holnap irok hogy mit alkottam,mert per pill tök ideg vagyok.Vajon mi lessz belölle
háát...heggessz rá egy kis vascsövet derékszögben amit majd birsz tekerni,ha rajta lesz!Vagy reszelővel(lustábbak flexel) egyenesisd le két szemközti oldalát párhuzamosra,hogy rámenjen valamilyen kisseb kulcs!
Annak a légtelenítőnek már úgyis mind1
Skacok esetleg valkinek ötlete arra a csunya dologra van-e hogy ha a légtelenitö csavart az elözö gazda agyonig lesarkalta,mit tudok tenni?Rezgek hogy ha fogóval probálom bele töröm Jertek mondjátok!
Köszi a segitséget előre is.