Mondtam már rengetegszer. Gyárilag nyitott OLASZ verzió. Gramm fojtás sincs benne, nem otthon lett kiszedegetve. Az áttétel a 14/36 ha jól tudom. Annyi előnyöm van, hogy az arrow dob miatt bizonyára jobban szeret pörögni. Gyári dobbal azt se tudom, hogy megy a moci, mert úgy összesen 4km-t mentem vele. Azt is az utcában Amúgy kb. így néz ki egyes fokozatok max. sebessége:
1:50, 2:80, 3:110, 4:~135, 5:~150, 6:passz. A kerekített értékek, azért csak kerekítettek, mert azokat ki se pörgettem 11-ig. Az első 3 tuti adat, a 4. is már ilyen 130 körül 10 E.
Lesz majd on-board vidim ha mindenigaz, ott majd kiderült.
Ja a 100-as sprint meg kb. 7sec.
6. 9600 - 150? a tiéd aztán tud valamit. az enyém ugyanilyen kondíciók mellett 130 körül produkál, de mondjuk talán nem is 9500 hanem inkább 8500, vagy ilyesmi, de akkor se menne 150-et. az áttételben rejlik a tudása vagy mi?
hátra nincs sajna, hátra led-es van, de azt nem tudtam szerezni. külföldi oldalról lehetne rendelni, de a külföldi csomagokkal elég balszerencsés vagyok, meg máe sokáig nem is fogok nsr-ezni, szóval én már nemhiszem hogy foglalkozok a dologgal.
A végét nem néztem ma meg a mocinak, de egy olyan adatot tudok, hogy 6. 9500-nék 150 és még menne simán. (kb. 10-11 ig elpörögne szerintem, de a héten kiderül)
Amúgy meg jók a képeitek a pályán. Simonak külön grat a kiülős, döntögetős képekhez! Nagyon zsír Én nem merem így dönteni a mocit, féltem.
ilyenhez volt szerencsém nekem is... nem Jog hanem Mint személyében... gyűrű magas fordulaton eltörött úgy keveredett hogy megakasztotta a dugót, a hajtókar meg úgy gondolta ő nem szorul meg nah :D
egyébként ez is ilyen?
"Azt tudod, hogy ezek KGST "xenon hatású" izzók sz..rt sem érnek?!
Egy közönséges izzó, bevonva hőálló kékes festékkel, Ami kiszűri a fehér fény nem is kis részét, és sokkal kevesebb fény jut ki az izzó üvegbúrája alól.
Amiért ugyanolyan fényesnek látod, netán fényesebbnek, annak az az oka, hogy sötétben a retina sokkal érzékenyebb lesz a kék fényre, és jobban szúrja. Magyarán ha szemből belenézel, akkor egy kékes fényű izzó jobban vakít, jobban zavar.
Viszont ami a tárgyakról visszaverődő fényt illeti, az jóval kevesebb, mint egy nappali fehér fényhez közelebb álló normál izzónak. A fehér fény minden színről jól visszaverődik, míg a kékes színű fény egy priosas felületről alig jön vissza pl. (Próbáld ki, hogy mennyit látsz a pirospöttyös labdából fehér, és kék izzóval...)
Perszesokan veszik és használják ezeket az izzókat, mert ugye jobban néz ki a járgány, ha xenonnak látszó lámpája van.
De én betiltanám a forgalmazásukat, és a használatát!"(szayerg az r125 lámpája kapcsán)
bár végülis mind1,mert nem szoktam éjszaka motorozni,nem amiatt kell
mondj egy árat a párra.
Meg van még itt egy kép, amit el sem hittem volna, ha nem látom a saját szememmel. Ez egy Jog-nak a dugójából maradt. Egyszerűen felrobbant.... Ilyet még nem láttam. Hogy mitől? kitudja. De elég érdekes, nem?
Hát annyi hogy a hőfokmérő üvege be van törve, meg itt ott el van repedve a közepe. Képet majd csinálok róla. Ja meg még annyi hogy a kilóméteróra távolságmérője nem működik, meg van buherálva, lehet meg lehetne csinálni, de én már nem foglalkozom vele.
1:50, 2:80, 3:110, 4:~135, 5:~150, 6:passz. A kerekített értékek, azért csak kerekítettek, mert azokat ki se pörgettem 11-ig. Az első 3 tuti adat, a 4. is már ilyen 130 körül 10 E.
Lesz majd on-board vidim ha mindenigaz, ott majd kiderült.
Ja a 100-as sprint meg kb. 7sec.
Jah köszi jó volt, nem gáz egyébként majd legközelebb
ma feladom az izzókat akkor.
egy pár jöhet előre 1400-ért
címet küldök emilben
1400/pár?
egyébként nagyon kiülni nem szeretek valamiért mintha nem érezném annyira a motort úgy.
A végét nem néztem ma meg a mocinak, de egy olyan adatot tudok, hogy 6. 9500-nék 150 és még menne simán. (kb. 10-11 ig elpörögne szerintem, de a héten kiderül)
Amúgy meg jók a képeitek a pályán. Simonak külön grat a kiülős, döntögetős képekhez! Nagyon zsír Én nem merem így dönteni a mocit, féltem.
"Azt tudod, hogy ezek KGST "xenon hatású" izzók sz..rt sem érnek?!
Egy közönséges izzó, bevonva hőálló kékes festékkel, Ami kiszűri a fehér fény nem is kis részét, és sokkal kevesebb fény jut ki az izzó üvegbúrája alól.
Amiért ugyanolyan fényesnek látod, netán fényesebbnek, annak az az oka, hogy sötétben a retina sokkal érzékenyebb lesz a kék fényre, és jobban szúrja. Magyarán ha szemből belenézel, akkor egy kékes fényű izzó jobban vakít, jobban zavar.
Viszont ami a tárgyakról visszaverődő fényt illeti, az jóval kevesebb, mint egy nappali fehér fényhez közelebb álló normál izzónak. A fehér fény minden színről jól visszaverődik, míg a kékes színű fény egy priosas felületről alig jön vissza pl. (Próbáld ki, hogy mennyit látsz a pirospöttyös labdából fehér, és kék izzóval...)
Perszesokan veszik és használják ezeket az izzókat, mert ugye jobban néz ki a járgány, ha xenonnak látszó lámpája van.
De én betiltanám a forgalmazásukat, és a használatát!"(szayerg az r125 lámpája kapcsán)
bár végülis mind1,mert nem szoktam éjszaka motorozni,nem amiatt kell
mondj egy árat a párra.